Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. speedfreak:-)

    Kawasaki z750s koelingsprobleem

    Beste MF ers, ik heb vermoedelijk een koelingsprobleem. Na ongeveer twintig minuten rijden valt me motor ineens uit en dit gebeurd alleen met warm weer! Als het koel is rijdt de motor normaal. Ik vermoed zelf dat er een soort van beveiliging is ingebouwd tegen oververhitting en daarom uit valt...
  2. speedfreak:-)

    Wie weet een goeie plek om te knallen op de autobahn

    Wie weet een goeie plek om is lekker te gaan knallen op de autobahn. Ik woon zelf in Almere, ik heb dus geen zin om helemaal naar limbo land te rijden om daar de grens over te gaan. Het moet een mooi stukje asfalt wezen, dus niet van die betonnen platen. Kan iemand me helpen :W :]
  3. speedfreak:-)

    Gezocht valblokken Z750 S

    Ik zoek valblokken voor mijn kawasaki Z750 S. Aangezien de originele van kawa 160 euro kosten, zoek ik een goedkoper alternatief. Ik zoek niet van die ronde dingen zoals ze die bij midi enz aanbieden. Maar ik zoek het zelfde model als de originele, maar dan niet met het kawasaki logo. Weet...
  4. speedfreak:-)

    yamaha fazer 600 BOS carbon uitlaat te koop

    yamaha fazer 600 BOS carbon uitlaat. Uitlaat is in goede staat en maakt een super mooi geluid. Geschikt voor model beneden 2003. Vr pr 200 Euro Bijlage: uitlaat20.JPG
  5. speedfreak:-)

    even voorstellen

    Hallo allemaal!!!!. Ik ben michiel, 28 jaar oud en in het bezit van een yamaha fazer 600 Bijlage: rechts-achter.jpg
Terug
Bovenaan Onderaan