Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Kawa-Robert
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Kawa-Robert

    Olielekkage en rook uitlaat Kawasaki ZX-6R 1998

    Goedenavond, De kleppen van mijn motor zijn pas gesteld, na het kleppen stellen heb ik olielekkage. Een beetje olie komt linksboven bij de kleppendekselpakking, maar ook uit een gaatje aan de zijkant van het blok (vlakbij de uitlaat). Het lijkt niet heel veel, maar ik had het juist...
  2. Kawa-Robert

    verwijderen onderste lagerschaal

    Hallo, Ik wil mijn balhoofdlagers vervangen, en ben nu bezig met het verwijderen van de onderste lagerschaal van de stuurpen. Volgens deze How-to > Balhoofdlagers vervangen 2 (cbr1100xx) Daar is met behulp van een beitel en hefboomeffect de onderste lagerschaal losgekregen. Dat werkt...
  3. Kawa-Robert

    Balhoofdmoer moet los

    Goedenavond, Ik heb pas me'n voorvorkkeerringen vervangen, en kwam er achter dat het balhoofdlager vervangen moet worden. Ik voel een putje met het stuur op 'rechtdoor' :] :N . Nu zit ik met het probleem, de balhoofdmoer of hoe die ook heet. Ik krijg dat kreng met geen mogelijk los '( ...
  4. Kawa-Robert

    Balhoofdlagers ZX6R

    Hallo allemaal, Ik wil de balhoofdlagers vervangen omdat het stuur rechtuit in een 'put' valt (ingeslagen lagerschaal?). Nu staat er in mijn WPHB: Ik begrijp hieruit dat: - de lagerschalen boven en onder in het balhoofd geperst zitten - het lager bovenin gewoon los ligt - het...
  5. Kawa-Robert

    Slot buddyseat geblokkeerd

    Ik heb mijn (beschadigde) originele kuipdelen vervangen voor een imitatieset. Bij het erop klikken van de buddyseat ging dat wat zwaarder dan normaal, maar voor mijn gevoel niet te zwaar (buddyseat steek je voorin in haakjes, vervolgens achterin 1 pin in het slotmechanisme). De volgende dag...
  6. Kawa-Robert

    Voorvorkkeering vervangen ZX6R 1998

    Goedenavond, Ik wil binnenkort voor het eerst zelf mijn voorvorkkeerring gaan vervangen. Het werkplaatshandboek heb ik, de verschillende how-to's die op MF staan ook goed doorgenomen. Maar nu de vraag: In mijn werkplaatshandboek staan de volgende 'speciale' gereedschappen die je nodig...
  7. Kawa-Robert

    Boutje rempotje dol

    Hallo, Ik was vandaag mijn motor een beurtje aan het geven, en wilde remvloeistof vervangen, maar ik krijg het boutje van de zekering van het deksel van het rempotje niet los. Blijft draaien zonder ook maar een mm naar buiten te komen Hoe krijg ik dit eruit? Uitboren oid? Alvast bedankt...
  8. Kawa-Robert

    Inhouden/stotteren/bokken ZX-6 na aanrijding

    Vanmorgen door een niet uitkijkende automobilist aangereden, ik kwam van rechts en zij zag me over het hoofd. Zij kon op het laatste moment nog iets remmen, ik kon iets uitwijken en stoeprand genomen en zo tot stilstand gekomen. Alleen materiele schade gelukkig (linkerknipperlicht eraf en...
  9. Kawa-Robert

    Remklauw lek?

    Hallo, Ik was gister me'n remmen aan het schoonmaken (klauwen eraf, zuigertjes schoon etc). Bij het eraf halen van het beschermplaatje achterop me'n linkerremklauw (zie plaatje) hoor ik zacht gesis en zie luchtbelletjes bij het schroefdraad van het bovenste boutje vandaan komen. Ik was heel...
  10. Kawa-Robert

    Lekke voorvorkkeerring - krasjes in binnenpoot

    Ik vond de motor (ZX6) al een btje vaag sturen de laatste paar dagen, en ben er achter gekomen dat ik een lekke voorvorkkeerring heb. Ik zie op de binnenpoot 2 verticale krasjes van 15 mm (5 mm uit elkaar) die voelbaar zijn met je nagel. Moet ik gaan uitkijken naar andere binnenpoten?
  11. Kawa-Robert

    Remblokje 'los'

    Goedenavond, Ik ben er achter gekomen dat het remblokje aan de buitenkant van de rechterklauw speling heeft. Je kunt hem zeg maar een stukje omhoog drukken. Volgens mij komt de speling doordat het gaatje in het remblokje waar een metalen pennetje (glijpen?) doorheen gaat, uitgesleten is. Het...
  12. Kawa-Robert

    speling achterremklauw

    Er zit een klein beetje zijdelingse speling in mijn achterremklauw, klein beetje bedoel ik nog geen millimeter (zie ploatje) Waardoor wordt deze speling veroorzaakt en hoe kan ik dit oplossen? :? Ik heb ook 1 of andere spleet aangegeven, hoort die daar te zitten :?
  13. Kawa-Robert

    Speedweek discovery Channel - Biker challenge

    als jullie het nog niet weten, deze week is het speedweek op discovery, en elke avond is er van 19.00 tot 20.00 uur: - Ultimate Biker Challenge Het team van de 'Ultimate Biker Challenge' reist door Europa en duikt in de motorcultuur. Onderweg houden ze zich bezig met het bouwen, rijden en...
  14. Kawa-Robert

    stickers plakken

    Ik vraag het maar bij het streetfighter-gedeelte, daar zullen denk ik de meeste mensen zitten die stickers plakken. Mijn ZX6R wordt binnenkort overgespoten, er er komen daarna weer een aantal stickers op, zoals op de volgende foto nu de vraag 8-) Hoe kan ik het beste die stickers erop...
  15. Kawa-Robert

    temperatuurmeter + toerenteller Kawasaki ZX6R 1995

    Ten gevolge van een crash ;( -O- waarbij de onderkant van het dashboard en de kilometerteller zijn gesneuveld (en nog veeeeeel meer :N ), heb ik een temperatuurmeter en een toerenteller over die nog intact zijn en werken :Y foto's temperatuurmeter: foto's toerenteller: prijs n.o.t.k...
  16. Kawa-Robert

    verzekering

    Hoi, mijn Kawasaki zx6r wordt 25kw op kenteken gemaakt, en ik krijg een 25kW-verklaring van Kawasaki Nederland. Nu heb ik een mailtje gestuurd naar KNMV-verzekeringen wat ze nodig hebben als ik een 25kW-motor wil verzekeren bij hen. Kreeg ik als antwoord dat ik vermogensuitdraai moet geven...
  17. Kawa-Robert

    me eerste motor :D

    ey, zaterdag kawasaki zx6r uit 1995 gekocht :] :] www.home.versatel.nl/hoitotdederde daar staan een paar foto's :Y nog 2 jaar 25kw powah
  18. Kawa-Robert

    25 kw setje Honda CB1

    Oooii, Ik heb een half jaar geleden ofzo vraag gesteld in 'gezocht en gevonden', ging over 25kW setje voor de Honda CB1: http://www.motor-forum.nl/forum/topic/100291?highlight=honda%20cb1 Daar kreeg ik dus als antwoord dat ik beter buisje boven de gasschuif kan monteren in plaats van de ringen...
  19. Kawa-Robert

    cb1 begrenzersetje

    Moeten de gaten in de 25 kw-ringen voor honda cb1 zoals ze op de foto staan? Of moeten ze in het midden? of maakt het niet uit waar de gaten zit? http://home.versatel.nl/hoitotdederde/begrenzers.jpg Op deze foto zitten ze meer naar de rand toe... weet iemand dit? alvast bedankt!
Terug
Bovenaan Onderaan