Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. &

    aluminium carterbeschermplaat voor alle LC4 modell

    ik verkoop bij deze: aluminium carterbeschermplaat voor ktm lc4 modellen (enduro of sm ook 640adventure) alle boutjes een klemmen zijn aanwezig beschermt ook de oliefilter bij de recentse lc4's nieuwprijs was 107€ 70€ (prijs bespreekbaar) ik woon in belgie maar wil ook naar buitenland...
  2. &

    titaan conisch eindkap akrapovic demper

    ik bied aan wegens foutieve bestelling het conisch eindkapje dat je ziet op de dempers van akrapovic, ik heb dit gekocht maar past niet op mijn type demper ik heb het dus nooit gebruik( geen spoeren van roet)(nieuwstaat dus) er is ook een DB killer bijgeleverd nieuwprijs is 87.50€ ik verkoop...
  3. &

    LC4+SLS+akra+ori uitlaat = kut

    ahoiy, ik heb een vraagje aan LC4 eigenaars die het originele SLS systeem eraf hebben gehaald, ik heb onlangs een akrapovic gekocht , en ik had originele SLS systeem nog zitten (sekundair luft systeem) dat moest er dus af voor de uitlaat te monteren, het probleem is nu dat ik nog steeds een...
  4. &

    ontkolen zuigers

    hoi, vraag voor een vriend van mij met een honda cb 350 4cilinder uit 1974, die is bezig met een revisie van zijn motor en heeft nogal wat koolstof op zijn zuigers staan, hij vroeg zich af hoe hij dit er best van kreeg zonder de zuigers te beschadigen grtz
Terug
Bovenaan Onderaan