Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: The myth
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. The myth

    Barkbusters Suzuki DL1000 (Verkocht)

    Komen van een Suzuki DL1000 van 2017, passen niet op de DL1050 vandaar dat ik deze verkoop. Ik weet niet op welke bouwjaren ze verder nog passen dus dat zal je zelf even uit moeten vogelen. Alleen ophalen (Ede) Vaste prijs €75.00 - €50.00
  2. The myth

    Revit motorpak Neptune GPX (Verkocht)

    Verkocht.
  3. The myth

    SW-Motech tanktas

    SW-Motech PRO GS Tanktas 16-20 liter Deze is zonder tankring, die gebruik ik zelf nog. €125,00 Alleen afhalen.
  4. The myth

    Originele Suzuki kofferset

    Past in ieder geval op een DL1000 uit 2017, al het bevestigingsmateriaal zit erbij. Alleen zelf voor de slotjes zorgen maar als het goed is heb je die bij de motor erbij gekregen en anders via de dealer bestellen. Vaste prijs €400,00 en alleen ophalen.
  5. The myth

    Revit Gear 2 Textiel/lederen broek

    Ik heb de broek maar een paar keer aangehad, zit mij net iets te strak (ben 1.78 en rond de 80 kg.) waardoor ik last krijg van mijn knieën en mijn heup. Broek heeft €349.00 gekost mag weg voor €200,00, €150,00, €100,00 alleen ophalen.
  6. The myth

    TomTom Rider 550 te koop

    TomTom Rider 550 Motordock en accukabel voor motor RAM-mount bevestiging Automontagekit Anti-diefstal steun RAM-antidiefstaloplossing Beschermtas Prijs € 300,00
  7. The myth

    Kriega drybags 1X US30 en 2X Us20

    Verkocht.
  8. The myth

    Surhuisterveen en omgeving

    Dag luitjes, Ik woon nu een goede maand in Surhuisterveen en ben benieuwd wie er hier allemaal in de buurt rijden. Hebben jullie een verzamelplaats, spreken jullie wel eens ritjes af enz. enz. Misschien is het anders een leuk idee om het via dit topic te doen. Groetjes Roel. The...
  9. The myth

    Te koop R1 2002

    Heb nog wat kunnen regelen ze mag nog een poosje blijven :} Helaas het is zover, de hobby wordt te duur. Dus na 2 jaar weer motorrijden is het voor mij weer voorbij. Als je interesse hebt de motor is van april 2002 met 35000 km. op de teller. Er liggen goede banden onder en er zijn net...
  10. The myth

    Zondag

    En zijn er voor vandaag al plannen? foutje, was niet de bedoeling om een nieuw topic te openen
  11. The myth

    Demper en keurmerk vraagje

    Beste mensen ik heb op het forum al lopen zoeken naar een antwoord op mijn vraag maar kan er niets over vinden dus maar even een nieuw topic geopend. Ik heb namelijk vorig jaar een BOS demper gekocht en ben er achter gekomen dat die geen keurmerk heeft (not fore streetuse). Nu heb ik gehoord dat...
  12. The myth

    R1oel stelt zich voor

    Hallo allemaal, Ik kom hier al een tijdje kijken dus het wordt tijd dat ik me even voorstel. Roel is de naam en ik ben na een stop van 22 jaar sinds een jaar weer aan het rijden. Eerst een half jaartje een blauwe R6 2003 gereden en het laatste half jaar op een zilvergrijze R1 2002. Je kunt me...
Terug
Bovenaan Onderaan