Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Hansss
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Hansss

    MF "Kop van Noord-Holland" Deel 69. Krijgen wij deze ooit nog vol?

    Deel 69! Krijgen wij deze ooit nog vol? Beste "nieuwkomers" in het "Kop van het NH"-topic, leuk dat je even bij ons meekijkt en wij verwelkomen je hier graag! Wel hebben wij slechts één spelregel (naast de jou bekende spelregels van dit forum): We stellen het erg op prijs wanneer je jezelf...
  2. Hansss

    1e Pre-meet Hét MF Motorweekend 2015, de Midwinter-BBQ

    Dit is de eerste pre-meet van Hét MF Motorweekend 2015 waar we elkaar lekker gaan maken en een hoop voorpret beleven in de aanloop naar het echte weekend. Napraten over de vorige MF weekenden, de bijbehorende pre- en aftermeets. Dit evenement is in eerste instantie bedoeld voor alle deelnemers...
  3. Hansss

    1e premeet van Hét MF Motorweekend 2013 De Midwinter-BBQ

    Dit is de eerste pre-meet van Hét MF Motorweekend 2013 waar we elkaar lekker gaan maken en een hoop voorpret beleven in de aanloop naar het echte weekend. Napraten over de vorige MF weekenden, de bijbehorende pre- en aftermeets. Dit evenement is in eerste instantie bedoeld voor alle deelnemers...
  4. Hansss

    Rare tik in motorblok Triumph Tiger 1050

    Even een vraag over mijn Triumph Tiger 1050. Van de week is de Tiger voor een grote beurt geweest (20.000km) en vanaf dat moment zit er bij het optrekken en remmen een tik in het blok, net of er telkens iets verschuift, of op zijn plaats knalt. Terug geweest naar de dealer en die heeft aan...
  5. Hansss

    Aanhangwagen T.E.A.B

    Te koop deze aanhanger: Bouwjaar is 1979, max totaal gewicht 750kg Ongeremd De bandjes zijn goed van profiel maar redelijk over datum. :P Deze aanhanger moet weg bij mij. Er heeft ooit een VW brandweerpomp op gestaan. Goed te gebruiken als motortransport o.i.d. Er moet wel zo links...
  6. Hansss

    Eerlijke antwoorden

    Ik heb ff een vraag. Ik rij het hele jaar door (voornamelijk woon / werk) met een toermotor zonder kuip en daarom zoek ik wat anders. Ik heb van de week op een KLV 1000 (V-Strom 1000) proef gereden. Wat mij opviel was dat de motor wat in lijkt te houden bij zo'n 4000 toeren. De dealer zegt "dan...
  7. Hansss

    ff voorstellen

    Het moest er maar eens van komen. Ik zit al een tijd mee te lezen op het NH en W-Friesland forum zonder zelf al te veel berichten te posten. Ik ben Hans, getrouwd en vader van 2 jongens waarvan er 1 ook motor rijd. Ik heb motor gereden van mijn 18e tot mijn 30e en sinds een jaar of drie rij ik...
Terug
Bovenaan Onderaan