Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Rico600
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Rico600

    Nieuwe pic's van mn bike

    Aprilia rs125 met Arrow en motor-forum sticker :] !!! Bijlage: sander.jpg
  2. Rico600

    Beter trouwen als dit kan niet !!!!

    Haha super !!!!
  3. Rico600

    Zomaar wat pic's !!!

    :}
  4. Rico600

    We hebben weer wat nieuws op gebied van 125cc !!!

    jaja de TUONO 125 !!! Following on the extraordinary success of the Tuono 1000, the introduction of the Tuono 50 and Tuono 125 decisively marks the arrival of the streetfighter look among small engine motorcycles. As could be expected, Aprilia is tackling this aggressive but practical market...
  5. Rico600

    Triumph TT600

    Hey goeie dag, Is er iemand bekent met deze machientjes...??? Ziet er goed uit...!!!
  6. Rico600

    Dit mag er ook wezen !!!

    Ook een mooi machientje hoor !!! *D
  7. Rico600

    Suzuki SV650 Full Race Bodywork Fiberglass

    Ziet er goed uit !!! even spuiten en klaar....
  8. Rico600

    Radracingpart.com stickers !!!

    Hey goeie dag, Ik en een vriend van me (Kevin250) willen van jullie het volgende weten : - Heeft er iemand ervaring met bestellen bij radracingparts.com ??? - Zijn de stickers van goede kwaliteit ??? - Komen de stickers ook daad werkelijk aan ??? - Verzendkosten ??? alvast bebankt !!! :]
  9. Rico600

    Ducati Monster 600

    Mijn RS125 staat te koop en nu ben ik op zoek naar een andere motor. Maar het moet wel een 25KW zijn. Zelf zit ik te denken aan een Ducati Monster en hierover heb ik een aantal vraagjes: - Is deze duur in onderhoud? - Is er een lange levertijd van onderdelen? - Weet iemand de topsnelheid en de...
  10. Rico600

    onderwerp verander of wijzigen ???

    Hey, Hoe kan ik mn onderwerp veranderen of wijzigen ?? groeten.
  11. Rico600

    Motor invoeren in NL

    Goeie dag, Weet iemand wat het kost om een motor uit b.v Duitsland of Belgie in te voeren in NL ??? Groeten
  12. Rico600

    Aanschaf van een ZX6R, waar moet ik opletten ???

    Goeie dag, Zit er aan te denken om een ZX6R aan te schaf !! :9 wel een 98 model. Hebben jullie nog tips waar ik op moet letten bij zn machien ??? groeten.
  13. Rico600

    TE KOOP APRILIA RS 125

    Te koop: Aprilia RS125 2001 model. Motor is in een zeer goede staat. :] 14500 km op teller. Net grote beurt gehad, waaronder lagers vervangen, zuiger, nieuwe ketting en tandwielen, nieuwe banden Bridstone BT020. Zit wel aan een kant wat krasjes op kap. voor meer info:0625044464 prijs: 3500,-...
  14. Rico600

    Voorstellen

    Goeie dag, Mijn naam is sander de Wit uit Middelburg. Ik heb sinds 4 maanden een aprilia RS 125 2001 model. Lekker machientje om mee te beginnen. Groeten Sander Bijlage: pic3.jpg
Terug
Bovenaan Onderaan