Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: suzrules
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. S

    maleisie moto gp

    we gaan naar maleisie en willen daar gelijk naar moto gp gaan iemand daar ervaring mee? tips?
  2. S

    schotland hemelvaart 2011 tips gevraagd

    wij gaan dus naar schotland met hemelvaart mijn vraag is dus heeft er iemand tips of plekken die we moeten zien wij verblijven 3dagen in een hotel nabij crieff of mischien routes en of andere handige
  3. S

    fazer fz1 s 2006

    Te koop mijn fazer fz1 s 2006 De km stand staat op 35.000 km De motor is in goede staat. Eventueel inclusief bagagerek, laser hotcam demper De originele uitlaat + kentekenplaathouder zijn aanwezig Ik ben de eerste 1e eigenaar De vraagprijs € 6.950,-
  4. S

    gezocht routes rondom newcastle

    wij gaan met een groep met hemelvaart richting newcastle iemand nog tips en of routes :]
  5. S

    niet zo serieus in de buurt van nijmegen

    ben benieuwd laat maar wat horen :W
  6. S

    koude start xr 600

    ik heb de xr al een tijdje en nu loopt hij eindelijk goed maar een koude start of na een weekje stil te staan heeft hij erg weinig zin als hij loopt,loopt hij perfect maar voor hij loopt ik moet toch echt ff trappen :X dus hij staat mooi op tijd vonkt en krijgt bezine maar wil niet in een...
  7. S

    xt 660 x

    Wie heeft er ervaring met de yamaha xt 660 x????? Omdat ik de KTM eigenlijk te duur vind,om erbij te rijden en de Suzuki misschien te licht is(400 cc) Ik hoef natuurlijk geen bekers te winnen. Het is puur voor de fun en de korte stukken. En heel belangrijk hij moet heel blijven. Heb nu ook een...
Terug
Bovenaan Onderaan