Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: pivo
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. pivo

    Aandachts punten voor een Motor die lang heeft stil gestaan!

    Hoi ik wil deze week gaan kijken naar een motor die particulier wordt aangeboden, maar deze heeft pas een kleine 6 duizend km gelopen en is van bj 2003. Hij heeft vanaf 2008 zelfs maar 1000 km gemaakt, volgens de verkoper heeft die 1,5 jaar geleden nog een onderhoudsbeurtje gehad. Mijn vraag...
  2. pivo

    dainese wave backprotector

    2x gebruikt dus zo goed als nieuw doe een passend bod ,nieuwprijs 140 euro
  3. pivo

    Yamaha FZ1 2007

    Te koop mijn Yamaha FZ1 powerblue van 2007 ,heb er sinds 2007 met veel plezier op gereden. Voorzien van de nodige extra's zoals rizoma knippers,mooiere spiegels, flyscreen,valprotectieblokken en een verkorte kentekenhouder(originele onderdelen zitten nog nieuw in de doos) Huidige km...
  4. pivo

    Niet vergeten te kijken,MotoGP Grandstand 25 Nov

    Zaterdag op bbc een mooie samenvatting,hoop ik :9 MotoGP: Grandstand Sat 25 Nov, 1:05 pm - 2:10 pm 65mins An in-depth review of 2006's intensely exciting Moto GP season. Suzi Perry and the team look back at what has been the most wide-open World Championship race for many years. [S]...
  5. pivo

    JaJaaaaa .. laat me niet in de zeik nemen

    Jaaaaaaa denk je een goeie deal gemaakt te hebben bij brouwer motoren in staphorst,had mijn zx6 van 98 ingeruilt op een r6(model2004)op kenteken in jan2005(was mijn voorwaarde)koopcontract getekend etc. Wil ik donderdag mijn zx6 vast wegbrengen,zodat zij die vast in de schowroom konden zetten...
  6. pivo

    blanco kenteken??????

    Ik heb een nieuwe motor gekocht :] :] ,het is een :9~ r6 :9~ model 2004en wil deze pas op kenteken laten zetten in januarie 2005,dit kon zei de verkoper, ik heb een goeie prijs :P gemaakt met inruil van mijn motor,voorwaarde dat ik mijn motor wel zo snel mogelijk moest brengen ;( ;( zodat...
  7. pivo

    superbikestuur op zx6

    Wie heeft hier fotoos van??? of heeft het zelf op zijn fiets, ben zeer benieuwd hoe dat er uit ziet en hoe dat rijd en hoe dat met de kuip gaat (stuk afzagen??) Dit staat bij motorzoom Stuurkit ZX-6 R (ZX-6 R '9 8-) De extreme zithouding op de meeste supersportmachines is voor het...
  8. pivo

    rossi hij komt in motorapeldoorn

    Dat rossi in apeldoorn komt had ik al gehoord, alleen over hoe en waar etc was volgens mij nog niets bekent, nu sprak ik gisteren het neefje van rudi brouwer (rudi= eigenaar van motoreibergen) en die zei dus dat zijn oom nu ook een zaak in apeldoorn ging openen www.motorapeldoorn.nl/ en dat...
  9. pivo

    balhoofdlager zx6 welke vervange

    mijn balhoofdlager is waarschijnlijk niet goed meer (zit een zwaar punt in) nu heb ik al zitten kijken bij motorzoom voor een nieuwe hier verkope ze setjes dus ,moet ik nu onder en boven vervangen of is alleeen boven genoeg???? Bijlage: balhhoofdlagers.jpg
  10. pivo

    Waar zit ie

    ik ben op zoek naar en postorderbedrijf waar ze voornamelijk in harley onderdelen doen,(custumhouse ofzo) ik heb gehoord dat het ergens in limburg zit maar weeet dit niet zeker heeft iemand een internetadres voor mij :} :} :} :} :}
  11. pivo

    mijn portomonee schrok een beetje VERVOLG

    Ik had dus een gepeperde rekening gehad bij motorische beurt zie deel 1 http://www.motor-forum.nl/forum/topic/12436?highlight=pivo Dus ben ik ff met de rekening terug gegaan en gevraagd waar die 8 uren arbeid vandaan kwamen ====>> nou kleppen stellen is bij kawa (o,a zx6r 1998) veel werk...
  12. pivo

    word er morge ,ik bedoel vandaag nog gereden

    word er vandaag nog gereden omg.deventer (als het droog is) misschien wel naar den bosch, anders toch maar weer bochies draaien hiero ik hoor het wel, s morgens eerst ff motogp kijken om in de stemming te komen (en duimen voor jurgen!!!)
  13. pivo

    mijn portomonee schrok een beetje

    IS DIT WEL NORMAAL Had mijn motor ff weggebracht ,naar de motorzaak ,hij liep niet helemaal goed,dus was tijd voor een motorische beurt,(bleek later kleppestonden niet goed) had mijn motor(zx6r,98) zelf al gestript(kuip er af, tank eraf zadel enz ,luchtfilter en huis al schoongemaakt,,wel...
  14. pivo

    OPROEP EN NOODKREET AAN ALLE MOTORRIJDERS

    MOCHT IE AL GEPLAATST ZIJN SORRY > >Fonds Joko > > > >Gertjan Kuypers, "Joko" voor vrienden, en motorrijder in hart en nieren, is > >vier jaar geleden getroffen door een tumor in zijn ruggenmergkanaal. Na een > >operatie en bestralingen komt hij toch weer terug op zijn motor. Eind vorig >...
  15. pivo

    kawa zx6r terug roep actie in 1998

    heb wel eens gehoord dat er terugroepacties waren van een zx6r 1998 welke precies heb al wel een nieuwe waterpomp,maar heb hem niet nieuw gekocht,dus vraag mij af wat er nog meer is vervangen of vervangen moet worden alvast bedankt
Terug
Bovenaan Onderaan