Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Veilside
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Veilside

    Superbike huren..waar?

    Goeie dag mensen.. Jaren geleden kon je her en der nog een 1000cc sport motor huren.. Bv BMW s1000rr Gsxr 1000 R1 Ik zie nergens of ik er kan nergens meer eentje vinden om te huren.. Weten jullie toevallig iets? Mvg Mike
  2. Veilside

    Gezocht, rem schakelset voor gsxr bj 2002

    Ben op zoek naar een gsxr bj 01 02 rem schakelstang. Orgineel of imitatie of race. Heb je wat liggen...laat me effe weten
  3. Veilside

    berik race overall nieuwstaat blauw wit maat 50

    Zo goed als nieuwe berik race overall paar x gedragen maar zit toch te krap maat 50
  4. Veilside

    Gezocht Shoei X-Spirit 2 Daijiro Kato

    Heren en dames, Ik ben op zoek naar deze helm. De gele maat S Wie o wie weet er ergens nog een te koop te staan,of eventueel 1 van de andere 3 kleuren. Ik weet via ebay zijn ze in Japan en Amerika te koop maar dat word me afgeraden ivm pasvorm enz.. gaat dus om deze Mvg Mike
  5. Veilside

    2001 gsxr 1000 remschijven

    De mijne zijn op. Heeft iemand nog wat liggen...
  6. Veilside

    Gezocht gebruikte circuit banden met profiel 120/70 -190/55

    Ik zoek zo ie zo een achterband en voorband eventueel ook Liefst super corsa,s/diablo,s,
  7. Veilside

    Titanium Mivv Demper + db killer 100 euro

    Gsxr,600/750/1000 Titanium Mivv Demper + db killer Kleine kras bij mivv logo,bijna niet te zien,daarom ook lage vaste prijs
  8. Veilside

    gratis af te halen +- 3000 motor tijdschriften 1997-2007

    zoals de titel al zegt gratis alleen hulp gevraagd bij het ophalen om ze in te pakken
  9. Veilside

    cb500 dynamo of accu kapot?,need help is werk fiets!

    heb een vraagje aan de technische sleutelaars hier Ik rij zins een maand op de 25kw cb500 van me vriendin en van de week ree ik naar me werk en net uit de coentunnel nokte me fiets er abrupt mee,net of ik me contact uit dee had namelijk al als ik me knipperlicht aan dee dat ie ging stotteren...
  10. Veilside

    Honda cb500 Zwart orgineel 25kw op papier, 1000 euro

    Cb 500 , bj1998 Is van me vriendin, Die heeft hem als 2e eigenaar gekocht 1e eigenaar was ook een vrouw Is altijd 25 kw geweest Orgineel boekje aanwezig Nieuwe remblokjes Nieuwe remvloeistof Recentelijk vervangen: Achterwiel lager Achterband ( voorband nog goed ) Tandwiel...
  11. Veilside

    Revit gt corse race handschoenen blauw zgan

    heb hier een setje revit handschoenen liggen in seizoen 2009 +- 10 x gedragen met circuit wedstrijden en daarna in het vet in de verpakking gelegd Zijn nog zeer soepel en niet uitgelubberd geen beschadigen enz enz Maat L Prijs 40 euro
  12. Veilside

    z.g.a.n oliefilter dopsleutel

    Heb zo,n speciale dopsleutel hier liggen z.g.a.n voor je oliefilter makelijk los te draaien 25 euro incl versturen
  13. Veilside

    Nieuwe JT 520 16t voortandwiel

    Nieuwe JT 520 16t voortandwiel Voor gsxr bj 2001 en nieuwer 20 euro incl versturen
  14. Veilside

    Losse wp veer

    losse wp veer met opschrift 70 - 185 voor de gsxr k1 of waarschijnlijk ook andere modellen Niet lang gebruikt lengte 186 mm buitendia. 80 mm binnendia. 60 mm teab.
  15. Veilside

    valtermoto voorvork verstellers zwart

    zoals de topic naam al zegt heb ik een setje liggen hier in het zwart , wel gebruikt maar gewoon in nette staat Zijn de zelfde als op de foto alleen zwart 25 incl versturen
  16. Veilside

    20 L stalen leger jerrycan

    heb hier een 2x gebruikte stalen jerrycan met de goeie afsluitdop Voor 17.50 is ie voor jou :)
  17. Veilside

    Gsxr 600/750 racekuipen te koop voor weinig

    Heb hier nog een kontje een onderkuip en top kuip liggen van een gsxr 750 k2 Is niet in nieuw staat maar niet kapot of zo TEAB Voor project of geknutsel gooi maar wat in de ring kwa bedrag Foto,s volgen
  18. Veilside

    Berik raceoverall blauw wit 250 euro

    Raceoverall te koop nieuw 425 8x gedragen ziet er nog als nieuw uit vraagprijs 250 is maat 50 ben zelf 1.88 en 70 kg en zit supergoed
  19. Veilside

    Te koop gsxr 750 k2 racer in nieuwstaat 3300 euro

    Nu wel serieus te koop nadat ik afgelopen zomer hem toch zelf hielt Heb in de winter 2008/09 helemaal op nieuw opgebouwd. In nieuwstaat... NOG ....geen krasje te bekennen. Slechts 8 dagen mee gereden na opbouw.in 2009 Frame,achterbrug,subframe zwart gepoedercoat Nieuw kuipwerk gegoten...
  20. Veilside

    Nieuwe helm shoei xr1000 voor weinig

    Heb een shoei xr1000 in het wit hier liggen. met donker vizier+Pin Lock binnenvizier en nooit gebruikte helder vizier Neuskapje zit er ook in en de helmzak er ook bij. Dit jaar alleen gedragen met de zac meer niet geen kras er op ook niet op de viziers Dus gewoon nieuw. Reden verkoop...
  21. Veilside

    gezocht.zandvoort 28-8 groep4

    wie ken er niet en wil ze dag verkopen
  22. Veilside

    GSX-R 750 racer bj 02 in nieuwstaat

    Door prive omstandigheden nu al te koop Heb afgelopen winter helemaal op nieuw opgebouwd In nieuwstaat geen krasje nog te bekennen Slechts 3 dagen mee gereden na opbouw Frame,achterbrug,subframe zwart gepoedercoat Nieuw kuipwerk gegoten gfk super sterk en strak geen habiebabie troep...
  23. Veilside

    arrow demper titanium gsxr 01,02,03,04 €130

    te koop een arrow demper titanium met klein schaaf plekje aan de bout kant. Voor de rest netjes met e keur. En ophang beugel . Prijs.. Bied maar . Foto's volgen vanavond.
  24. Veilside

    gezocht db killer voor arrow demper

    zoek een db killer voor een ovaal titanium arrow demper.weet niet of er andere merken in passen. Wie heeft nog wat liggen?
  25. Veilside

    Zadel Gsxr 750 k1,k2,k3 gezocht

    zoek dus de zadel geen budyzit voor k1,k2 modelen
Terug
Bovenaan Onderaan