Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Gtech
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. G

    koso xr-sr

    ik ben een koso op mijn fazer aan met bouwen, alleen heb ik hem gekocht zonder gebruiksaanwijzing en beschrijving op het doosje zelf staat ook niks bruikbaars heeft iemand hier iets van of zou mij kunnen welke kleuren waar van zijn?? die zou ik heeel erg dankbaar zijn :)
  2. G

    KTM 620 lc4 SM Super Motard

    aangeboden in zeer goede staat, mijn ktm 620 uit 1997. motor is een klein jaar geleden omgebouwd naar super motard. ik kocht hem van de 2e eigenaar. nooit mee gecrossed! nergens bagger of roest. speciale "super competitie" versie! te zien aan de extreme voorvork en kappen - Velgen om...
  3. G

    andere achterband @ sm

    wilde binnekort een andere achterband gaan monteren. maar ik wilde graag wat meningen horen van de mannen met ervaring. een vriend van me heeft de Michelin PILOT POWER goed controleerbaar op de grens volgens hem, je voeld precies wat hij doet. ik heb een oude serquit band gekregen...
  4. G

    ktm 620 zijzstandaard

    of andere types ook passen weet ik niet. maar ik zoek er nog 1 :P liefst omgeving zoetermeer alles aanbieden
  5. G

    zwabberen KTM 620, 120+

    beste mede motorrijders. als ik met mijn ktm boven de 120 uitkom dan begind deze best hard te zwabberen in het stuur, nou heb ik al diverse mensen gesproken die er ook last van hebben (660smc, xr500, xr600) ik heb hier ook nog niks over kunnen vinden op het forum, hebben jullie mischien een...
  6. G

    SuperMoto velgen ktm 620 lc4

    20mm pen liefst spaakvelgen, alles aanbieden wat past
  7. G

    onderhoudsgegevens KTM 620 LC4

    beste mense ik heb sinds kort een ktm. maar ik ben opzoek naar de onderhoudsgegevens, zoals km standen waarbij wat moet gebeuren, (kleppen stellen, olie, oliefilter, etc) heeft iemand iets wat hier op lijkt? een workshop in pdf zou helemaal ideaal zijn, alvast bedankt!
Terug
Bovenaan Onderaan