Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: coyo
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. coyo

    Gsxr 600 L1 elektra

    Ik heb met een crash de linker stuurschakelaar vernield. Kan ik zonder deze schakelaar rijden/deze bij de stekker afknippen? Heb al wel de koppelingsschakelaar op deze stekker behouden. Helaas gaat de startmotor wel rond, maar slaat niet aan. Er is dus klaarblijkelijk iets wat doorverbonden moet...
  2. coyo

    Gasnaaldbuis srad 750

    Iemand enig idee hoe de gasnaald buis uit de carburateur van een srad 750 te krijgen? Wp handboek geeft er geen info over en het net ook niet. Gaat dus niet om de main jet en de houder.
  3. coyo

    Te koop racechateau

    Mijn oerbetrouwbare chateau de luxe gaat in de verkoop!! Na jaren plezier met haar gehad te hebben werd het wel tijd om wat nieuwers aan te schaffen. Indien een inrijklem gemonteerd was bij mij de laadtijd 3 minuten incl. open en dicht maken van de caravan en vastzetten vd racer. Caravan is...
  4. coyo

    Suzuki gs550 blok vh zwarte ros te koop

    Te koop een blok van een suzuki gs550 . Is ooit rijdend weggezet na de zwarte cross en de knastercross gereden te hebben. Is inclusief alles wat er nog aan vast zit en dus ook nog te gebruiken voor de zwarte cross of lekker scheuren op t gras. Deze bjoewtie kost 1 ltr witte bacardi en 1 ltr...
  5. coyo

    pottendijk

    Wij gaan september weer een dagje rijden met de tweetakten op de pottendijk *O* Bijgevoegd de flyer met de info.
  6. coyo

    crosslaarzen mt 42

    Te koop zeer weinig gebrujkte crosslaarzen maat 42. Merk tuareg. Ooit van de vorige eigenaar overgekocht omdat ik t wel stoer vond staan, maar voor woon/werk prefereer ik toch raceboots. Heb er zelf € 175 voor gegeven en 1 dag aangehad. Wil er € 150,- voor hebben.
  7. coyo

    6 zuiger remklauw tokico

    Te koop 6 zuiger remklauwen van het merk tokico. Bevestiging 90 mm en passend op meerdere modellen suzuki en kawasaki. Remblokjes kunnen ook nog wel even mee. Vraagprijs € 70,- incl. verzending.
  8. coyo

    Seat cover sv 650/1000 type2

    Te koop nette seat cover voor een suzuki sv 650 of 1000 nieuw model. Kleur zwart en nog redelijk in de lak Vraagprijs € 50,-
  9. coyo

    schuuropruiming aprillia suzuki

    Ik heb in de aanbieding: Een zwarte voor en achtervelg van een suzuki van vóór de srads. incl tandwieldrager en 1 goede, maar wat oudere michelin 180 en excl schijven. Geschikt voor 120 en 180 band teab . radiateur voor aprillia rs250 € 100,- 2x radiateur kawasaki kr1s € 75,- p/st...
  10. coyo

    Suzuki sv650s superbike ombouwkit

    De kit is van het merk abm en toepasbaar vanaf bj. 2004 tot 2007? Alles zit in de kit om de sv om te bouwen naar n (voor mij iets te) copmfortabele zit! Stuur, kroonplaat, stalen remleidingen, gas en koppelingskabel. Prijs? € 210,- excl verzenden.
  11. coyo

    Gevonden afdekkapje duo

    Iemand toevallig iets van zn bike kwijt? Kop van noord holland Niet te koop dus alleen voor de eigenaar.
  12. coyo

    Afdekkapje duo Suzuki Srad gevonden omg.Venhuizen

    IK heb in venhuizen (N-H) n zwart/grijs douoafdekkapje op de weg gevonden. Merk en type moter weet ik niet omdat die r niet meer bij stond :+ Als de eigenaar zich meld, mag ie m op komen halen.
  13. coyo

    12 september goedkoop circuitrijden op de pottendijk emmen!!

    Maandag 12 september organiseert t 3kl-racingteam weer de jaarlijkse circuitdag op de pottendijk. :] Heb je n tweetakt met niet meer dan drie wielen en geinteresseerd, kijk dan ff op de site van 3kl- racingteam.
  14. coyo

    Te koop kawasaki KR1s

    Te koop mijn kawasaki kr1s omdat ik te veel motoren heb staan. 250 cc tweetakt, bouwjaar 1990 met kenteken. Orginele delen krijg je er uiteraard bij. De zuigers hebben ong. 3000 km gedraaid en hij rijdt gewoon goed. Optisch is hij redelijk. Had m eens in een opwelling gekocht omdat ik dacht...
  15. coyo

    Te koop kawasaki KR1S

    Te koop mijn kawasaki kr1s omdat ik iets te veel motoren heb staan. Heb m altijd gebruikt om te racen, dus met t onderhoud zit t wel goed. De zuigers zijn 7000 km oud, dus kunnen nog wel ff mee. De orginele onderdelen en t kentekenbewijs zitten r nog bij uitgezonderd de orginele...
  16. coyo

    cagiva 250/350 zuiger

    wie o wie kan mij aan een cagiva 1 cilinder 250 cc sx offtheroad of n 1cilinder 350 cc sst/ala verde zuiger helpen de cagivadealer/wiseco/prox hadden niets bijvoorbaatdank arie tel 06-10588656
  17. coyo

    racen voor alle tweetakten

    het is bijna weer zover!!!!!!! 11 september worden de tweetakten weer los gelaten op het kartcircuit in emmen. Dus, wil jij jouw bochtvaardigheid op circuitnivo ophalen dan is dit de kans. Deelname is voor alles wat twee wielen heeft en uitgerust met n tweetaktmotor. Motoren, brommers, scooters...
  18. coyo

    tweetakten op de kartbaan

    komen er nog 25 kw tweetakters naar emmen op 29 mei? voor 40 euro van 10 tot 6 rijden op de kartbaan pottendijk in emmen rij zelf met n 250 en is zeker n aanrader om t stuurwerk te verfijnen aanmelden=> zie waar is wat te doen
  19. coyo

    kuipdeel kawa kr 1

    wie heeft r nog een liggen? nol bikkers wel maar die wil m niet van zn zolder halen
  20. coyo

    verhoogd ruitje bmw roadster

    hoi, ik heb n verhoogd windschermruitje van n bmw roadster liggen vlgs de eigenaar een verbetering tov de orginele hij heeft de roadster voor n rockstar ingeruild daarom over teab natuurlijk omg.enkhuizen
  21. coyo

    crossen in noord holland

    donderdag 9 september wordt er weer vergaderd over welles/nietes n crossbaan in noord holland plaats; wieringerwerf tijd ; 19.30 uur locatie ; gemeentehok in wieringerwerf de crossers hebben alle steun nodig die ze maar kunnen krijgen van ons motorfanaten tegenstanders hebben zich dus zoals...
  22. coyo

    te koop honda cb750

    ja hij is te koop (eindelijk) bouwjaar 1974 of 1975 vorige maand rijdend weggezet, starten en lopen met rickmankuip voor de liefhebber(hou zelf meer van tweetakten) redelijk bod gevraagt foto kan ik evt mailen,plaatsen lukt mij niet tel 06-10588656
Terug
Bovenaan Onderaan