Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: poikie
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. poikie

    Alpinestars leren motorpak maat 58 (tweedelig)

    Te koop, leren motorpak (tweedelig) van Alpinestars. Het pak verkeert in goede staat en wordt verkocht omdat het mij inmiddels te groot is geworden. Het betreft maat 58 en zat bij mij goed bij een lengte van 1.98m bij een gewicht van circa 110 kilo. Vraagprijs is € 400,- en het pak kan...
  2. poikie

    Gestolen Yamaha R1 '98 in Amsterdam (MY-25-TJ)

    Afgelopen April eindelijk mijn droommotor gevonden na lang zoeken, maar vannacht alweer ontvreemd. De motor stond tijdens mijn nachtdienst op 't alarm en met een kettingslot vast aan een lantaarnpaal, terwijl ik zelf binnen op zo'n 10 meter afstand zat. Tot mijn grote schrik kwam ik er aan...
  3. poikie

    De Gooi en Vechtstreek Urban Terror Hooligan Crew Deeltje 14

    Na alweer een deel in no-time gevuld te hebben hier dan het nieuwe topic *O* Beruchte MF Hooligans van het Gooi: - MechanicalAnimal....BMW R1150GS Adventure - Sp1ke....Honda VTR 1000 SP1 - arch-enemy....Honda CBR 600F - Diddle....Honda CBR 600F - Michel27.... Op zoek naar een...
  4. poikie

    De Gooi en Vechtstreek hooligans Deeltje 13

    Na alweer een deel in no-time gevuld te hebben hier dan het nieuwe topic *O* Beruchte MF Hooligans van het Gooi: - MechanicalAnimal....BMW R1150GS Adventure - Sp1ke....Honda VTR 1000 SP1 - arch-enemy....Honda CBR 600F - Diddle....Honda CBR 600F - Michel27.... Op zoek naar een...
  5. poikie

    Gezocht: carburateur gas veren thundercat

    Heeft iemand toevallig carburateur gas veren voor een Yamaha Thundercat te koop? mvg Stanley
  6. poikie

    De gooische relnichten Part XII (De G&VUTHC)

    De pleuris, zonder de dagen vrij van MF hadden we binnen de 10 dagen aan de 2500 posts gezeten. Nu hebben we er 11 dagen over gedaan. Stelletje gekken! Beruchte MF Hooligans van het Gooi: - MechanicalAnimal....BMW R1150GS Adventure - Sp1ke....Honda VTR 1000 SP1 - arch-enemy....Honda...
  7. poikie

    Gooische relschoppers Part XI (de G&VUTHC)

    Na een dag of 15 alweer 2500 posts, dus gaan we hier weer verder. Dus de foto's van de MFMM kunnen hier geplaatst worden. Ik verwacht een deeltje dat iets minder hard zal gaan dan de vorige, maar dat was ook wel belachelijk :P Veel plezier met ouwehoeren *O* Beruchte MF Hooligans van het...
  8. poikie

    De Gooische hooligans van MF Jubileum-editie X (de G&VUTHC)

    aOk na een dag of 20 zat deeltje IX er op! Goed bezig dus *O* Daarom heet ik jullie allen van harte welkom bij deze jubileum-editie van het prachtige gooische hooligan topic. Beruchte MF Hooligans van het Gooi: - MechanicalAnimal....BMW R1150GS Adventure - Sp1ke....Honda VTR 1000 SP1...
  9. poikie

    De Gooische hooligans van MF part IX (de G&VUTHC)

    Na de extreem snelle editie VII, viel het in deel VIII ietwat tegen. Na 53 dagen was het dan toch zover, de 2500 was weer gehaald *O* Dus vandaar hier deeltje 9 *O* Klein detail, maar 3 mensen hebben gestemd op de optie >26 dagen... Waaronder ik O-) 2minuten terug Hier wat foto''s van de...
  10. poikie

    Gooische hooligans deel VIII (de G&VUTHC)

    Zo het gaat steeds sneller stelletje idioten! Nu 3 weekjes en 1 dag en hier is het volgende deeltje alweer. Moest ook wel want op deel 7 rust een vloek :Y toch nocer? :X :+ We gaan weer proberen de gezelligheid te behouden, en het rubber onder! Hier wat foto''s van de Gooi clan tijdens de...
  11. poikie

    En in 't Gooi Lucky number 7! (G&VUTHC)

    Deeltje 6 was een zeer succesvol deel, spontane ritjes, gezellige MFMM, nieuwe members en bovenal weer eens veel geouwehoer op MF :} *O* Hier wat foto''s van de Gooi clan tijdens de MFMM 2006: En wat foto's van het verzamelen voor het ritje richting de MFMM 2007...
  12. poikie

    En in het gooi? Deeltje 6 ( De G&VUTHC)

    Omdat deeltje 5 over de 2500 posts zit, hier dan maar deeltje 6 *O* Een aantal hooligans die hier al geruime tijd niet geweest zijn maar uit de openingspost verwijderd -O- Als je naam ten onrechte verwijderd is gewoon even melden en je komt er weer in :Y *O* Hier wat foto''s van de Gooi...
  13. poikie

    Concertkaarten Frans Bauer voor 6 Mei!

    Ga jij morgen niet naar de Megameeting en ben je fan van frans bauer. Dit is je Kans, 2 kaarten voor zijn concert morgen in Rotterdam Ahoy. De kaarten kostten 130 euro... TEAB kan je ze morgenochtend in Hilversum langs komen halen. De plekken zijn Vak AJ rij 19 stoelen 23 en 24. De kaartjes...
  14. poikie

    Editie NL

    Nadat al eerder een auto magazine onderzoek had gedaan naar de snelste methode om de file door te komen, zie ik net tot mijn verbazing dat editie NL ook al tot dezelfde enge conclusie kwam. Asociaal gedrag en baantje zappen brengt je het snelst door de file heen. En wie zijn er weer de pineut...
  15. poikie

    In 't Gooi part V

    Jeej deeltje 5 alweer*0* hier 3 foto's van de gooi crew op de MM 2006 Leden (met lidmaatschap genoemd in hun sig - op verzoek van MechanicalAnimal) van de "Gooi&VechtstreekUrbanTerrorHooliganCrew": - Asami....Kawasaki ER-5 - MechanicalAnimal....BMW R1150GS Adventure -...
  16. poikie

    Te Koop: Motortheorie + 1000 vragenboek

    Te koop: nieuwste theorieboek + Vragenboek voor de motor. 2 weken oud. Ik heb hiermee mijn theorie in 1 x gehaald. €30,- of een goed bod. Als je de boeken zelf langs komt halen in Hilversum krijg je ze voor 25 euro.
  17. poikie

    In 't Gooi deeltje IV

    Jeej deeltje 4 alweer*0* hier 3 foto's van de gooi crew op de MM 2006 Leden (met lidmaatschap genoemd in hun sig - op verzoek van MechanicalAnimal) van de "Gooi&VechtstreekUrbanTerrorHooliganCrew": - Asami....Kawasaki ER-5 - MechanicalAnimal....BMW R1150GS Adventure - Sp1ke....Honda VTR...
  18. poikie

    In 't Gooi deeltje III

    Aangezien we over de 2500 posts zitten en we eigenlijk meer in de afdeling 'Waar is wat te doen' thuishoren; deel 3! *O* Leden (met lidmaatschap genoemd in hun sig - op verzoek van MechanicalAnimal) van de "Gooi&VechtstreekUrbanTerrorHooliganCrew": - Asami....Kawasaki ER-5 -...
  19. poikie

    links plaatsen

    ik heb een vraagje stel ik wil een link maken naar een ander topic hier op MF bijvoorbeeld maar dan staat er dus bijvoorbeeld dit: Hoe post ik een plaatje? Een korte handleiding! . soms als iemand een link plaatst dan staat daar als titel van die link gewoon een andere naam. Hoe kan dit?
  20. poikie

    poikie in t kort

    ik ben poikie, ben 16(bijna 17)jaar oud en woon in ..... Ik zit nu in het vijfde lesjaar VWO op het ...... ik heb me aangemeld op dit forum omdat ik mij enorm interesseer voor motoren. Zelf heb ik een schakelbrommer gehad, maar die heb ik weggedaan om zo toch nog geld te sparen voor een...
Terug
Bovenaan Onderaan