Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Rori
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Rori

    Stelschroef van de ketting vast

    hey allemaal, ik kreeg m'n ketting niet meer aangespannen vandaag. De stelschroef zat zelfs zo vast dat er een aantal maal een 'knak' uit voortkwam. Geen beweging in te krijgen dus. Naar de dealer gegaan en die zei dat als ie knakte, hij vastzit en ook niet meer loskomt. Ze hebben wel...
  2. Rori

    Topic Eindhoven deel X

    Ja hoor, we hebben de tien gehaald, jubileum *O* Welkom in het Eindhoven topic! Het topic voor en door motorrijders uit omgeving Eindhoven. Over het algemeen hangt hier een clubje mensen rond dat regelmatig samen gaat rijden zowel op straat als op het circuit. Meestal wordt er tijdens...
  3. Rori

    R1 2005 niet op kenteken

    Deze R1 is van juli 2005 en komt uit Belgie, hij heeft iets meer als 1.200 km op de klok staan en heeft gefungeerd als motor waarop lichte testen zijn gebeurd. De testen bestonden uit het meten van trillingen en zijn door Yamaha zelf aangevraagd. Het blok is op de band ingereden. Er zitten...
  4. Rori

    Topic Eindhoven VIII

    Welkom in het Eindhoven topic! Het topic voor en door motorrijders uit omgeving Eindhoven. Over het algemeen hangt hier een clubje mensen rond dat regelmatig samen gaat rijden zowel op straat als op het circuit. Meestal wordt er tijdens de wekelijkse ritjes door de stamgasten van dit topic...
  5. Rori

    Oorzaak verlies topsnelheid R6

    Hey, m'n R6 loopt nu nog moeizaam 246 of zo op top, terwijl ie eerst rond de 265 liep. En nee, ik heb dit niet 1 keer gemerkt met wind tegen bijvoorbeeld ;) Kan dit het gevolg zijn van kleppenspeling of zou het een andere oorzaak hebben?
  6. Rori

    Yamaha R6 1999

    Ik zet deze R6 binnenkort te koop mits ik er een goeie prijs voor krijg Hij stamt uit oktober 1999 en is in 2000 op kenteken gezet. Zoals je kunt zien aan de kuipen heb ik een kleine schuiver gemaakt. Aan de voorzijde is er een imitatiekuip opgekomen. Linker zijkuip is origineel en...
  7. Rori

    2001 Led-lichten aansluiten op 1999 model R6 ?????

    Hey, Ik ben bezig de led lichten van een yamaha R6 model '01-'02 aan te sluiten op de yamaha R6. Dit lukt gedeeltelijk aangezien het achterlicht wel brandt, maar het remlicht doet het nog niet. Heeft iemand ervaring hiermee, miss zelfs zelf een keer gedaan omdat dit meer voorkomt bij de...
  8. Rori

    Diverse onderdelen Yamaha R6 ; o.a. subframe

    Hey, ik ben op zoek naar een subframe, topkuipframe, diverse kappen, digitale tellerset, en nog een aantal onderdelen. Dit alles zoek ik voor m'n Rood - Wit - Zwarte R6 uit '99
  9. Rori

    Tot hoeveel celcius ga jij hard door de bocht?

    Ben vandaag weer ff wezen rijden op de op -en afritten van Best, denk dat het zo'n graadje of 15 was. Kneedownen ging nog heel veilig allemaal, de weg was immers droog. Nu ben ik benieuwd waar bij jullie de grens ligt. Heeft niets met kneedownen te maken natuurlijk maar gewoon met hard door de...
  10. Rori

    Accu op of iets anders aan de hand??

    Yo allemaal, Een tijdje terug ging mijn benzinelampje aan van m'n R6, terwijl ik net getankt had dus dat kon niet waar zijn. Nu doet ie het gewoon de hele tijd. Af en toe gaat de km teller ook vanzelf van trip 1 naar trip 2 overschakelen. Vanaf vorige week kreeg ik problemen met de display...
  11. Rori

    Motor kapot in deze periode

    Wie zit er nog meer met een kapotte motor thuis in deze periode als het weer is lekker weer is. Schijnt de zon eindelijk weer, kun je niet gaan rijden, kutzooi . Hier al uw frustraties uiten graag, scheelt weer en lucht op; misschien dan ;) Ik zit zelf met een defecte versnellingsbak of zo :?
  12. Rori

    Kapotte versnellingsbak R6??

    Hey allemaal, ik reed vandaag een paar af en opritten toen ie opeens op de snelweg uit z'n versnelling sprong, denk z'n 6. Daarna na wat moeite een versnelling gevonden. Dit gebeurde nog een aantal maal. Bij het stilstaan krijg ik hem ook moeilijk in z'n 1, na wat stampen lukt het wel, maar...
  13. Rori

    Motorijders uit Eindhoven

    Zijn er hier motorrijders uit eindhoven te vinden?
  14. Rori

    Versnelling gaat maar tot z'n twee

    hey allemaal, ik heb een R6 uit '99. Ik heb 'm eergisteren laten vallen voor de garage (standaard teruggeveerd), hoe stom kun je zijn ja. Maar goed, what's done is done. Op wat kleine krasjes na en een kromme koppelingshendel heb ik een groter probleem. Hij schakelt niet mer naar zijn 3, na z'n...
Terug
Bovenaan Onderaan