Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: kwastert
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. kwastert

    MRA in combinatie met TomTom Go

    Hallo. Ik gebruik in de auto best vaak Android Auto, en dan de TomTom Go app. Op de motor gebruik ik een TT550. Routes maak ik in MRA, en via TomTom MyDrive upload ik ze naar de 550. Dat werkt prima. Ik kan ze dan ook zien in de GoRide app van TomTom, maar niet in de TomTomGo app. Waar wel mijn...
  2. kwastert

    Samsung S22 verliest signaal??

    Ik heb een probleem: Ik luister heel vaak radio op de motor, dat doe ik met de radio2 app icm een Sena SRL2 Bij m'n vorige Samsung , een S10, ging dat probleemloos. Nu heb ik sinds dit voorjaar een S22, en bij die telefoon valt heel vaak de verbinding weg. Niet de bluetoothverbinding, want...
  3. kwastert

    Klinkschakel DID ZVM2

    Ik heb op mn TRXzijspan project (linkje) een nog zo goed als nieuwe DID 525 ZVM2 ketting liggen. Deze heb ik moeten breken , omdat ik een YZF750 achterbrug gemonteerd heb. Probleem is nu dat er blijkbaar geen klinkschakels meer zijn voor een ZVM2 ketting. Dit type ketting is vervangen door de...
  4. kwastert

    Achterveren Yamaha R1 en R6

    Hoi! Wij, 3States, (dat zijn Slijptol, Ehe en Kwastert) zijn een 'high end' 😇zijspan aan het ontwikkelen. Daar is op het zijspan deel van dit fijne forum vanalles over te lezen. We zijn nu bijna zover dat mijn TRX z'n eerste rollende meters gaat maken. Nu hebben we ondere andere vanwege...
  5. kwastert

    Yamaha TRX 850 onderdelen

    Voorwiel, vorkpoten, remschijven, remklauwen en spatbord van een TRX 850. Alles in goede staat, alleen de remschijven zijn matig.
  6. kwastert

    BOT 18. Het SlakkerwegBot

    Om het geheel voor de organisatie toch maar wat duidelijk te maken toch maar een nieuw topic over Bot 18. Ik heb eigenlijk geen enkel idee wie er van plan is om te komen, en dat is wellicht toch wel handig dat we een klein ideetje hebben hoe en wat. Dus daarom dit topic. Dus wil een ieder die...
  7. kwastert

    Kwastert aan de TRX 850!

    Nou, de kogel is al even door de kerk! Er gaat een nieuw zijspan komen! Na bijna 10 jaar flink aan het verbouwen te zijn geweest met de XJ gaat er nu een nieuw span op de wielen gezet worden, een TRX-span. Da's een zeldzaamheid; mij is één ander TRX span bekend welke door Stern opgbouwd is...
  8. kwastert

    EGT 2017

    Wie gaat er dit jaar naar het Eurogespanntreffen in Weiswampach? Of ben ik er dit jaar alleen? :+
  9. kwastert

    3States

    Er waren eens een Tukker, een Brabander, en een Achterhoeker………. De Tukker verloor zijn zijspan aan een wit busje. De Brabander aan een dikke eikenboom. De Achterhoeker rijdt nog (nog wel ;) ) Maar omdat de drie provincialen toch graag weer met elkaar een toerke zouden willen maken is er...
  10. kwastert

    Verzekering van een zijspan, met taxatierapport

    Ik loop eigenlijk nog tegen een probleem aan met het verzekeren van m’n zijspan. Ik heb het span laten taxeren bij een TMV, VRT en FEHAC erkende taxateur. Keurig rapport, niks mis mee. De getaxeerde waarde bedraagt € 12.000. Ik ben gewoon WA verzekerd met ongevallen opzittende voor vier...
  11. kwastert

    HJC helmen in maat 50 en 54

    HJC kinder motorhelmen maat 50, en maat 54, beide in goede staat. Beide zwart van kleur Maat 50: Type CL-14Y. Maat 54: Type CS-14 Krasvrij, wat kleine gebruikssporen. We hebben de helmen gebruikt in ons zijspan, maar de helmen zijn ondertussen te klein geworden. Grotere en meerdere...
  12. kwastert

    zondag in Kwastertdorp: zijspan kijken?

    Breaking News! Ik zoek zijspannen voor zondag middag. Later vanavond meer.
  13. kwastert

    Kwastert's XJ900 Hybrid met EZS RX1, derde hoofdstuk alweer

    Deeltje drie, vervolg van : Kwastert's XJ900 Roberts met EZS RX1 En van: Kwastert's XJ 900 Roberts met EZS RX1, tweede hoofdstuk!
  14. kwastert

    6e Achterhoekse Slakkerwegtreffen

    Het 6e Achterhoekse Slakkerwegtreffen zal niet in 2015 plaatsvinden! :N Het staat een ieder natuurlijk en vanzelfsprend vrij om een verblijf te boeken aan de prachtige locatie www.hofshoeve.nl !
  15. kwastert

    Euro Gespanntreffen 2015

    Vindt plaats van 28-30 Augustus 2015 in Reddighausen
  16. kwastert

    5e Achterhoekse Slakkerwegtreffen, 16,17 en 18 mei 2014 *)

    Zijn er liefhebbers voor een zaterdagmiddagrit over slingerende wegen door onze fraaie lommerrijke Achterhoek? Ik wil wel op 17 mei 2014 voorrijden. Treffens organiseren zoals in Genemuiden kan ik niet, dat is niet te verbeteren. Een rondrit over bochtige wegen is geen enkel probleem! De...
  17. kwastert

    Rempomp Nissin 3/4

    Ik heb onderdelen nodig voor de revisie van de rempomp die ik op m'n zijspan geschroefd heb. Ik ben echter vergeten van welk type motor deze pomp heb. Heeft iemand een idee? Het gaat dus om een Nissin 3/4
  18. kwastert

    4e Achterhoekse Slakkerwegtreffen *)

    Openingspost: Zijn er liefhebbers voor een zaterdagmiddagrit over slingerende wegen door onze fraaie lommerrijke Achterhoek? Ik wil wel op 8 juni voorrijden. Treffens organiseren zoals in Genemuiden kan ik niet, dat is niet te verbeteren. Een rondrit over bochtige wegen is geen enkel...
  19. kwastert

    Het Egt 2013 komt eraan

    Op 23, 24 en 25 augustus 2013 zijn wij, zijspanrijders van MF op het Motorrad-Gespann-Treffen, kortweg E.G.T. te vinden. Adres: Sportlerheim 1, Reddighausen Google Maps Als jij plannen hebt in die richting kan je hier warm draaien bij de ervaringen van zijspanrijders op dit...
  20. kwastert

    Kwastert's XJ 900 Roberts met EZS RX1, tweede hoofdstuk!

    Deel twee, vervolg van : Kwastert's XJ900 Roberts met EZS RX1
  21. kwastert

    Is ABS kunststof te buigen?

    Een simpele vraag: zijn ABS-kunststof delen te buigen? Voor de verbouw van een duozitafdekkap ( mooi woord hè ) wil ik wat ABS delen verbuigen. Bij lexan kan het , maar kan dat bij ABS ook? Bijvoorbeeld na verhitting in de oven, of met een verfafbrandfohn? En zoja, bij welke temperatuur? Wie...
  22. kwastert

    Nog een project van EZS

    Primeur Reversed Trike GW1800 basis. Deze is zondag bij Sturgis motoren te zien geweest, de andere stond in Zelhem. Ze moeten beide nog afgebouwd worden, het rolt alleen nog maar.
  23. kwastert

    Nieuwe bak van EZS

    de Ezs Clique:
  24. kwastert

    Remklauwen Yamaha, welke zijn goed?

    Wie heeft er ervaring met remklauwen van Yamaha? Als ik goede klauwen wil , wat moet ik dan hebben? Blue spots, silver spots of gold spots. Wat is het verschil, behalve de kleur dan. Ik zie ook bluespots met een remleidinkje voorlangs. Dat lijken me oudere type's, maar zijn die minder goed...
  25. kwastert

    3e Achterhoekse Slakkerweg-zijspantreffen *)

    Openingspost: Zijn er liefhebbers voor een zaterdagmiddagrit over slingerende wegen door onze fraaie lommerrijke Achterhoek? Ik wil wel op 12 mei voorrijden. Treffens organiseren zoals in Genemuiden kan ik niet, dat is niet te verbeteren. Een rondrit over bochtige wegen is geen enkel...
Terug
Bovenaan Onderaan