Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Fladder
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Fladder

    Mogelijkheden tot namaken carbon demper?

    Naar aanleiding van een suggestie van een goede vriendin van me eens even hier de vraag voorleggen aan mensen die (hopelijk) gezegend zijn met verstand op dit gebied. Ik zit namelijk met het volgende probleem: Vanwege schade aan de linker demper op mijn Aprilia RSV Mille R zie ik mij helaas...
  2. Fladder

    Te koop: Oxford zadeltassen sports panniers

    Heb een setje zwarte sports panniers zadeltassen van oxford te koop voor de liefhebber. Inhoud is 45 liter maximaal, gewoon compleet. Zat zelf aan 50 euro te denken. Maar meer mag natuurlijk ook ;)
  3. Fladder

    Het Honda CBR topic deel 93 "summertime"

    nieuwelingen: eerst inzouten, oplezen en meeleven! *D De voorgaande topics: MF Honda CBRclub.nl ==> SnowFreak MF Honda CBRclub.nl -> part deux! ==> Biker-Mouse MF Honda CBRclub.nl -> part three !!! ==> The Mailman MF Honda CBRclub.nl -> part IV! ==> -]UtoPisT[- -=MF Honda...
  4. Fladder

    Honda CBR topic deel 86; Ik heb wel eens van een CBR gehoord

    nieuwelingen: eerst inzouten, oplezen en meeleven! *D De voorgaande topics: MF Honda CBRclub.nl ==> SnowFreak MF Honda CBRclub.nl -> part deux! ==> Biker-Mouse MF Honda CBRclub.nl -> part three !!! ==> The Mailman MF Honda CBRclub.nl -> part IV! ==> -]UtoPisT[- -=MF Honda...
  5. Fladder

    Het Honda CBR topic 78 'fantasieloos'

    nieuwelingen: eerst inlezen en inleven! B| De voorgaande topics: MF Honda CBRclub.nl ==> SnowFreak MF Honda CBRclub.nl -> part deux! ==> Biker-Mouse MF Honda CBRclub.nl -> part three !!! ==> The Mailman MF Honda CBRclub.nl -> part IV! ==> -]UtoPisT[- -=MF Honda CBRclub -> part...
  6. Fladder

    Geen kilometer heffing voor motorrijders!!!

    Zo, na alle stress van de afgelopen maanden is er eindelijk het verlossende woord! Dit trof ik in mijn inbox aan, een emailtje van de MAG met daarin het volgende stukje: "Aan alle MAG-leden, Soms hebben we goed nieuws te melden waarmee we niet willen wachten tot het volgende Mag-a-zine...
  7. Fladder

    Het Honda CBR topic deeltje LIX "Tussen 2 therapie sessies"

    *O* *O* *O* De voorgaande topics: MF Honda CBRclub.nl ==> SnowFreak MF Honda CBRclub.nl -> part deux! ==> Biker-Mouse MF Honda CBRclub.nl -> part three !!! ==> The Mailman MF Honda CBRclub.nl -> part IV! ==> -]UtoPisT[- -=MF Honda CBRclub -> part V=- ==> UPP-Racing -=MF...
  8. Fladder

    Het Honda CBR topic deel XXXI versie 2 18 plus

    Nu alleen nog ff de begin post, en dan kunnen we weer lekker van start :9 edit viccie: hebbie hier wat aan? :P tadaaaaaaaaaaaaaaaaa ;) Zo, weer een nieuw deel!! 18 PLUS VERSIE zoals iedereen weet van dit topic heeft zzlaapkopzz (martijn) een zwaar ongeluk gehad ik wil hem...
  9. Fladder

    MF Honda CBR Topic part XXIII

    Zo, nummertje 23 alweer! :9 gaat lekker jongens ;) :] Welkom bij het MF Honda CBR topic :] Het is al weer het 23ste MF Honda CBR topic Dit is een gezellig klets topic wat is ontstaan uit een enthousiast groepje Honda CBR rijders. Het is best een hecht groepje maar nieuwkomers zijn...
  10. Fladder

    MegaMeeting 2005 foto's

    Het leek mij wel handig om apart een topic te hebben voor alle mooie en minder mooie foto's van afgelopen zondag 8 mei. kan je ze allemaal gemakkelijk terug vinden :) meteen maar zelf ff een aftrapje geven:
  11. Fladder

    De allernieuwste Blackbird gesignaleerd!!!!!

    en hier is tie dan. Honda is met deze BB alle concurrenten weer veels te snel af. want terwijl iedereen nog last heeft van de weerstand van zijn rubbers hoeft de BB rijder zich straks helemaal nergens meer druk om te maken!! 8-) [edit] hier staat ze dus in de hoverstand.
  12. Fladder

    Door het oog van de naald

    Met het oog op het begin van het motorseizoen (en dus meer motorrijders op de weg) leek het mij wel goed om even de aandacht op de "Vriendelijke"stenengooiers te richten.(En iedereen te waarschuwen) wat wil namelijk het geval? een van mijn mede Blackbird rijders (en lid van het BOC) is 31 maart...
Terug
Bovenaan Onderaan