Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: hoffer
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. hoffer

    T.K. Spa zondag 14 juni eybis

    Omdat ik een beetje te overhaast heb ingeschreven heb ik deze dag weer te koop. Ik zit 14 juni nog op the isle of man en is het dus lastig om ook op Spa te kunnen rijden. ;) Prijs is vooralsnog gewoon de kostprijs aangezien ik ook nog kan annuleren,maar dan krijg ik waardebonnen. Voor iemand...
  2. hoffer

    Aggregaat voor op startgrid

    Ik ben een beetje aan het rondkijken voor een aggregaatje voor tijdens het wachten op de grid. Nu kwam ik kipor aggregaatjes tegen,qua prijs wel redelijk gunstig. Maar is het wat,lees wat verdeelde ervaringen over deze dingen. :X Het is niet zo dat ze uren staan te draaien op de grid. Of...
  3. hoffer

    Isle of Man 2015

    De TT races op Man van 2014 zijn net voorbij en het eiland zit voor 2015 alweer zo goed als volgeboekt. Wie hebben er wel al een plek op dit mooie eiland weten te bemachtigen? Voor diegene die wel willen,maar nog geen plek hebben een paar handige tips met dank aan ManxR - Annuleringen en...
  4. hoffer

    Eerste OW-cup race van 2014 op 5 April

    Wie is er bij en in welke klasse ga je rijden? Supercup 600 EddoGP BBierman Snelle-meid Tyl Fastmarky motorgrover Ozzy KleineLars1. mischa1970 supercup 1000 Zoeperman Shuriken Dave DMP-racing Espeetwo sportcup 600 Youri.sigterman Boebie Peligrosa YaRone Martino...
  5. hoffer

    NK sportcup 600

    In navolging van de sportcup1000,supercup1000 en supercup600 dames en heren kunnen wij met de sportcup 600 natuurlijk niet achterblijven. Ik zal proberen om de O.P. een beetje leuk te maken met foto`s van de rijders en eventueel p.r. erbij. Zodat je weet met wie je rekening moet houden en met...
  6. hoffer

    slipperclutch wel of niet?

    Ik kan aan een TSS slipperclutch komen voor weinagh. Maar wat zijn de ervaringen met deze koppeling? Als je eenmaal met een slipperclutch gereden hebt,wil je dan niet meer anders? Of is het gewoon de makkelijke weg kiezen omdat jezelf te lui bent om netjes terug te schakelen? :X De R6-jes...
  7. hoffer

    Gestolen: Firestorm circuitmotor

    Vorig week is onze Race firestorm gestolen. Hij stond op het dak van de rijschool in Grootebroek als reclame object. Hannspree kleurstelling,sp-2 kont. Voorpijpen waren door een crash ingedeukt,dat hebben we uitgedeukt maar het is nog zichtbaar. Normaal heeft een firestorm dubbele...
  8. hoffer

    Rennen sechs Oschersleben

    Wie ist dabei? Zaterdag vrije training 1 08.30 - 08.55 SGT sessie 1 08.58 - 09.23 kwalificatietraining 1 Twin Cup 09.26 - 09.56 kwalificatietraining 1 CRT Cup 600 09.59 - 10.29 kwalificatietraining 1 CRT Cup 1000 10.32 - 11.02 vrije training 2 11.05 - 11.30 SGT sessie 2 11.33 -...
  9. hoffer

    Het grote ONK OW-Cup topic

    Bij deze het eerste grote OW-cup topic. Altijd makkelijk om een centraal topic te hebben voor alle vragen,opmerkingen en sterke verhalen van de OW-cup. Kalender 2014 5 April Assen 3 Mei Assen 7 Juni Assen 14 Juni Oschersleben 5 Juli 501 van Assen 19 Juli Assen 30 Augustus Assen 6...
  10. hoffer

    OW cup race 1,assen 6 april 2013

    Wie is erbij en wie gaat de vrijdag ervoor alvast even opwarmen? Ik ben er iig vrijdag en zaterdag,eens kijken of ik de weg nog weet :) http://crtholland.nl/owcup/files/2013/03/Tijdschema-OW-Cup-zaterdag-6-april-2013.pdf...
  11. hoffer

    Finale races cup 29 sept

    Wie zijn er weer bij en wie doet er `s avonds nog even een biertje na :9 Ik ben er iig vrijdag en zaterdag. technische keuring in technocentrum op het parc-fermé vanaf 07.45 kwalificatietraining 1 CRT Cup 600 / 1000 09.00 - 09.15 kwalificatietraining 1 Honda Moriwaki GP 3 Junior Cup...
  12. hoffer

    Cuprace 5,7 Juli Assen

    Ik zag nog geen topic voor deze cup-dag,dus bij deze. Wie zijn er weer bij? Ik heb er iig weer zin in :Y technische keuring in technocentrum op het parc-fermé vanaf 07.45 kwalificatietraining 1 SuperCup 1000 09.00 - 09.15 kwalificatietraining 1 CRT...
  13. hoffer

    gezocht 27 sgt april crt assen

    Gezocht 27 april crt assen sgt. Wil toch eigenlijk voor de eerste race nog ff een paar rondjes draaien :Y
  14. hoffer

    Gezocht blok r6 1999/2000

    Ik ben op zoek naar een motorblok,liefst compleet,voor een R6 van 1999/2000. Mocht je wat hebben hoor ik het graag. :Y
  15. hoffer

    Zeelenberg speedweek 2011

    Gaan er nog meer mensen van hier mee naar almeria? Ik heb net alles geregeld en ben dit jaar van de partij *O* Hebben mensen die al eens mee zijn geweest nog tips om je krat een beetje economisch vol te proppen? Het is niet alleen de motor,maar ook je pak,helm e.d.,reserveonderdelen,banden...
  16. hoffer

    gezocht 21 augustus msl groepie 3

    Zoals de titel al zegt,ben ik op zoek naar een plekje op cpz in groep 3 aanstaande zondag :Y
  17. hoffer

    X4 dutch division (chapter 8 )

    En nu weer deel 8 van de lijst der lijsten!!!! *O* *O* *O* *O* *O* Voor degenen die van geschiedenis houden... X4-lijst op het MF X4-lijst van het MF (deel 2) 2 B continued X4-lijst van het MF (chapter 3) X4-lijst van het MF (chapter 4) X4-lijst van het MF (chapter 5) X4...
  18. hoffer

    Bridgestone R10

    Bridgestone komt begin 2011 met een nieuwe circuitband,de R10. NEU! Bridgestone Battlax Racing R10 Even bij bridgestone tyrelink gekeken en de 180 en 120 band staan al in de prijslijst. De 180 kost €325.- bruto ex btw De 120 kost €233,- bruto ex btw De 190 staat er nog niet in. De...
  19. hoffer

    cdi unit vf700 magna gezocht

    Zoals de titel al zegt:ik zoek een cdi unit voor een vf700 van 1986. Die erop zit is een denso mk3. verder staan deze nummers erop: AKBZ45 en 131100-4490
  20. hoffer

    Gezocht,13 juli msl groep 2 assen

    Zoals de titel al zegt zoek ik een plek in groep 2 op 13 juli op assen van msl. Mocht iemand deze dag niet kunnen,laat maar even weten :Y
  21. hoffer

    X4 Dutch Division (Chapter 7)

    En nu weer deel 7 van de lijst der lijsten!!!! *O* *O* *O* *O* *O* Voor degenen die van geschiedenis houden... X4-lijst op het MF X4-lijst van het MF (deel 2) 2 B continued X4-lijst van het MF (chapter 3) X4-lijst van het MF (chapter 4) X4-lijst van het MF (chapter 5) X4...
  22. hoffer

    temperatuursensor

    Ik heb op mijn circuitmotor een ander cockpitje gezet. Nu zit er in deze cockpit ook een digitale temperatuurmeter van semitec. Alleen de sensor die in het blok zit hoort dus niet bij deze meter. Vanmiddag een beetje zitten proberen met verschillende weerstanden en weet nu ongeveer het...
  23. hoffer

    toerenteller cbr600f

    Ik heb een cbr600f (pc35) voor het circuit waarvan de toerenteller door een crash is overleden. Het was dus een losse toerenteller. Nu heb ik een teller van een pc25 kunnen regelen,maar die heeft maar 2 ipv 3 aansluitingen. Zo gauw ik deze teller aansluit springt hij meteen naar de 15000rpm...
  24. hoffer

    Clip-ons en toerenteller

    Ik zoek voor mijn cbr nog een setje clip-ons,43mm,het liefst met losse buizen. Ook zoek ik een losse ronde toerenteller,diameter ongeveer 8-10 cm en maximum toerental rond de 13-14000rpm. Dus wie heeft nog wat liggen :)
  25. hoffer

    cb400 buitenkansje?

    Kwam deze tegen tijdens het zoeken naar handel. Misschien iets voor iemand van hier? Motorfiets - Tech- Handelsonderneming van der Zouwen te Westervoort - BVA Auctions - online veilingen
Terug
Bovenaan Onderaan