Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. magnamannetje

    Gezocht XL 250 s

    Beste forumleden, Al jaren heb ik naast de Magna nog een andere grote hobby nl oude off road motoren, met name de Honda XL modellen. Nu was ik op zoek naar mijn allereerste honda XL, wilde deze graag terug vinden en misch weer aan mijn collectie toevoegen. Het kenteken bleek nog te...
  2. magnamannetje

    Wie rijden er allemaal een Honda Magna ? deel 3

    En hier deel 3 alweer van het gezellige babbelhoekje voor de Magnarijders op MF *O* Deel 1 Hallo wie rijden er allemaal een Honda Magna ? Deel 2 Wie rijden er allemaal een Honda Magna ? deel 2 De vliegende shoppert :+ Groeten Magnamannetje...
  3. magnamannetje

    Honda Boldor in onderdelen

    Hallo Allemaal, Te koop Honda Boldor in onderdelen. Eerst stond hier dat ik een complete Honda Noldor in onderdelen had,maar na de schuur van de eigenaar leeghalen bleek dat hij verre van compleet was..... Wat is er wel ( nog ) Frame Achterbrug Beide wielen met schijven en...
  4. magnamannetje

    Wie rijden er allemaal een Honda Magna ? deel 2

    Hallo allemaal 6,5 geleden heb ik het eerste topic geopend op MF. Hallo wie rijden er allemaal een Honda Magna ? Inmiddels hebben wij daar 100 pagina,s vol met leuke enthousiaste reacties en mooie foto,s. Er zijn veel kenners aanwezig en als iemand een probleem,vraag,idee of wat dan ook...
  5. magnamannetje

    Wie kan mij helpen aan een choke van een Honda lead 125 cc

    Wie kan mij helpen aan een goede choke van een Honda lead 125 cc 2 takt van bouwjaar 1984 ? Ik zoek me er al een poos het apezuur naar ;) wie heeft er een of weet een adres waar ik em kan bestellen ? Bvd :} Groeten Magnamannetje
  6. magnamannetje

    Streetfightermeeting bij het gemaal in Waddinxveen

    Beste MF ers, Na enige verwarring over de datum is er gelukkig duidelijkheid ! Komende zaterdag 13-6-2009 streetfightermeeting bij het Gemaal in waddinxveen ! Ik ben het bericht nog niet tegen gekomen op MF,en het is al snel dus ! Groeten Magnamannetje.
  7. magnamannetje

    Te koop voor de NOS fanaten,ex stikstoffles :)

    Welke NOs fanaat kan hier wat mee ? Heb dat ding al n tijd in de schuur,werd eerst gebruikt op n tuinderij voor stikstof of zoiets. Zitten n paar metertjes op,vet hoog posergehalte dus :+ Prijs :? Ding staat omgeving Gouda Beste bod voor 31-12-2008 Ik reageer waarsch 1-1-2009...
  8. magnamannetje

    Opknapproject XL 500 s

    Al eerder heb ik een XL 250 s opgeknapt deze moest ik toen helaas vanwege ruimte gebrek verkopen,nu wat meer ruimte dus tijd voor een nieuw project. Zoals je ziet had ik ook wat ruimtegebrek in de aanhangert :+ Zoals te zien is zit er heel veel werk aan,ik ga er de tijd voor nemen en de...
  9. magnamannetje

    Te koop Yamaha RD 350 hobbyobject

    Te Koop Yamaha RD 350 Wegens tijdgebrek heb ik besloten de Rd te verkopen,na een schuiver ben ik de Rd gaan ombouwen naar een fighter maar heb geen tijd om het af te maken. Het gaat om de motor zoals hij er nu bijstaat,zie fotoos daarbij heb ik nog heel wat onderdelen zoals : Orgineel kontje...
  10. magnamannetje

    Tk Einddemper Kawasaki ZX6R 98

    Ik heb een einddemper liggen van een ZX6R,ooit gekocht voor een ombouwproject waar nooit iets van terecht gekomen is.Het is een schadevrije "bold on" demper van volgens mij bouwjaar 98,boutafstand 8,5 cm(3X). Ik zou zeggen bieden maar,degene met het hoogste bod vrijdag 10-2-2006 om 22 uur is de...
  11. magnamannetje

    Nieuw hobbyobject Yamaha RD 350

    Hallo allemaal, Ik wilde eens iets anders,heb m,n XR600R verkocht en wilde nu eens zo,n knetterende tweetakt.Een aprillia 125 hebben we al gehad in de family,en de 250 gaat een beetje boven het budget dus na wat snuffelwerk op marktplaats kwam ik een RD 350 van 1983 tegen.Volgens de eigenaar...
  12. magnamannetje

    Nieuw hobbyobject Yamaha RD 350

    Hallo allemaal, Ik wilde eens iets anders,heb m,n XR600R verkocht en wilde nu eens zo,n knetterende tweetakt.Een aprillia 125 hebben we al gehad in de family,en de 250 gaat een beetje boven het budget dus na wat snuffelwerk op marktplaats kwam ik een RD 350 van 1983 tegen.Volgens de eigenaar...
  13. magnamannetje

    Nieuw hobbyobject Yamaha RD 350

    Hallo allemaal, Ik wilde eens iets anders,heb m,n XR600R verkocht en wilde nu eens zo,n knetterende tweetakt.Een aprillia 125 hebben we al gehad in de family,en de 250 gaat een beetje boven het budget dus na wat snuffelwerk op marktplaats kwam ik een RD 350 van 1983 tegen.Volgens de eigenaar...
  14. magnamannetje

    Hallo wie rijden er allemaal een Honda Magna ?

    Hallo allemaal ik rock en roll al een poosje over het forum en geniet daar elke keer weer van ,ik rij zelf met een Honda Magna VF 750c van 94 en die zie ik maar weinig in nederland zijn er nog meer hier ? verder ben ik ook benieuwd naar de andere types Magna van V-30 tot V-65 ,dus ben benieuwd...
  15. magnamannetje

    Hallo ff voorstellen

    Ik ben dus dus magnamannetje rij sinds een jaar motor en heb een Honda Magna VF 750C van ,94 ben Trucker van beroep zit dus heel de week door het drukke verkeer te ploegen en vindt het dan dus heerlijk om eens lekker uit te waaien op de bike ,heb ook nog een oud hobby object een off roadje van...
Terug
Bovenaan Onderaan