Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Hardcorps
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Hardcorps

    TK: Titanium Kawasaki ZX6-R 2005

    Bij deze te koop aangeboden mijn spectaculair goed onderhouden ZX6-R. Bouwjaar: 2005 Kleur: Metallic Raw Titanium KM stand: 7650 km Extra's: - MRA ruitje - Akrapovic demper (incl. DB killer) - Duo seat cover - Aansluiting optimate acculader, stekker bij achterwiel...
  2. Hardcorps

    Te koop Kawasaki LTD450

    Voor mijn schoonzus zet ik hier haar kawasaki te koop. Het gaat om een LTD 450. Bouwjaar: 1988 Miles: 48142 Recent grote onderhoudsbeurt o.a.: Nieuwe voor- en achterband, filters en vloeistoffen. kortom een leuke lichte fiets voor de beginnende motorrijder, waar voorlopig geen omkijken...
  3. Hardcorps

    Te koop Kawasaki 454 ltd

    Bij deze bied mijn schoonzus haar motor aan. De motor staat ook op marktplaats (met foto's), zie link...
  4. Hardcorps

    Hardcorps heeft een ZX6R!!!!!!!

    Hallo mede MFers, Na een jaartje op een choppert te hebben gereden ben ik nu toch overgestapt op een sportieve machine. Ik was al bij de eerste aanblikken van de 2005 ZX6r verkocht. In de Titanium kleur vond ik m het mooist, maar dacht dat ik nooit zo'n pracht machien voor mezelf zou hebben...
  5. Hardcorps

    Nolan N41 Jethelm te koop

    Na de motor heb ik ook nog een jethelm te koop. Het gaat om een mat zwarte Nolan type: N41 classic, maat: M Heb de helm in september afgelopen jaar (2005) gekocht en alles bij elkaar misschien een maandje gedragen. Nieuwprijs van de helm was 180,- eurootjes. Wie heeft er belang bij en doet me...
  6. Hardcorps

    Te Koop: Suzuki Intruder VS 700

    Met enig hartzeer zet ik mijn 'trudie' te koop. Het gaat om een zwarte amerikaanse Suzuki VS700 Intruder uit 1986 (ingevoerd 1994). Ik ben er heel zuinig op geweest en ze is dan ook in een top staat. Altijd droog gestald en heeft nog nooit een hollands regenbuitje gevoeld. Miles stand: 9275...
  7. Hardcorps

    Weer een forumlid erbij!!!

    Dames en Heren van het motor-forum, Bij deze wil ik me even voorstellen als nieuw lid. Ik ben als het even meezit binnenkort in het bezit van het rijbewijs voor de A-categorie. Hiermee gaat een lang gekoesterde wens in vervulling. Ik heb, ongeduldig als ik ben, alvast een motor gekocht en ben...
Terug
Bovenaan Onderaan