Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Envy
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Envy

    Te Koop Dainese dames overall

    Ik verkoop mijn motor pak. Klein maatje. Ziet er nog als nieuw uit!!! Geen beschadigingen! Niet veel gedragen en ik ben er erg zuinig op geweest. *O* Italiaanse maat 40, Nederlandse maat 34. Doe een leuk, aannemelijk bod en wellicht is ie voor jou! Pak hangt in Uden, maar kan in...
  2. Envy

    Allarddag 17 juni 2012, Achterveld

    Voor de 8ste maal organiseren wij de Allarddag. Sinds enige jaren volgen wij Allard Kerkhoven zijn verrichtingen op de talloze circuits tijdens de ONK races in Nederland, België en Duitsland. Iedereen is daar altijd welkom in de gezellige hospitality tent van de familie Kerkhoven van het...
  3. Envy

    Kawasaki GPZ 500 S - We Crossen door in Deel 8

    Hey Mensen, Weer een nieuw deel! Sorry voor een wat latere reactie, ik was een beetje ziekjes. Kawasaki GPZ 500 S Rijders Deeltje 8!!! Opsporing verzocht Kawasaki GPZ 500S, bouwjaar 1993, kenteken MR-39-RN. Laatste signalement: je lag in de kreukels na onze aanrijding met die...
  4. Envy

    TK, Motorfiets Techniek, Honda CB 750 Reparatie en Onderhoud

    Motorfiets- Techniek Honda Reparatie en onderhoud aan 750-4, alle modellen na 1969. Oorspronkelijke titel: Honda-4 750 Owners Workshop Manual Taal: Nederlands Uitgever: Peter's Motorboeken, Deventer Isbn: 90 6127 105 3 Opmerking: Het is al een oud boek, maar is nooit...
  5. Envy

    R6 gestolen in Rotterdam

    De r6 van de moeder van een vriend van me is vorige week gestolen, in Rotterdam. Het gaat om een blauwe R6, met het kenteken MB-TH-83 De motor is in de nacht van dinsdag op woensdag 26 maart om 4:30 uur gestolen. Er liepen 6 jongens mee weg. Ter hoogte Correct op de Bergweg te...
  6. Envy

    Buddies

    Misschien een stomme vraag, maar vaak kun je op een forum een lijstje opstellen met bekenden en kun je iemand een prive berichtje sturen (zo heb je niet gelijk alles in je MSN enzo) Heb ik het goed en kan dat hier niet, of ben ik gewoon hardstikke scheel? Wie helpt me? *na antwoord kan topic...
  7. Envy

    Parkeren..

    Hey mensen, ok ik weet dat er al zat topics zijn, maar zover in kon zien allemaal vrij oud...(2001 enzo) Waar mag het nu wel en waar niet? Parkeerkaartjes...yeah right... Ik heb zelfs al een brief naar de gemeente Eindhoven gestuurd om het te vragen (ik wil natuurlijk wel zwart op wit hebben)...
  8. Envy

    Ok, ik zal me ook voorstellen

    Hoi allemaal, Ben nog ff uit aant zoeken hoe het hier allemaal zit, maar dat komt van eiges wel hahaha. Ik zie dat het hier 'gebruikelijk' is een topic te openen om jezelf voor te stellen, nou bij deze dan. Ik ben Nancy, a.k.a. Envy. ik woon in Eindhoven, ben 21 en studeer Industrieel...
Terug
Bovenaan Onderaan