Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Jee Bee
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Jee Bee

    Aprilia Rsv Mille R circuitfiets

    Hierbij bied ik mijn Mille racer te koop aan. Het gaat om een Aprilia RSV Mille R 2001, in de mooie kleur geel. oa voorzien van - Ohlins voor- en achtervering, 4 circuitdagen geleden ge-serviced door Rooske - OZ velgen - Racekuip - Accossato rempomp - zonder kenteken Motor is begin 2017...
  2. Jee Bee

    xt250, gereedschap voor olieplug

    vraagje voor mijn xt250 van 1980. Hier zit een olieplug in met 3 gaatjes, zie foto. Weet iemand of dit standaard is? Is hier gereedschap voor te koop? Zo ja waar? alvast bedankt voor de reacties
  3. Jee Bee

    Gezocht: Yamaha Xt250 (1980) motorblok

    Zoals de titel al aangeeft: ik ben op zoek naar een xt250 blok voor 1980 model. Blok moet lopen :) als je iets hebt of weet graag reactie naar breed30 apestaart zonnet puntje nl
  4. Jee Bee

    TK Spa 9 en 10 augustus

    Te koop, 2 dagen Spa Franchorchamps met Prospeed. Datum 09 en 10 augustus 2011, Groep perfection. Prijs: van 399.00 Euro voor 360 Euro Bij interesse: stuur graag een pm naar breed30 apestaart zonnet punt nl
  5. Jee Bee

    Re: TK gebruikte regenbanden en remschijven

    Te koop Gebruikte regenbanden (Metzeler Rain). Voorjaar 2009 gekocht. Nog in prima conditie voor circuitrijders. Afhaal prijs €50 Gebruikte Remschijven. Ik heb ze begin vorig jaar gemonteerd gehad op mijn regenvelgen (Aprilia rsv mille t/m model 2003). Trillen licht bij zacht...
  6. Jee Bee

    tk ducati club race deelname

    Ik heb vandaag op Assen mijn blok stukgedraaid. Even peilen om mijn opties te bepalen: Iemand interesse of ken je iemand die interesse heeft om mijn Ducati club race dagen op Assen over te nemen? Klasse : Thunderbikes (alle europese 1, 2 en 3 cilinders) 13 mei Vrijdag : 3 sessies...
  7. Jee Bee

    Inschrijving ZAC 2009

    Even een vraagje: In december heb ik van de dnrt de aanvraag voor de knmv districtlicentie 2009 ontvangen. In vorige jaren moest je ook nog een (ik meen groene kleur) registratieformulier van de ZAC invullen. Deze zat er dit jaar niet bij. Hoeft dat per dit jaar niet meer? EDIT niet...
  8. Jee Bee

    Dunlop bandenset

    te koop, setje banden. Zaten op mijn nieuwe circuitfiets, waar nu pirelli's onderzitten. voorband Dunlop sportmax gpracers D208F 120/17zr17 dot 1306. Heeft (volgens mij) een dagje circuit gehad, maar in goede staat achterband Dunlop sportmax d207 190/50zr17 dot 3905, nieuw (maagdelijke...
  9. Jee Bee

    Adres NH banden wisselen

    Even een vraag: Heeft iemand wat adressen in noordholland (omgeving amsterdam - haarlem - alkmaar), waar ik met velgen en losse banden heen kan gaan om deze te laten verwisselen? Ik had een adresje (Garagevert in Wormerveer) maar deze is tot eind april op vakantie. Jack
  10. Jee Bee

    tk Spa Franchorchamps 13 en 14 augustus

    Tis erg kort dag maar misschien heeft iemand nog interesse in 2 dagen vrij rijden op Spa Franchorchamps met prospeed (.de) as maandag en dinsdag 13 en 14 augustus? Ivm een overlijden en begrafenis op maandag ben ik verhinderd. Gegevens Ingeschreven in fast group, dat is de middelste...
  11. Jee Bee

    Geen reageer knop beschikbaar

    Q Ik ben ingelogd en kan bv onder topic circuitdag tt-circuit Assen op 11 juni. wel reageren met de reageerknop, maar in bv topic Crash vering/band probleem is de reageer knop "weggegrijst" ?
  12. Jee Bee

    Banden wisselen Noord Holland

    Weet iemand een adres in Noord Holland die voor een redelijke prijs banden wisselen? En wat zijn de ervaringen?
  13. Jee Bee

    Bos demper (grade two titanium)

    Ik zoek een Bos demper (grade two titanium, type 2710)
  14. Jee Bee

    Gezocht Bos demper (grade two titanium)

    Ik zoek een Bos demper (grade two titanium, type 2710)
  15. Jee Bee

    Setje gebruikte Pirelli Supercorsa Pro

    Setje gebruikte Pirelli Supercorsa Pro (SC2) Maten 120/70 en 180/55 ZR17 8 circuitsessies gebruikt (+/- 300 km) Beide banden nog 4 mm Voorband heeft wat rubberpickup (zandvoort) Goed voor een paar duizend km wegplezier Vraagprijs 50E of doe een goed bod (afhalen, Edam)
  16. Jee Bee

    Gebruik loctite

    Welke soorten loctite gebruik je bij welke onderdelen van je motor, en waarom?
  17. Jee Bee

    Inschrijven ZAC 2006

    Begin december met Ria gemeeld over de inschrijving voor 2006. Kreeg het onderstaande terug: ===================== Je krijgt automatisch in januari weer een nieuw registratieformulier toegestuurd, na ontvangst hiervan ontvang je weer alle uitnodigingen. groeten Ria =====================...
  18. Jee Bee

    Prijzen Diettrich

    Ter voorbereiding van een volgend seizoen ZAC: Weet iemand wat Diettrich rekende voor een setje Pir. SC2 180/55 en 120/70 incl montage
  19. Jee Bee

    Overall Rossi

    het kost wat maar dan heb je ook wat: http://cgi.ebay.it/Valentino-Rossis-original-suite-by-Dainese-for-charity_W0QQitemZ8714818786QQcategoryZ27408QQrdZ1QQcmdZViewItem
  20. Jee Bee

    Mille luchtslangen

    Even een vraagje: Kan iemand me helpen aan een adres waar ik de luchtslangne van racekuip naar air box kan vinden? Tis voor een mille ('00). Doorlaat in frame is 85mm
  21. Jee Bee

    test

    ff testen met wat pics Bijlage: 045_1240.jpeg
Terug
Bovenaan Onderaan