Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: sgapie
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. sgapie

    Zx9r 1998 gooit benzine uit de RAM inlaat

    Voor de winterperiode de motor rijdend weggezet. Eergister de motor weer willen opstarten en dat ging niet geheel zoals het hoort. Zeer moeilijk starten en toen ik hem lopen had (met choke en gas erop) loopt hij enkel op 2 a 3 cilinders. Laat ik het gas los dan valt hij uit en gooit in de...
  2. sgapie

    XT660X te koop

    Te koop mijn geliefde Yamaha XT660X(supermotard) van het bouwjaar 2005 met skidplate (beschermingsplaat) welke origineel Yamaha is. De prijs die ik zo in gedachten heb is 5250 euro. De kmstand is 5347 en de kleur is antraciet. Achterlicht is vervangen door een LED achterlicht...
  3. sgapie

    Gezocht ex-ciruitsbanden 120 + 160

    Voor mijn XTX ben ik op zoek naar een setje ex-circuit bandjes. Voorband is de 120/70 (60 zou ook kunnen) en achter de 160/60 die weer wat minder te vinden is. Mocht je een mooi setje of meerdere hebben liggen laat het me dan graag weten..ik zit nu op het canvas dus er moet wat vervangen...
  4. sgapie

    Gezocht ex-circuits 120 + 160 bandjes

    Voor mijn XTX ben ik op zoek naar een setje ex-circuit bandjes. Voorband is de gebruikelijke 120/70 (60 zou ook kunnen) en achter de 160/60 die weer wat minder te vinden is. Mocht je een mooi setje of meerdere hebben liggen laat het me dan graag weten..ik zit nu op het canvas dus er moet wat...
  5. sgapie

    Gezocht ex circuitbanden 120 + 160

    Ik ben op zoek naar een setje ex circuit banden met genoeg profiel. Nu is dat in de maat 120 en 180 geen probleem maar ik zoek een net setje in de maat 120 en 160. Dit allemaal voor op de SM, gewoon even proberen ;) Laat even weten of je wat moois hebt liggen.
  6. sgapie

    Wie rijdt er in Nijmegen e.o part 5!

    Na uiterst gezellig topic welke zijn weerga niet kent, zijn we alweer aangekomen in topic 5. WIE RIJD ER IN NIJMEGEN E.O?? Kom je uit de buurt vandaan, post hier....kom je hier niet vandaan en je wil wat posten, post het dan ook. *D Het is nu alweer mooi weer en er zal een hoop kilometers...
  7. sgapie

    Te Koop GPX600R 750 Euro

    Het gaat om een GPX600R uit 1989. Hij staat bij mijn vader in de berging naast de ZX9R. Meer foto´s komen eraan.... Hij heeft zo 16000 mijl gelopen (het is een amerikaanse uitvoering) dus zo´n 25000 km. Motor heeft pas nieuwe banden (voor en achter) gekregen. Tank is van binnenuit gecoat en...
  8. sgapie

    Gezocht bochtenset zx9r vanaf 1998

    Voor mijn vader ben ik op zoek naar een bochtenset voor een Kawasaki ZX9R vanaf 1998. Zo wat ik begrepen heb past die van het nieuwere type ook alleen moet hij dan een andere demper kopen ivm slip-on. Dus mocht je er eentje hebben liggen gaarne een reactie of mailtje ;)
  9. sgapie

    Wie rijdt er in Nijmegen e.o part 4!

    Het vorige topic is al over zijn maximum heen dus dan maar een ander topic voor alle rijders in de omgeving en natuurlijk ver daar buiten. Er komt hier van alles, van gekken tot enigszins normaal. Van jong tot oud.Van veel haar tot erg kaal het maakt allemaal niet uit. }) Zolang het maar...
  10. sgapie

    Waar in buitenland vrij cicuitrijden?

    Wij willen een dezer dagen een rondje gaan rijden op een circuit buiten NL. En nu ben ik een beetje wezen zoeken maar kan niet echt vinden waar je kan rijden zonder daar aan te komen met een hele groep, we zijn namelijk met zijn tweeen. Liefst ergens in de buurt en dan niet de Nordsleife, want...
  11. sgapie

    BBQ Nijmegen

    Het is al een paar dagen mooi weer en de gaten staan weer open voor een heerlijke BBQ! Vorig hebben we er ook eentje gehouden en het was super gezellig, dit jaar doen we het dus weer over en moet het minstens net zo gezellig worden. En misschien wel net zoveel geknuffeld :9 Malfunction en...
  12. sgapie

    Wie rijdt er in de buurt van Nijmegen Part 3!

    Het is alweer tijd voor een nieuw topic aangezien de andere vol met allerlei gezellige dingen stond. *D Wie rijdt er in de buurt van Nijmegen :] :] :] Bij deze dus een nieuwe topic voor al degenen die rijden in de buurt van Nijmegen of zich geroepen voelen om hier gezellig mee te kletsen...
  13. sgapie

    Gepind op de beurs maar niet van mijn rekening af

    Gister heb ik op de beurs wat erg leuke dingetjes gekocht, maar van 1 ding was het bedrag niet van mijn rekening af geschreven. Ik heb een motorpak van Arlen Ness gekocht bij een Duitse stand, nu had ik het bonnetje gekregen maar toen even later mijn rekening raadpleegde was dat er niet af...
  14. sgapie

    WP of ZX10R schokdemper op een zx9r?Hulp gaarne!

    Ik heb een zx9r van 1998 en mijn achter schokdemper is aan het einde van zijn latijn, schat ik. Hij is heel erg zacht, zelfs wanneer ik de ingaande bijna dicht zet, is hij nog te zacht. Vergelijk ik dit met een 1999 model dan is het verschil erg duidelijk. Nu ben ik dus bezig met een andere...
  15. sgapie

    Wie rijdt er in de buurt van Nijmegen, part 2!

    Natuurlijk weer dezelfde vraag als in deel 1: Wie rijdt er (in de buurt van) van Nijmegen? Natuurlijk kennen we elkaar allemaal al een beetje, maar nieuwkomers zijn altijd gewenst! *D *D
  16. sgapie

    Vierdaagse/zomerfeesten Nijmegen 2004

    Zoals al vele jaren hiervoor is er weer de Wereldbekende Vierdaagse in Nijmegen en hierbij horende de SUPER zomerfeesten!! Datum van het lopen 20 juli tot de 23e en het feesten begint al de 17e maar vanaf de 19e wordt het pas echt gezellig!! Dan gaan er een stel gekken van over de hele wereld...
  17. sgapie

    Film 100 jr KNMV Sgapie´s crash op Assen

    Het heeft me veel zweet en tranen gekost (en veel gezeur van Villie ;) ) maar ik kan nu eindelijk zeggen dat ie af is. Het filmpje van het circuitrijden op Assen tijdens het 100 jarig bestaan van de KNMV en de Kawasaki-dagen. Ik heb op deze dag gereden op Assen en heb toen mijn camera...
  18. sgapie

    Hoe comprimeren filmpje Assen voor web??

    Met het 100 jarig bestaan van de KNMV heb ik gereden op Assen. Ik heb mijn camera gemonteerd op de kont van mijn motor en heb alles gefilmd. Ook het geen waar ik het minst trots op ben, de crash. De camera heeft geen schade opgelopen en heeft alles gewoon gefilmd. Ook staan er een paar MF-ers...
  19. sgapie

    BBQ Nijmegen

    De zomer is in aantocht, tijd voor een BBQ! Lijkt me gezellig om met jullie M-Fers lekker te feesten. Ons idee is dat iedereen die er zin in heeft en komt, iets mee neemt om te eten en te drinken! Aan de hand van het aantal mensen wordt gekeken hoeveel BBQ´s er nodig zijn. Het is wel een...
  20. sgapie

    Met motor de bergen in, oliepeil flink gezakt??

    Ben net een dag terug van motorvakantie in Italie (Dolomiten). We zaten daar op een redelijke hoogte varierend van 1200-2000 meter. Veel mooie wegen daar en die ook gereden. Het was super. Maar nu zit ik toch met een vraagje. Mijn (en van 2 andere ook) oliepiel is flink gezakt. Zit echt nog...
  21. sgapie

    Hoe streng Assen (motordag) met dB uitlaat?

    Omdat de landelijke motordag eraan komt, zit ik toch met een vraagje. En nu kan ik die wel in dat topic (en oma tevoorschijn toveren) plaatsen, maar dan ben ik bang dat ik niet het gewenste antwoord krijg. Dit geld natuurlijk ook voor de anderen die erheen gaan, daar waren ook al wat vragen. Wie...
  22. sgapie

    Zx9r 2001 topkuip op 98 model, past dit?

    Ik heb een zx9r uit 1998 en nu zat ik te denken om daar de kop van een 2001 (dubbele lichten) op te zetten. Zou dit passen? Iemand ervaring mee? Ik zou dan en de kopkuip moeten hebben en de lichtunit. Weet iemand wat zoiets kost?
  23. sgapie

    Landelijke motordag 2004 TT-Assen

    Ook dit jaar is het weer zover, de landelijke motordagen op Assen. :] De dagen dat gebeurt zijn op 30 April en 1 Mei. Je kan op het circuit Assen rijden en wel met de 2 volgende mogelijkheden: Toerrijden: Rijden onder begeleiding Sterrijden: Rijden met zender en je beste tijd neerzetten...
  24. sgapie

    (spoed) UItlaatverschil sport en origineel zx9r?

    Ik heb gister voor weinig een demper en bochten gekocht voor een zx9r 1998-1999. Ik heb een zx9r dus met het passen is opzicht geen probleem. Moet alleen de boutgaatjes iets opruimen. Maar de bochten zouden sportbochten zijn en dat zijn deze naar mijn mening niet. Hoe kun je dit zien of merken...
  25. sgapie

    Datatool, welke draad is brandstofpomp?

    Mnjn pa heeft een datatool alarm 2e hands gekocht (3 maanden oud). Ding ziet er perfect uit behalve dat we 2 stickertjes missen. Het stickertje van de brandstofpomp en het startrelais. Ben al bij de dealer geweest en die kan er voor 20 euro een meting in verrichten. Maar misschien kan iemand mij...
Terug
Bovenaan Onderaan