Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: motormukkes
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. motormukkes

    Paarse motorfietsen

    Misschien ben ik de enigste die het opgevallen is , maar waarom zijn er geen paarse motorfietsen ? Uitgezonderd van die enkeling die zijn motor paars heeft gekwast (als die er al is ) zie je nooit een geheel paarse motor . De kleur wordt wel gebruikt als striping e.d. bijvoorbeeld bij de oudere...
  2. motormukkes

    BMW neemt HD over !

    Van een duits internet forum komt het bericht dat er vergevorderde plannen zijn van BMW om ook Harley Davidson op te kopen . Men wil op die manier een groter aandeel in de markt voor exclusieve (2 cilinder) motorfietsen verkrijgen . Reactie van een BMW medewerker was : dan zullen er eindelijk...
  3. motormukkes

    motorbladen gezocht

    Ik ben op zoek naar komplete jaargangen van weekblad motor of motorsport vanaf 1968 tot1978 om hiermee informatie te verkrijgen voor mijn website . Het liefst in de buurt of in Friesland .
  4. motormukkes

    Ex Boet v Dulmen racer is mij aangeboden

    Ik kreeg laatst een berichtje van iemand die schreef dat hij een Honda RS 250R racer waarmee Boet van Dulmen in 1985 geraced had te koop had . Hij schreef ook dat Boet z'n peetoom was . Ik vond dit een vreemd zaakje dus vroeg ik om meer info en een foto en ik vroeg of het niet een NSR250 was ...
  5. motormukkes

    Wolvegaster classic races

    Op 6 mei is het weer zover . De classic races in Wolvega ! op het mooiste circuit waar de CRT jongens kunnen rijden . En volgens de organisatie komen er dit jaar nog meer prominenten . Niet alleen Aalt Toersen , Jan de Vries en Cees van Dongen maar ook Wil Hartog word aangekondigd en hopelijk...
  6. motormukkes

    aluminium motorschuurtje

    Ik kan mij herinneren dat er wel eens van die kleine (portable) motorschuurtjes te koop waren . Weet iemand hier of die ergens nog te koop zijn ? Heb er dringend een nodig !
  7. motormukkes

    Motorplisi heeft ongelukje

    Vandaag in de leeuwarder courant gelezen . In de buurt van Wommels reed een motorplisi op z'n nieuwe !!!! dienstfiets na een mislukt bochtje zo de sloot in _O- _O- _O- Moest z'n nieuwe aanwinst natuurlijk even uitproberen . Ik dacht ik post even een leuk berichtje over de plisi i.p.v. al...
  8. motormukkes

    foto's 11steden oldtimers

    Vorige week zaterdag was de oldtimer 11 stedenrally en aangezien ze bijna bij ons voor de deur langs rijden heb ik wat foto's gemaakt . 2 BSA's zijklep en kopklep
  9. motormukkes

    Biker days

    Gaan er nog mensen naar de biker days op Spa Francorchamps ? Het was vorig jaar goed bevallen dus dit jaar ga ik weer . Dan hoop ik dat de 6 cilinder Laverda :} er weer is . :Y
  10. motormukkes

    Foto's CRT race Wolvega

    Hier ben ik weer met een zooitje foto's . T'ís wel vreselijk jammer dat er geen geluids bestanden op dit forum kunnen . En met dit racemonster werdt in 1948 de hele wereldtop zoekgereden ! :}
  11. motormukkes

    foto's horsepowerrun

    Bij de horsepowerrun heb ik wat foto's gemaakt van echt oude brikjes . Dit hier is een De Dion Bouton van 1898 met een direkte aandrijving , dus zonder koppeling of versnelling . Aanduwen en rijden maar! en remmen doe je gewoon door je voeten aan de grond te zetten , en hiermee werden races gewonnen
  12. motormukkes

    Jan Bruins

    Ik heb eindelijk weer wat tijd gehad om mijn website uit te breiden . Er is nu ook een pagina gewijd aan Jos Schurgers . Nu mis ik alleen nog foto's van Jos . Informatie over Jos was al moeilijk te vinden maar nu wil ik ook een pagina aan Jan Bruins wijden . Heeft iemand informatie en eventueel...
  13. motormukkes

    video's uit de oude doos

    Na het lezen van een gedeelte van het topic "in de oude doos" is er volgens mij wel behoefte aan het terugzien van beelden van oude races . Nou heb ik toevallig meerdere grote dozen barstensvol video's van de GP racerij , genoeg om 365 dagen van het jaar voor de buis te hangen . De vroegste...
  14. motormukkes

    BMW liefhebbers ?

    Als ik hier even door de topics struin zie ik weinig (oude) BMW liefhebbers . Ben ik dan de enigste ? Ik ben trouwens niet eenkennig , heb ook nog een Enfield Bullet 500 . BMW is om te rijden , Enfield om te sleutelen , zo heb je van alles wat . BMW is een oude R90/6 die ik nog niet zo lang...
  15. motormukkes

    Ook maar aangemeld

    Hoi allemaal ik kwam hier min of meer toevallig terecht omdat ik opeens veel hits op mijn site had , en allemaal hier vandaan . Zo kwam ik erachter dat ik niet de enige was die iets over Jumping Jack op internet had gezet . Ik rij al vele jaren motor en op dit moment rij ik een BMW R90/6 en...
Terug
Bovenaan Onderaan