Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: louis2m
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. louis2m

    KTM 790 DUKE met Quick Shifter en Rückel Problemen

    Ik heb sind’s begin augustus een KTM 790 Duke, licht en wendbaar machientje maar hij heeft 2 onhebbelijkheden de eerste is dat de Quick Shifter erg wisselend zijn werk doet, vooral van 5 naar 6 blijft de onsteking/benzinetoevoer te lang uit, neemt de snelheid rap af en schuif je op je buddy bij...
  2. louis2m

    Nitro Circus op 7 dec 2013 in Arnhem

    Ik wil met mijn zoons een mannendag doen en het Nitro Circus spektakel in het Gelredome op 7 december '13 gaan bezoeken. Is iemand hier al eens geweest en wat zijn goede plaatsen om het spektakel te kunnen zien?
  3. louis2m

    Origineel BMW SOFT BAG voor R1100S, R1150R en K1200R en S

    AANGEBODEN een slechts 2 seizoenen gebruikte org. BMW SOFT CASE BAG bagagedrager tas compleet met afsluitbare bevestigingsplaat en regenhoes. Prijs 125 € dat is minder dan de halve nieuwprijs. Slot kan door de BMW Dealer (soms gratis) op uw sleutels aangepast worden! Alles in zeer...
  4. louis2m

    SET van 4 BMW Knipperlichten, WIT Glas, Chrome lampjes

    AANGEBODEN een set van 4 BMW Knipperlichten, WIT Glas, Chrome lampjes en geschikt voor de BMW R850R, R1100R, R1150R, R1150GS/A en K1200. De Org. BMW Knipperlicht SET is in supernette conditie! Prijs 125 € Foto's op verzoek en kan met TNT Pakketzegel a 6,75 worden opgestuurd!
  5. louis2m

    BMW Textiel Motorjack maat XXL

    AANGEBODEN een slecht 2 x gedragen Org. BMW Club Motorjack, kleur Zwart met witte accenten. Omdat het een speciale uitgave is, heeft BMW op de rug het 80er logo geborduurd! Dus past 100% bij een 80er Jubileum BMW Rockster!! Maat XXL is borstomvang 112 - 119 Cm. Nieuwprijs 235 euro nu...
  6. louis2m

    CARBON Folie

    Ik heb een BMW Rockster en enkele delen zou ik kunnen omruilen v Carbon. Echter in DLD hebben een paar Rockster eigenaars enkele org. plastic delen met Carbon water stickers laten bekleden. Glanslaag er op en het ziet er super strak uit! Wie heeft hier ervaring mee en wie kent een bedrijf...
  7. louis2m

    dure afleverbeurt en niks gedaan

    IK heb bij een off. BMW dealer een bijna nieuwe BMW gekocht. Helemaal glad afgeleverd en later kwamen wat technische dingen aan het licht. Vlgs de BMW specificaties waren dingen dus versleten! Maar de simpele dingen waarvoor ik geld heb afgedragen waren ook niet gedaan! PAS dus GOED OP waarvoor...
  8. louis2m

    Ook nieuw.......

    Nieuw op Motor Forum maar reeds vanaf mijn 18e onderweg op de motor dus dat is nog net geen 40 jaar. Begonnen op een Express met 2 cylinder ILO Tweetakt en via BMW en daarna allerlei merken Jappanners nu weer op een "ouwe lullen" BMW want dat is toch een RT ! Bijlage: Jumping motorcycle.bmp
Terug
Bovenaan Onderaan