Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Don Freggle
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Don Freggle

    honda cbr600f streetfighter

    ik heb te koop mijn honda cbr600f streetfighter. bouwjaar 1990. motor rijdt uitstekend alleen in de 2de versnelling zit er een geluidje in. kan basoluut geen kwaad en je hebt er met het rijden ook geen last van. achterband is redelijk maar op korte termijn wel aan vervanging toe. voorband is nog...
  2. Don Freggle

    welke demper bij een streetfighter

    hallo mensen welke uitlaat kan het beste bij een streetfighter? zelf ben ik fan van een korte demper. weet zo nog niet welke. ik heb er nu een laser op zitten maar ben daar niet tevreden over. komt te weinig geluid uit. wat vinden jullie een geschikte demper?
  3. Don Freggle

    rammel in de 2de versnelling

    hallo ik heb ff een vraagje. ik heb een motor gezien die ik graag wil hebben maar die heeft een soort rammel geluid in de 2de versnelling. is puur slijtage. is gewoon normaal mee te rijden maar je hoort het wel. wat moet ik nu doen? kan het veel kwaad? wie weet wat het ongeveer zal kosten om...
  4. Don Freggle

    gsx-r 600srad

    TE KOOP suzuki GSX-R600 SRAD bj 1998 km.stand ong 35000 sebring carbondemper getint kuipruitje izgst BIED maar een mooi bedrag en misschien is ie dan wel voor jou!!!!!! ( wel bieden vanaf 4000,-- )
  5. Don Freggle

    te koop: gsx-r srad 600 uit 19999

    ik heb te koop een susuki gsx-r 600 srad. vraagprijs is 5000 euro er zit een donker kuipruitje op sebring carbon demper banden zijn zo goed als nieuw km stand is ong. 35000 er zit ook een schijfremslot bij
  6. Don Freggle

    wie weet er een leuke uilaat voor gsx-r 600

    ik wil een demper die mooi donker hard geluid maakt. wie weet welke ik dan moet hebben? welke heeft beste en mooiste geluid?
  7. Don Freggle

    gezellige vrijgezelle motorrijder(sters)

    een nieuw topic voor vrijgezellen om samen te gaan rijden!! ben zelf ook weer vrijgezel en het lijkt me leuk om eens met een vrijgezelle dame te gaan rijden een stukkie dus laat van jullie horen vrijgezellen en dus ook mannen. zodat er hier onderling wat afgesproken kan worden of elkaar hier zo...
  8. Don Freggle

    wie kan mij de mooie rijplekjes van flevoland show

    ik woon net in almere en heb net mijn rijbewijs gehaald. wie o wie kent hier in de buurt de mooie plekjes om te rijden? :]
Terug
Bovenaan Onderaan