Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Xibalba
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. X

    Te koop: ZZR-250 Vraagprijs: 1250 euro

    Beste mensen, Hierbij wil ik mijn ZZR-250 uit 1992 te koop aanbieden. Deze heb ik nu alweer zo'n 2,5 jaar geleden via dit forum gekocht. In den beginne had ik er behoorlijke problemen mee, het blok was gaar en stopte er binnen 500km mee. Gelukkig, kent dit forum veel hulpbehoevende mensen en...
  2. X

    Inlognaam zomaar is zomaar veranderd?

    Hallo, voorheen was mijn inlognaam altijd 25kW//\\//\\ui§, op de één of andere manier zijn bij jullie denk ik, de tekens veranderd, waardoor er nu een lelijke A tussen staat.Het zou uitermate fijn zijn als jullie mijn naam naar zijn oorsprong terug brengen. Bedankt. ja het is inderdaad een...
  3. X

    Is dit bezwaarschrift goed?

    Privacy op het internet is niet gewaarborgd. http://suicidemachine.org/ alweer geblokkeerd door facebook.
  4. X

    Voertuigbeheersing zzr250

    Ik heb altijd gelest op een ER5 en daarop kon ik lekker makkelijk achtjes maken; eigenlijk ging alles wel perfect. Maar nu heb ik al een tijd mn zzr, en achtjes maken lukt veel moeilijker.... Ligt dit nou aan de motor of aan de oefening? (baart kunst)... :+ :+ :+ ??
  5. X

    Koelvloeistof zzr250

    ja alweer wat mis :r toen ik hem startte begon deze koelvloeistof te lekken. Het komt uit een rond dingetje dat tegen het blok aan zit en waar twee buizen samenkomen (een van de koeler). Ik weet niet hoe dat allemaal heet dus daarom vraag ik jullie hoe heet dit? Het zal waarschijnlijk aan een...
  6. X

    damNNNN motor stuk!!!

    Dan denk je even een stukje te gaan rijden. Rijdt mn motor eerst heerlijk --> zzr250, gaan we even stoppen om wat te eten en daarna startie gewoon niet meer GVD!!!!. Dus helemaal naar huis gelopen 5km, startie weer.....onwijsss roken en gek doen moest ik hem weer uit doen want mn olie pijl werd...
  7. X

    motor monteur alkmaar zijn die er :9

    kijk, voor het eerst mijn zzr250 (heb er pas 700km op gereden) naar de dealer gebracht, nieuwe aanzuig rubbers en bougies en dat kostte me gewoon 200 euro, zijn er geen monteurs die het goedkoper doen en dan geen prutsers? zelf zou ik het ook wel willen leren maarja dat is niet zo makkelijk :)...
  8. X

    jaja..dus dan ga ik een motor kopen!!

    hey, misschien wisten jullie het was ik een motor aan het zoeken. nu ga ik dus waarschijnlijk een gpx kopen (ik woon in alkmaar, die man in almere). komt hij me eerst ophalen met de auto en dan terug rijden..als dat maar goed gaat (2weken bewijs..). de motor kost 850 euris is een gpx/13000...
  9. X

    Hoi, ik kan nu wel een mooie gs500e kopen...slim?

    Hoi, had dus wel een interessante motor gezien op marktplaats: € 1.950,00 Beschrijving: Mooie Rode Suzuki GS500E 25kw. Bj 1992. De Motor is officieel op kenteken 25kw,en er zit een uitdraai van de testbank bij(voor het geval dat!) Ook zit er de hele Historie bij van alle beurten enz... De motor...
  10. X

    Zoek een 25kw motor

    Jezus...ff wennen hoe dit werkt hoor :9
  11. X

    Zoek een 25kw motor

    Sorry verkeerde topic
  12. X

    25kW-Even voorstellen

    Hey even voorstellen!!! Ik ben Markus(18) en dinsdag hoop ik te slagen voor mn avd om vervolgens te beginnen met mn autolessen :9~ maargoed, om meteen met de deur in huis te vallen ik zoek nog een motor en wat raden jullie me aan? Het liefst wil ik een 25kw die wel geschikt is om mee te...
Terug
Bovenaan Onderaan