Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: desperados
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. desperados

    Akrapovic carbon demper voor Triumph Street Triple 765 Bj 2017 t/m 2021

    Te Koop zo goed als nieuw Akrapovic carbon demper voor een Triumph Street triple 765. Past op alle uitvoeringen van 2017 t/m 2021 Ik verkoop hem omdat ik het korte pijpje mooier vindt. Demper heeft geen e-keur maar wel een Db-Killer. Nieuwprijs was € 795,- Vraag prijs op MF € 325,00
  2. desperados

    WSK Mangy Cours

    Als het meezit wil ik graag de ronde van het WSK 2015 in frankrijk bezoeken. Nu lees ik verschillende berichten over Mangy cours. Mijn idee was om er vrijdag op zaterdag nacht heen te rijden. En zondag na de race weer naar huis. Of maandagochtend!! Zijn er meet mensen wie dit wel eens...
  3. desperados

    Dagje sturen zonder Navigatie in de eifel

    Is er een simpele manier om zonder navigatie een mooie route door de eifel te touren. We zijn twee vrienden welke alleen maar in ons eigen gebiedje toeren. We rijden met supersports! Echter het lijkt ons een keer mooi om een dagje vanuit "zwolle" richting de eifel te rijden en daar een...
  4. desperados

    weekendje eifel

    Zo maar een vraag, ik wil al tijden een weekendje rijden in duitsland en gezien de afstand lijkt me de eifel hier zeer geschikt voor. Maar ik niet de groep motorrijders om me heen welke dit ook na streven. Mijn vraag is eigenlijk zijn er mensen wie een soort gelijke wens hebben en hier...
  5. desperados

    TV scherm tribune T5 op de nurburgring tijdens de superbike

    Wie kan mij vertellen of er ook TV schermen staan tegenover trubune T5 tijdens de superbike wedstrijden volgende week. Heb nu jaren op de hoofd tribune gezetten en willen nu wel eens wat anders, alleen een screen zou wel leuk zijn!
  6. desperados

    Nurburgring Failliet!

    Nürburgring failliet Het bekende Nürburgring circuit is failliet. Een harde klap voor de Eiffel-streek in Duitsland want de Nürburgring moet deels of in z'n geheel worden verkocht. De Europese Commissie wil geen hulp bieden voor de redding van Nürburgring GmbH, die bijna geheel in handen is...
  7. desperados

    SBK Nurburgring 2011

    Voor de 3 e keer achter elkaar! Heb net hotel geboekt! Kan nie wachten.
  8. desperados

    paddock stand

    Heb de overstap gemaakt van een motor met middenbok naar eentje zonder. Nu heb je voor de simpel onderhoudt al een bokje nodig. Ik heb nu even rond gekeken en er worden veel verschillende paddock stand aangeboden. Echter welke is alleen en eenvoudig in gebruik. Graag advies
  9. desperados

    honda cbr 600 f Bj 2000

    Aangeboden nette en goed onderhouden Honda cbr 600 f Bj 2000. KM stand 35000 banden voor MPP ( 95 % ) achter MPR 2 ct ( 90 % ) 500 km oud Vloeistoffen en filters 1500km terug vervangen extra's Laser hotcam demper Mono seat kleine knipperlichten Vraagprijs € 3400
  10. desperados

    kalender SBK 2011

    Wie weet of er al een voorlopige kalender bekent is gemaakt voor volgend seizoen.
  11. desperados

    Suzuki gs 500e, Bj 91

    Suzuki gs 500 e, Bj 91, Km 39750, kleur zwart. ( tank mat zwart gespoten en achterkant orgineel zwart. Motor is voorzien van een compleet laser uitlaatsysteem. Deze geeft Haar een mooie diepe roffel en lekkere plofjes. Ook is ze voorzien van kleine knipperlichtjes. Onderdelen worden niet...
  12. desperados

    Bezoek SBK 6 & 7 sept. Donington

    Ik heb een compleet verzorgde trip geboekt naar het SBK in Donington dit heb ik gedaan bij bij HMVparts uit nistelrode. Zij zijn sponsor van het Benjan racing team wat uit komt in het WK supersport 600. Geheel verzorgd betekent, vliegtuig, hotel, ticket en paddockpas. Nu had ik graag...
  13. desperados

    kalender wk superbike 2008

    Ik ben opzoek naar de kalender van het wk superbike 2008. Ik wil nammelijk mijn vakantie plannen voor volgend jaar zomer en dan houdt ik graag rekening met de wedstrijd in tsjechie.
  14. desperados

    Superbikewedstrijd brno

    Het ligt in de planning om de superbike wedstrijd van Brno te bezoeken op 22-7-07. Onze voorkeur van overnachten gaat uit naar een simpel hotel. Natuurlijk het liefs in de buurt van het circuit maar ook van de stad ivm vertier s avonds. Wie heeft ervaring of tips.
Terug
Bovenaan Onderaan