Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Yakko
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Yakko

    The Race Academy - RaceTechnieken DVD

    Gratis enkel ophalen of opsturen.
  2. Yakko

    DVD RaceTechnieken The Race Academy

    Circuitrijden kun je leren ..... zeiden ze _O- We zijn zelfs afgereisd naar ditzelfde circuit Mas du Clos, 7 jaar geleden alweer. Schitterend circuit met een nog mooier gezelschap! Maargoed laat ik niet teveel woorden eraan spenderen, dit is wat The Race Academy er over zegt...
  3. Yakko

    Ducati HYPERMOTARD 1100/S/EVO SP originele koppelingshendel

    Ter overname: Originele (halve) koppelings hendel voor de Hypermotard 1100, dit is de originele versie met een aftermarket stelknop (geen brembo logo). Over na het vervangen van de originele hendels. Let op, dit is enkel de hendel, de gouden bus en zwarte plunjer en het gedeelte wat de...
  4. Yakko

    CTEK Snelcontact / laad kabel

    Komt van mijn oude fiets af welke verkocht is. Accessoire voor de CTEK multiladers: XS800, XC800, XS 3600, XS 4003, XS 7000, XS 0.8, XC 0.8, MXS 3.6, MXS 5.0 en MXS 7.0. De snelcontactkabel wordt via ringkabelschoenen stevig met de accu verbonden en verblijft tijdens het rijden in de...
  5. Yakko

    Suzuki Mode Selector Switch - 09930-82710 (oude modellen)

    Originele Suzuki "tool" (lees schakelaar, kabel en connector) om in de dealer mode te komen, sporadisch gebruikt _O- . Hiermee kan je foutmeldingen uitlezen volgens het werkplaatshandboek: Connect the special tool to the dealer mode coupler at the wiring harness, start the engine or crank the...
  6. Yakko

    Ducati Performance LED pinkers / knippers

    Ducati Performance Led pinkers / knippers, inclusief zelfgemaakte beugels en weerstanden voor de juiste knippersnelheid. Set van twee knipperlichten / pinkers met stevige metalen behuizing. Italiaans design, echter heb ik er nooit problemen mee gehad _O- zwarte behuizing en met E-gekeurde...
  7. Yakko

    Tyredown

    Tyredown, ideaal voor het vervoeren van je circuit motor of je crosser, 60 euri ex. eventuele verzendkosten. Ophalen te Breda of Bergen op Zoom
  8. Yakko

    Tyredown

    Tyredown, ideaal voor het vervoeren van je circuit motor of je crosser, 60 euri ex verzk. Ophalen te Breda of Bergen op Zoom
  9. Yakko

    PZRacing GEARTRONIC gear indicator GT310 diverse Ducati's

    Zo goed als nieuw, ter overname aangeboden. Heeft 1 maand op de monster 1100 van mijn vriendin gezeten, 2x mee gereden, ze snapt er maar niets van. Compleet inc. de bijbehorende stekkers. De documentatie is via de webpagina van PZRacing.it makkelijk te downloaden. PZRacing Gear indicator...
  10. Yakko

    PZRacing GEARTRONIC gear indicator GT310 diverse Ducati's

    Zo goed als nieuw, ter overname aangeboden. Heeft 1 maand op de monster 1100 van mijn vriendin gezeten, 2x mee gereden, ze snapt er maar niets van. Compleet inc. de bijbehorende stekkers. De documentatie is via de webpagina van PZRacing.it makkelijk te downloaden. PZRacing Gear indicator...
  11. Yakko

    Gecorrodeerde uitlaatbochten netjes maken

    Ik heb de afgelopen jaar een aantal uitlaat headers gepolijst met behulp van de daarvoor bestemde polijst pasta, doeken en zilversponsjes. Nu weet ik dat er ook van die polijst schijven zijn voor op de slijptol/schroeftol. Echter heb ik hier geen verstand van welke schijf hiervoor ik het beste...
  12. Yakko

    Race overall Evolution en Sidi Vertigo laarzen 44 kleur Rood

    Te koop Mijn race overall van merk EVO kleur rood. Past goed bij lengte 1.85-1.90m en gewicht 85-90kg. Pak bestaat uit geperforeerd leer dus voor de warme zomermaanden. Heerlijk pak alleen ik rij niet meer dus het ligt te verstoffen. Tevens een stel Sidi Vertigo Laarzen maar 44 valt als 43...
  13. Yakko

    Achterband 50% 180/55/17 sport/tour

    Gevraagd voor op straat een bandje welke nog 50% profiel heeft en niet te oud is qua dot code max. 4 jaar.
  14. Yakko

    analoog synchrontester 2 klokjes

    In originele doos met alle attributen erbij compleet en werkend 30 euro exc. verzk.
  15. Yakko

    Handboek circuitrijden - The Race Academy

    Tweede eigenaar, in 2009 overgenomen hier op MF van Giacomo. Hij had het boek aangeschaft in 2008. Boek is als nieuw, onbeschadigd. Nieuwprijs toentertijd 35 euro. Prijs nu incl. verzenden 20 euro. Aardig boek met de basisbeginselen van het circuit rijden in het nederlands.
  16. Yakko

    Sidi Vertigo laarzen Rood maat 44 valt als 43

    Te koop een paar Sidi,s Vertigo. Gebruikt maar in goede, onbeschadigde staat. maat 44 valt als 43. Laars is aan de achterkant helemaal te verstellen, inculsief verstelbare luchtroosters. kleur: rood,zwart,grijs Prijs 75 euro, ophalen Breda. Het betreft eenzelfde variant als hieronder.
  17. Yakko

    manueel balanceer apparaat

    Over na motorloos te zijn, grijs gecoat manueel banden balanceer apparaat, inclusief kegels en diverse diameters assen erbij. Lagers draaien alsof ze nooit gebruikt zijn. 30 eur exc. verzk. eventueel op te halen in Breda, Bergen op Zoom of Amstelveen.
  18. Yakko

    Bandenwarmers temperatuur geregeld

    Te koop set bandenwarmers met temperatuur regeling, pasten sowieso om mijn 180 achterband met zat ruimte over, kan niet zeggen of ze ook op 190 bandjes passen. Voor heeft een beschadiging aan de binnenkant zie foto, de beschadiging is ontstaan doordat ik de bandenwarmer niet goed tegen de band...
  19. Yakko

    Carbon clipons 2x 22mm x 280mm

    Carbon clipons afkomstig van mijn race CBR van Zon Racing team. Ik had ze bij voorbaat al vervangen door alu exemplaren voor het geval ik een keer zou gaan liggen. Zit wat standaard gebruikers schade op en een gaatje heeft men erin geboord voor de startknop. Inclusief afgeronde kunststof dop...
  20. Yakko

    Zwarte Crash pads voor in de voor /achter as

    Ter bescherming van de voorpoten/achterbrug. Zaten bij mij op een Suzuki TLR. Lengte draadeind 33cm en 40 cm. Diameter binnenkabt bobbin 35mm. 1 m8 moertje mist, dus als je die nog hebt liggen. De gehele set is onbeschadigd. Inc de nodige ringen, geen alu pasbussen aanwezig, zaten er ook nooit...
  21. Yakko

    BT 1000M bluetooth headset combi

    Gekocht via internet maar nooit gemonteerd, het gaat hier om een set van twee zenders incl alle toebehoren. 50 euri excl. verzk in originele doos en crappy handleiding 8-)
  22. Yakko

    Crashpads div

    Verzameling van allerlei crashpad toebehoren, verzameld in de loop der jaren. Alles in 1 koop. Zwarte bikedesign crashpad wat aan de kopse kant licht beschadigd, zie foto verder alle bouten recht/onbeschadigd. Inclusief de alom begeerde DHM stickerset, die wil je hebben :Y TEAB, alles in 1...
  23. Yakko

    LASER Hotcam slipon 60mm

    Te koop laser hotcam demper slipon diameter inlaat 60mm met een losse verloopadapter (+/-22cm) naar 70mm komt origineel van een K1200R af, uitlaat is recht en geheel lekdicht echter inclusief de nodige deukjes. Zonder db-killer, met ophangbeugel. 50 euri op te halen in Breda, exc. eventuele verzk.
  24. Yakko

    Gilles clipons 50mm

    Gilles clipons 50 mm voor o.a. passend op de Suzuki tlr tls meerdere gsxr's (niet alle) busa's etc 100 85 euri onbeschadigd, echter wel gebruikers sporen in de zin van laklaag hier en daar lichter van kleur ....
  25. Yakko

    Honda CBR600f4i PC35 2001

    Ter overname een HONDA CBR600F4I PC35 circuit motor bouwjaar 2001. Goed onderhouden. Motor loopt perfect, vorig jaar opnieuw afgesteld door DHOLDA. Onlangs beurt gehad. Voorvering, achtervering en stuurdemper van WP, Ontsteking/kabelboom/motor HRC, Banden Pirelli superbike pro voor en...
Terug
Bovenaan Onderaan