Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Dennizz
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Dennizz

    Dainese Yu Lady 2-delig leren motorpak

    Motorpak van mijn vriendin: Weinig gedragen. Zeer mooi en goed onderhouden. maat 42 Vraagprijs €500,-- inclusief hoes
  2. Dennizz

    KD pics met de MINI-bike

    Aangezien dat het geen motor is maar even een eigen topic aangemaakt :) Zo ziet hij eruit met kappen, aangezien dat die HONDA vaker stuk is dan hij rijdt monteer ik maar geen kappen. Girlfriend
  3. Dennizz

    henkdevries

    Ik dacht dat het zo moest zijn dat je eerst 30 dagen lang geregistreed moest zijn om in off-topic te kunnen komen :? Of was dat vroeger :z Aangezien henkdevries daar ook in heeft gepost en zich vandaag had aangemeld ;) Best grappige actie O-) Zo`n tegelzetter is weer wat anders als een...
  4. Dennizz

    Arrow

    Hebben jullie goede ervaringen met Arrow dempers/systemen :? Vooral zou ik graag grafieken willen zien maar zeker een foto van een carbonnen demper! Ben zelf van plan dit aan te schaffen ;) Heb een R6 2004 :) Op de site zelf zie ik geen carbonnen dempers. Ik denk dat carbon mooier is...
  5. Dennizz

    Rood of blauw

    Hallo, Ik ben een beetje aan het plakken geweest en zie hier het resultaat: Nu ben ik er nog niet uit wat ik ga doen, zelf denk ik aan het volgende: Stickers blauw en de remleiding rood :9~ Stickers blauw en de remleiding blauw (wordt TE denk ik :? ) achter alles rood en voor alles...
  6. Dennizz

    Motor doet nix meer

    Me motor is dood. Contact kan ik aan zetten alles werkt. Alleen start i niet er gebeurd helemaal nix. Dodemans knop staat goed en motor in ze vrij ;) Voor de slimmerikken. Het probleem ligt bij het spyball alarm. Moment dat ik contact aan zet regaeert het alarm niet. Ook niet via de...
  7. Dennizz

    Shell V-Power

    Wie rijdt er al op Shell V-Power. Het is wel 5 centen duurder als euro 95. Ik tank de volgende x bij shell ;) Denk je dat er meer "vermogen" wordt geleverd? Stukje van de shell site: Shell V-Power zorgt voor betere prestaties en een sneller reactievermogen. Eigenschappen waar juist...
  8. Dennizz

    Motor in krat

    Ik zou graag wat meer informatie willen hebben over de aanschaf van een motor in krat. Ik heb gehoord dat de motor niet in z`n geheel wordt aangeleverd. Een hoop is mij hier nog onduidelijk over. -Wat moet er nog aangedaan worden? -Garantie regeling? -Leveren alle dealers in krat? -De prijs...
  9. Dennizz

    Snel is anders

    Zo langzaam als nu heb ik het nog nooit gehad '( Was toch de bedoeling dat het meteen snel zou wezen? Of wordt het nu met de dag sneller :? Dit is nu echt geen doen met langzaam kabel van casema |(
  10. Dennizz

    Echte ongelukken?

    Je leest hier regelmatig dat er iemand de bocht is uitgestuiterd, maar wie heeft er wel eens bij een crash iemand van de andere partij verwond of blijvend letsel aangebracht. Waar de verzekering bij moest uitbetalen met een vergoeding. Vraag me af, of dat vaak gebeurd ivm 25 kW laten of niet.
  11. Dennizz

    Biberen met remmen

    Als ik hard (voor mij dan) in de ankers ga vanaf "hoge" snelheid (150 km naar 40 ofzo), dan gaat me motor biberen, maar dan met grote bibbers en snel. Stuur "slaat" heen en weer. Was aan het rijden met een impreza en die zei dat je het echt goed zag en wat ik nou precies aan het doen was... Dit...
  12. Dennizz

    BT-010 is niet goed....?¿?

    Ik wil d`r andere banden onder, dus ik naar de dealer. Ik vraag de prijs op voor de BT-010. Was 356 € incl. montage, BTW. En vroeg of dat een goeide band is. Zegt hij: nee :? Dit waren zijn conclusie`s... -Macadam`s is een tourband en slecht in de regen (hier ben ik het helemaal mee eens...
  13. Dennizz

    Kan niet zoeken

    Ik zoek dat programma-tje of site waarmee je het wegen-net van nederland kan zien. Ik kan het zelf niet meer vinden. BVD
  14. Dennizz

    radar detector

    Ik kan hier nix over vinden... Wil het gaan "inbouwen" in m`n motor, weet alleen niet of die teveel hobbelt... Tis jammer dat i niet in die windhapper kan... tis daar niet echt droog. Kijk nog ff hoe ik dat ga doen met geluid, misschien alleen met ledjes. Tis meer voor `s avonds dan zie ik die...
Terug
Bovenaan Onderaan