Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Nairua
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Nairua

    R1 op 3 cilinders

    R1 van 2000: Cylinder 1 werkt niet mee, geen ontsteking. Dit is duidelijk te horen tot 3000-4000 toeren, daarboven lijkt het ineens weer normaal te lopen. Qua geluid. Probleem is 'ineens' ontstaan, heb er geen duidelijke verklaring voor. Reeds gedaan: - Vervangen bougies - Vervangen...
  2. Nairua

    Dempers + uitlaat R1 00-01

    Ruitje is volledig zwart, even geen foto van. Rest staat op imgur: Demper #1: Arrow, schuifschade. Demper #2: Micron, (60mm aansluiting) Uitlaatlijn: Titanium, geen merk gevonden.
  3. Nairua

    Onderdelen R1 2000 (5JJ/RN04)

    - Handleiding (evt een Duitstalige ter ruil aangeboden) - Front Fender, rood, met Yamaha bestickering. - Standaard uitlaatbochten maar zonder exup of uitschakeld systeem. (denk niet dat het bij mij werkt) OF volledige uitlaat lijn die netjes past. - Haynes R1 98-01 manual - Bobines 3&4 -...
  4. Nairua

    Heb ik een ongeval/circuitmotor gekocht?

    Heb het idee dat ik onbewust een ex-circuitmotor heb gekocht. En hoe meer ik sleutel hoe meer shit ik tegenkom. Veel valt wel te fixen maar het gaat me ook om het gevoel van veiligheid wat momenteel even ontbreekt. Anyway, het gaat om een R1 van 2000 met 32.000km. Volgens de verkoper was er...
  5. Nairua

    Circuit motor gekocht? :(

    *was nog niet klaar*
  6. Nairua

    Zijkap Ducati 749s,rechts,rood,lichte kleine schaafplekken

    Dat. Foto volgt. Jaar: Geen idee Km: Geen idee Prijs: Motorheftafel oid
  7. Nairua

    Accu en stuur

    Onlangs heb ik een 2dehands motor gekocht van iemand met rugklachten. Ze vond het moeilijk tot verkoop over te gaan, gevolg is dat hij twee jaar heeft stilgestaan minus een dagje hier en daar. Het is een Kawasaki ZX-9R van 2000, type E1. Twee issues: 1. Accu/Elektronica. De accu was bij...
  8. Nairua

    Uitlaatsysteem of slip-on demper ZX-9R '01

    Ik zit nog met de originele uitlaat en het liefst zou ik het vervangen met een sportief uitlaatsysteem. Of desnoods enkel een demper. Wie heeft iets liggen? Merk maakt an sich weinig uit maar ik heb ervaring met Akrapovic en Laser dus die merken hebben een lichte voorkeur. Maar op basis...
  9. Nairua

    Terug

    Niet nieuw maar even weggeweest. Was motorloos. Nu niet meer aangezien deze middag een goedkope ZX-9R van 2001 is afgeleverd. Naam is wel te raden dacht ik zo. Zit in Antwerpen. Geen Belg. ;) Blij. Daag. :)
  10. Nairua

    Onderdelen Kawasaki ZX-9R C1 (1998)

    Na een gebroken krukas heb ik mijn motor gesloopt en verkoop ik de bende in stukjes. :( Teveel onderdelen om zo even op te noemen, check http://pub.server8.org/zx9rparts/ voor een overzicht. :-) Doe een fair bod en het is van jou.
  11. Nairua

    [SV650] Loopt niet goed

    Motor: SV650s, 1999. Historiek: Heeft 2 maanden stil gestaan, buiten, daar voor nooit problemen gehad. Case: Hij start, na een paar keer proberen weliswaar, maar hij start. Dit zonder de choke te gebruiken, als ik die aanzet is het direct om zeep. Probleem is, dat als hij -eindelijk-...
  12. Nairua

    Seatcover ZX-9R 1998/1999

    Aangezien ik over het algemeen niet alleen op de motor zit; bij deze te koop.
  13. Nairua

    Sleutel in de motor laten zitten. Een uurtje

    En nu issie weg. Kut dus. Heeft iemand een idee? Een reserve sleutel is er niet, dus dat is geen optie. Zo gekocht en vergeten na te laten maken. For the record. Wat is de meest goedkope/energiebesparende manier om morgen weer met de motor naar huis te kunnen rijden?
  14. Nairua

    Kawasaki ZX-6R (636)

    Zie foto's. :-) Stats Km: 15490. Banden: 8/10. (Michelin Power Sport) Remblokjes: 8/10. Ketting: 8/10. Tandwielen: 8/10. + MRA 'smoke' double bubble ruit. Transparant achterlicht met LED verlichting. DEFA SCM goedgekeurd alarm mét certificaat.
  15. Nairua

    Lekke band

    Bij gebrek aan geniale zoekfunctie: Ik heb een lekke achterband. Afslag tankstation zwabber-zwabber-kut. Maar, hij staat nog. En nu? Als het een klein gaatje is, valt dat dan te plakken? Wat heb ik daarvoor nodig? Doe eens lief helpen? Een bijna nieuwe band wegflikkeren vind ik niet hip.
  16. Nairua

    [Centraal] Foto's/Video's MegaMeeting Barneveld

    Hoi. Dit topic is enkel bedoeld voor foto's en video's. Hou de slowchat dus binnen de perken! Napraten over de meeting kan hier. Media (Heb ik iets over het hoofd gezien? Mail!) http://www.motorfoto.nl/gallery/view_album.php?set_albumName=M-FMegaMeeting21aug2005...
  17. Nairua

    Overschrijd je vaak de maximumsnelheid?

    Dit vraag ik mij af omdat ik zelf grote moeite heb me aan de snelheidslimiet te houden. Ik kan het bijvoorbeeld gewoon níet opbrengen om op de snelweg netjes 100/120 te blijven rijden. Ook al rijdt er politie voor m'n neus, zelfs dan. Herkennen meer mensen zich hierin? .
  18. Nairua

    Waardebepaling FZR 600 '91 met 20.000km

    van een Yamaha FZR 600 uit 1991 met 20.000km. RVS uitlaatsysteem, nieuwe achterband, nieuwe remblokken. Al met al in goede staat. Summiere informatie, maar toch; wat mag zoiets kosten?
  19. Nairua

    Politiefuik op de Amersfoortseweg nabij Zeist

    Mocht je aan de kant gezet worden, zorg dat Rinus je papieren controleert. Dan komt het wel goed. ;) . Kreeg alleen een opmerking over een te gladde achterband. *blij is*
  20. Nairua

    Lekker weer om te rijden(?)

    Actueel (knmi) Vanmiddag Vannacht Morgen Overmorgen De komende 5 dagen in... :] .
  21. Nairua

    Yuasa YTX9-BS/Accu/Dood

    Na vannacht is de accu(Yuasa YTX9-BS) van zowel de CB500R en de ZXR400L dood(vorst?). Voltage is bij beiden rond de 12V maar zodra de accu belast wordt blijft er niets meer van over(laten testen). Wat zijn geschikte accu's wetende dat de motoren over het algemeen buiten staan ?
  22. Nairua

    Suzuki GS500E trilt bij 4500 tot 6000rpm

    Zie topictitel. En dit in alle versnellingen. Eronder trilt hij niet, erboven ook niet. Ideeën?
  23. Nairua

    Zijn er meer MF'ers met alleen een motorrijbewijs?

    Ik in ieder geval wel. Mis het alleen als er weer eens iets bij de Gamma gehaald moet worden of als ik uit de Albert Heijn kom met vier of meer gevulde tassen. Ben voorlopig ook niet van plan mn rijbewijs B te halen. Of ik moet een Impreza kunnen betalen. Maar dat zit er voorlopig niet in :P .
  24. Nairua

    ( Touren ) Zondag 22-02

    Iemand? Het blijft droog en boven 0. Rond Utrecht :) .
  25. Nairua

    Laten we eens de ketting gaan spannen..

    ... maar hoe? Heb het idee dat de linkerkant iets mist. :X .
Terug
Bovenaan Onderaan