Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: DikkeLeo
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. DikkeLeo

    Italiaans moto formula weekend 4/5 okt

    Gaan er nog italiaanse motor liefhebbers naar Klarenbeek (bij apeldoorn) dit weekend?? Het schijnt dat meneer Laverda himself er ook rondscharrelt :} Ik ga zelf morgen (zondag) even kijken. Voor de geinteresseerden: Cafe Zalencentrum de nieuwe Zweep Klarenbeekseweg 93 Klarenbeek 055-3011286...
  2. DikkeLeo

    Welke radardetectie is het best voor motoren?

    Ik zoek een radardetectiesysteem dat goed tegen de (overmatig) trillende omstandigheden van mijn brommer kan! Wie heeft er een ervaringen /tips? Ik zit mij te vaak (ook onbewust) over de max. snelheid. En ik heb al genoeg aan bonnen besteedt dit jaar :( Die dingen moeten nu toch bij bossen te...
  3. DikkeLeo

    leren pak in de zomer ;)

    Shit, ik zoek algemene informatie over leren combi's, maar als ik de zoekfunctie gebruik vind ik alleen lulverhalen of je in je leren pak of in je onderbroek op de motor moet gaan zitten :+ Terwijl ik graag info wil over waar je op moet letten bij de aanschaf van een combi O-) (wel of niet...
  4. DikkeLeo

    Onderdelen in Duitsland kopen

    Hoi, ik wil wat motor onderdelen bij een motorzaak in Duitsland kopen (is in Nederland haast niet te krijgen) en nu wil ik graag dat ze die spullen opsturen. Vanzelfsprekend moet ik dan eerst geld overmaken, maar ik krijg helaas de indruk dat daar wel een aantal weken overeen kan gaan :( . En...
  5. DikkeLeo

    adviesje gevraagd voor nieuwe accu

    Hoi, m'n accu heeft wat moeite om het duc 900 blok aan de praat te krijgen (ook na langdurig aan de druppellader gehangen te hebben) dus ik denk erover om maar een nieuwe te kopen. Er zit nu een furakawa FB14L-A2 in (?), maar ik vroeg me af of het wijs is om er een andere (bijv. onderhoudsvrije...
Terug
Bovenaan Onderaan