Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Dimension
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. D

    Bags Connection Tailbag

    Bags-connetion Tailbag tas voor achter op de motor. +- 3 keer gebruikt. Alle onderdelen zoals gesp-jes, bandjes, folie voor eventueel bescherming van kuipdelen, hangslot om rits te zekeren en regen binnenhoes zitten erbij. Super nette staat. Afmetingen: L=70cm, B=45cm, H=40cm +- 50 liter...
  2. D

    Onderdelen Honda CBR600f + Bandit 600

    Hierbij wat onderdelen te koop van een Honda CBR600fpc31 uit 1996. Heb inmiddels een ander motor en dit kan dus weg. Uitlaatbochten. VERKOCHT Sebering uitlaat (Geen E-keur, Geen Db-killer aanwezig(zou eventueel wel kunnen)). VERKOCHT Bagster Tankcover in kleur VERKOCHT...
  3. D

    Email notificatie

    Als je deze aanvinkt dan krijg je een email als er gereageerd is in het topic. Maar nu krijg ik steeds emails en als ik dan ga kijken dan staat er niets nieuws bij. Ook als ik het vinkje weg haal staat er dat ik nu geen email meer krijg. maar even later staan er gewoon weer emails van dat topic...
  4. D

    Dimension

    Hoi mede MFers.. ik ben Marcel en ben 19 jaar. Ik kom uit Noordwijk en heb een zwak(hart) voor motoren. Het begon toen ik een jaar of 4 was en ik kon fietsen zonder zijwielen :] . Dit ging niet snel genoeg en besloot ik op mn 16 maar een wasmachine(beter bekend als scooter) aan te schaffen...
Terug
Bovenaan Onderaan