Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Tom M
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Tom M

    Damping Force Knob Honda VF1000F ?

    Weet iemand waar deze trekknop exact voor dient ?
  2. Tom M

    VF1000F achterste bougies vonken niet

    Hoi knutselaars, ik heb een VF1000F overgenomen van iemand en hij loopt alleen op de voorste twee cylinders. Ik heb de bougies nagekeken en die zijn goed, ook de bobines verwisseld, geen verschil . Ik heb allebei de puls poelen gemeten en die zijn allebei dezelfde ohmse waarden 460 Ohm. Heeft...
  3. Tom M

    Contactslot verwijderen VFR 750 RC24

    Mijn contactslot is kapot en heb een nieuwe gekocht, maar ik weet niet hoe ik de oude moet losmaken. aan de onderkant zouden twee boutjes/schroeven moeten zitten, maar ik zie niks waar ik een passende imbus of torx kan steken ?
  4. Tom M

    Bevestiging Hyperpro stuurdemper SP2

    Hoi Motorvrienden, wie heeft er toevallig een bevestigingsetje voor een Hyperpro stuurdemper voor mijn SP2 ? Hij is voor bevestiging op het balhoofd.
  5. Tom M

    Gipro X

    Ik heb net mijn nieuwe Gipro-X versnellingsindicator binnen gekregen. Ik moet hem aansluiten op de speedsensor , die schijnt op de versnellingsbak te zitten. Weet iemand aan welke kant van de motor of hij dan zit ? ( Als je op de motor zit ) Ik heb een Honda VTR 1000 SP2
  6. Tom M

    Uitlaatbochten VFR750F RC24 1989

    Ik ben op zoek naar een goed stel uitlaatbochten (4 stuks) die van de cylinder naar onder het blok lopen van een VFR750F uit 1989 type RC24.
  7. Tom M

    Akrapovic bocht

    Ik heb een Akrapovic demper en zoek het gedeelte (pijp) wat vanonder het motorblok komt en naar de demper gaat. Het is een pijp met een flens aan het einde waar 4 gaten zitten die met 4 bouten aan de demper kan worden bevestigd.
  8. Tom M

    VFR 1000 ?

    Gelezen in MOTOR no7 , een V4 van 1000 cc :} IK KAN NIET WACHTEN ! *O*
  9. Tom M

    zolder

    Wie-O-wie gaat toevallig ook naar het circuit van Zolder op 9 juni a.s. om vrij te rijden (met open uitlaat). Ik heb me al ingeschreven maar vind het leuker om met meerdere MF-ers te gaan.
  10. Tom M

    Wie kan mij helpen aan een elektrische brandstofpo

    Wie kan mij helpen aan een elektrische brandstofpomp van een Honda VFR 750 F Type RC24 uit 1989 ?
  11. Tom M

    CRT-dag Assen

    Gisteren 10 mei naar de CRT dag op Assen geweest, te gek dat knallen zonder politie in de buurt.Voor herhaling vatbaar maar dan kom ik wel op een buikschuiver en niet op m'n VFR 750 F uit 1989. Kon kwa optrekken vanuit de bochten goed meekomen met de rest maar in de snelle bochten kwam mijn...
  12. Tom M

    db-killer

    Heeft iemand een foto van een db-killer voor een "open" race-uitlaat? Ik wil er eentje zelf maken voor een Laser Mar-Jo uitlaat van mijn VFR 750 F IK wordt gek van de herrie !!!!!! :N
  13. Tom M

    Banden VFR

    Ik heb een Honda VFR 750 F uit 1989 (type RC24) en wil een bridgestone achterband.Nu zit er een versleten BT 045 met de maat 140/80/17 M/C onder, maar ik wil een type BT 020 monteren voor een wat hogere snelheid. Nu is het geval dat de BT 020 niet in mijn maat is te verkrijgen, de kleinste maat...
  14. Tom M

    crt-cursus

    Wie-o-wie gaat ook net als ik 10 mei naar Assen voor de CRT-cursus?
  15. Tom M

    CRT-cursus

    Wie-o-wie gaat op 10 mei op het circuit van Assen de CRT-cursus doen? Het is voor mij de eerste keer, na 26 jaar motorrijden lijkt het me wel leuk. Heb afgelopen zomer de VRO-1 gedaan in Oirschot en kon het laatste uurtje wat proeven van het rijden op een circuit. Dat vond ik het leukste van de...
  16. Tom M

    Reageren

    Probleempje: Als ik wil reageren op een onderwerp of zo en ik klik op de reageren link onderaan (naast "nieuw topic") dan krijg ik een scherm met de vraag of ik wil uitloggen! Maar dat wil ik niet, ik wil alleen reageren. Weet iemand wat het probleem is?
  17. Tom M

    Geen weer

    Weer een verloren zondag, waar blijft de zon?! (of in ieder geval een droog asfalt)
  18. Tom M

    Seatcover VFR 750 F Type RC 24 1989

    Ik zoek een seatcover voor mijn Honda VFR 750 F uit 1989 met het typenummer RC 24. Het geeft niet welke kleur , het liefst in het wit ( de kleur van mijn motor ) Wie , o , wie ?
  19. Tom M

    Bougie

    De carburateurs staan goed afgesteld, dat is niet het probleem
  20. Tom M

    Bougies

    Wie kan mijn vertellen welke bougies de beste vonk geven voor mijn uit de wegenbelasting geraakte cb 900 Boll Do'r ? Ik heb via het uit elkaar handboek de NGK gemonteerd maar die geeft een heel klein fonkie en slaat steeds nat (motor gaat sputteren).
Terug
Bovenaan Onderaan