Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: creazy soes
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. C

    TK Berik Enigma overall

    hierbij bied ik mijn Berik Enigma race overall te koop aan. overall is maat 54 , en mijn gewicht zat toen rond de 80 kilo, en 1.80m lang. doe hem weg omdat ik hem niet meer pas. heb hem een keer of 7 maar gedragen. slyders hebben wel een paar keer het asfalt gekust, maar zijn in...
  2. C

    TK. nieuwe revit GT handschoenen

    hierbij verkoop ik mijn setje nieuwe revit gt handschoenen heb ze afgelopen zomer gekocht om mn huidige handschoenen te vervangen, maar wil toch een ander soort handschoen hebben. zijn nog nooit gedragen, en de prijskaartjes zitten er nog aan :Y kosten in de winkel 119 euro. de maat...
  3. C

    apeldoorn clan deeltje 36

    bij deze ziet deeltje 36 het levenslicht *O* hopelijk dat de kou snel overtrekt, en dat er weer flink veel gereden zal en kan worden :Y *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* A'doorclan circuitkalendertje CRT SportGridTime-sessies zaterdag 4 april...
  4. C

    apeldoorn part 26

    jaja mensen..... bij deze is deeltje 26 weer ontstaan nu we weer richting de winter gaan zal er toch iets minder gereden gaan worden, maar de fun over alles zal echt wel niet minder worden 8-) dus bij deze....veel fun in dit nieuwe deeltje dames en heren *O*...
  5. C

    MF-ers in Ede, part4

    bij deze zijn weer toegekomen aan deeltje 4 van het ede topic *O* *O* de vorige deeltjes M-F ers in Ede M-F ers in Ede,part 2 MF-ers in Ede,part3
  6. C

    apeldoorn part 18

    deeltje 18 is bij deze weer geopent voor alles en nog wat, wat maar te maken heeft met motoren, motorrijden, posen, eten, drinken :+ vorige deeltjes: Apeldoorn 2005 apeldoorn 2005 deel 2 Apeldoorn 2005 deel 3 Apeldoorn 2005 deel 4 apeldoorn 2005 deel 5 Het Apeldoorn KB BB WB topic...
  7. C

    megameeting vanuit apeldoorn

    het is bijna weer zover dames en heren :Y de megameeting 2007 staat weer voor de deur en zal op zondag 6 mei gaan gebeuren *O* en net als voorgaande keren proberen we natuurlijk weer met zoveel mogelijk personen die kant op te gaan *D dus meld je hier aan als je vanuit apeldoorn...
  8. C

    apeldoorn part 15

    YAEHHHH....het is weer een feit... deeltje 15 heeft vanaaf om 20.05 eindelijk het levenslicht gezien 8-) en ja...we hebben er weer een hele reeks achter ons gelaten met zowel heel mooie als mindere momenten die we met alkaar gedeelt hebben jammerlijk bij de vorrige delen kunnen meemaken dat...
  9. C

    apeldoorn part 13

    hell yeahhhhhh *O* *O* *O* *O* deeltje 13 is eindelijk een feit! :Y hoop dat niemand er ongeluk door zal krijgen :N soes is dan iig nergens aansprakelijk voor we hebben weer bijna een heel motorseizoen achter ons gelaten, zodat we alleen nog een beetje fatsoenlijk in de weekenden kunnen...
  10. C

    mega meeting vanuit apeldoorn!

    het plan is om te verzamelen rond 9.45uur bij de benzine pomp "woudenberg"(bij de mc drive) om na een peuk en een bak koffie richting veenendaal te gaan om ons bij de mega meeting toe te voegen megameeting part2 24 september =as zondag dusssssssss... wie starten er vanuit apeldoorn...
  11. C

    apeldoorn deel 7 2006

    ja jongens en meisjes, dit is alweer deeltje 7 :Y het was ook natuurlijk weer een topjaar geweest. i like it met veel hoogte punten,-en ook natuurlijk een aantal diepte punten als diepte punten hebben we natuurlijk een aantal crasches moeten verwerken in de groep en als hoogte punten...
  12. C

    ghost rider...

    hoor van veel mensen in mn omgeving dat de ghost rider zich te pletter heeft gereden. lijkt mij erg stug,heb een paar fragmenten van hem gezien, en die vent kan echt wel rijden. dus..is ie nou wel of nie dood(kon er op het web niks over vinden)
  13. C

    nieuweling

    na een tijdje het forum gevolgt te hebben heb ik me toch maar even aangemeld. ik ben zelf een suzuki freak mijn fiets is een gsxr600 van 1999, een blauw witte( de echte kleuren!) woon zelf op de veluwe dus scheur daar ook veel rond(alleen met goed weer), anders komt ie de schuur niet uit. :]
Terug
Bovenaan Onderaan