Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: ZX7RULES
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. ZX7RULES

    Onderdelen Honda CX500A

    Hallo allen Ik heb nog een Honda CX500A in onderdelen liggen incl. kuip en koffers etc. Alleen blok en frame missen momenteel Mocht iemand belang hebben dan hoor ik het wel ;)
  2. ZX7RULES

    Motor achterbok/lift a 15 €

    Motor bok te koop af te halen in Leeuwarden a €15 universele achterbok : te pas te maken voor bijna elk type motorfiets via een schuifsysteem ;)
  3. ZX7RULES

    Prachtige! Kawasaki ZX10R (met garantie)

    Aangeboden: Kawasaki ZX10R BJ 2004 KM stand 21000 De motor is kort geleden voorzien van nieuwe banden (Michelin Pilot Power 2CT) plus een nieuw ketting en nieuwe tandwielen. Verder heeft de motor net een grote beurt gehad De vering is afgesteld door...
  4. ZX7RULES

    Aangeboden : 2x TT kaarten voor zaterdag (Race dag)

    Ik heb nog twee TT kaarten voor morgen liggen (dit zijn staanplaats kaarten.) Normaal € 40.- per stuk nu € 20 stuk Af te halen in Leeuwarden.
  5. ZX7RULES

    Bagster tankhoes + tas RSV Mille /Tuono

    Aangeboden: originele Bagster tank hoes + tas incl. regenhoes! Past op een RSV Mille bj 2001 tot 2003 en op de oer Tuono tot 2005 Kleur rood/ beetje zwart Vraagprijs €125.-
  6. ZX7RULES

    R1 of een ZX10R bj 2004> ervaringen / advies!!

    Beste motorrijders: ik heb reeds mijn RSV Mille te koop staan dit omdat ik weer eens een 4 cilinder wil proberen. Nu staa ik voor de keuze een R1 of een ZX10R bj 2004/2005 Ik heb van oorsprong een groen hart :) maar de R1 is toch wel super mooi *D wie kan mij er van overtuigen om geen...
  7. ZX7RULES

    Te koop: Prachtige Aprilia RSV Mille

    Aangeboden: Prima onderhouden Aprilia RSV Mille Bj Augustus 2001 km stand 32000 (gehele historie en boekjes aanwezig) Kleur Hot Red Cilinderinhoud 998cc Aantal Cil.: twee (V60 graden) Omschrijving: Originele NL dealer motor (Motorport Leeuwarden geleverd) Deze motor is in...
  8. ZX7RULES

    Tanktas RSVMille/Tuono

    Mooie komplete (tank)tas (incl. riempjes regenhoes etc.) De tas is origineel Aprilia!! en is ook als rugzak te dragen evt. Deze tas koste nieuw : 8792156 - Tanktas Tanktas Prijs: € 171,32 (€ 143,97 ex.) zie www.twowheelparts.nl dus doe een goed bod...
  9. ZX7RULES

    Nog 1 minuut en dan......

    Gaan we offline }) :W
  10. ZX7RULES

    RSV Mille seatcover/kontje

    Aangeboden: een seatcover plus kontje voor een RSV Mille bj 2001/2002 Het kontje is beschadigd( rechts) maar dat is evt. helemaal weg te werken onder een origineel RSV Mille sticker(zie foto) Het is origineel van Aprilia!!! prijs: N.O.T.K
  11. ZX7RULES

    LeoVince demper voor RSV/Tuono

    Tegen een goed bod evt. te koop: Leo Vince titanium SBK slip on demper plus high mount en gewone link pijp. Past op RSV Mille s tot bj 2003 en Tuono s tot bj 2005. Er komt werkelijk een super gaaf geluid uit :9~
  12. ZX7RULES

    Rapid Bike gezocht

    Hallo ,ik ben op zoek naar een Rapidbike 2 of 3, liefst met kabel voor een RSV/Tuono of andere Aprilia 1000 cc Vtwin. ik heb evt. een Powercommander 3 te ruil.
  13. ZX7RULES

    Bos Superbike demper Alu/Tit

    Hallo, ik zoek een tweede hands Bos Superbike demper(zie foto) Heb je een liggen of weet je een te koop,ik hoor het graag *D
  14. ZX7RULES

    Voorbok universeel

    Te koop een nog nieuwe voorbok Prijs 55 euro
  15. ZX7RULES

    Krasjes op titanium uitlaat

    Hallo,vraag ik heb enkele lichte krasje op een titanium demper hoe kan ik deze evt. het beste wegpoetsen. Belgom zou niet kunnen volstaan volgens Motoport. tips bitte :}
  16. ZX7RULES

    RSV Mille kuipruit(donker)

    Aangeboden kuipruit merk :MRA in goede staat past op Milles van bj 2001 tot 2003 Prijs is € 49
  17. ZX7RULES

    RSV Mille/Tuono voorvork veren 2

    Deze voorvork veren(merk Technoflex) zijn nieuw en passen op een RSV Mille tot bj 2003 en Tuono tot bj 2005. Wellicht ook op andere bouwjaren ;) vr prijs is 70 euro en dat is inclucief een bus olie(zie foto)
  18. ZX7RULES

    Shark demper voor RSV Mille/Tuono

    Deze dubbelloops carbon Shark (track)demper is nog in zeer goede staat(zie foto s) Bevestiging beugel zit er ook bij Deze past op een RSV Mille tot bj 2003 en Tuono tot bj 2005 Nieuwprijs was € 727 .- Aankoop bon is nog in mijn bezit vr prijs a € 275
  19. ZX7RULES

    Oxford motortas (tailpack) te koop

    Een Oxford tailback (sports life time) te koop voor €75 Mooie ruime tas met veel vakken ,deze is makkelijk op de achter seat te bevestigen. Zeer hoge kwaliteit tas :Y Foto s volgen z.s.m. ook als rugtas te gebruiken ;)
  20. ZX7RULES

    Een setje sport/toer banden te koop(Nieuw!!)

    Avons Azaro 2 set prijs € 75 Deze banden zijn nog als nieuw Ik heb ze maar 300 km gebruikt.
  21. ZX7RULES

    Suomy of Shoei

    Hallo,na een crash moet ik (helaas) weer een nieuwe helm. Ik had een Shoei XR 900 en die was goed. Maar nu moet/mag ik kiezen tussen een Suomy Etreme Xaus replica of toch maar (weer) een Shoei XR 1000 Joust red. Wat is jullie ervaring met deze helmen :?
  22. ZX7RULES

    RSV Mille/Tuono voorvork veren(nieuw)

    Technoflex progressieve voorvork veren voor een RSV Mille BJ 98/03 wellicht ook voor een Tuono . Nog nieuw in doos !! M-F prijs € 75 Nu er even uit dus :P
  23. ZX7RULES

    ZX7R:kuipruit

    Te koop aangeboden:Origineel kuipruit voor een ZX7R Nog in prima staat Prijs is 15 euro ;)
  24. ZX7RULES

    Pilot Power(gebruikt)

    Deze Michelin achterband(maat 190/50/17) is gebruikt maar kan zeker nog een 1500 a 2000 km mee Prijs achterband 50 euro foto s volgen O-) Evt set prijs nu 99 euro!!!! Voorband(120/70/17) nog goed voor een 5000 km foto set op pagina 2 ;)
  25. ZX7RULES

    Velgen laten coaten ja/nee

    Hallo ,ik twijfel nog om mijn velgen te laten coaten in goudkleur Graag jullie advies en/of mening
Terug
Bovenaan Onderaan