Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: tom tailor
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. tom tailor

    Welke kan ik het best kopen..

    Hoi, Ik ben niet zo groot. Nu wil ik graag een snelle motor, denk zelf zo,n 1100 cc. Welke kan ik dan het beste kopen ??? Ik vind Suzuki erg mooi, maar ook kawasaki en honda. EN yamaha is ook wel mooi. Gaan die ook makkelijk op de standaard ??? bvd
  2. tom tailor

    Kleine update verbouwing

    Tijdje geleden al foto's neergezet van de verbouwing van de VT 600. Vandaag maar ff een updaatje: Gestript: ( let ook op het werk op vierkante milimeter )
  3. tom tailor

    Startmotor gsx 400 demonteren

    Hoi, ff een vraagje.....m'n startmotor is overleden en ben hem eruit aan het halen....maar...ondanks wph komt ie niet los. Iemand enig idee of ik boutjes vergeet ??? Alles is mi los, thanxs in advange TT En opgelost..... })
  4. tom tailor

    Honda VT600 voorwiel demontage

    Effkens een snelle vraag.... :9 Vanwege een grote verbouwing ligt de VT bijna uit elkaar. Alleen krijg ik het voorwiel er niet uit. :( :( :( :( In het WPH staat het ook niet duidelijk. Volgens mij moet de as er zo uitgeschoven kunnen worden...of zou ie er uit geschroefd moeten worden...
  5. tom tailor

    Koppeling koppelt niet..

    Nadat de huizen afgebroken waren van het gedeelte waarin je de veren vastzet, een nieuw gedeelte hierop gezet. Maar je raadt het al. Bij starten een harde tik en weer 1 huis afgebroken. Veren waren niet te strak aangedraaid, als ik kijk komt de drukgroep goed naar buiten, maar koppelen...nada...
  6. tom tailor

    10W40 te dun ???

    Jaja, alweer een olietopic.... :9~ Afgelopen weekend olie ververst, na een 20 km ging terugschakelen erg zwaar, ik hoorde ook wat rauwe geluiden uit het koppelingshuis komen ( Radian ). In de manual wordt 20W40 aangeraden. Zou de 10W40 schuld kunnen zijn aan dit alles ??? ( of moet ik...
  7. tom tailor

    Zwaar terugschakelen

    Hoi, Na olieverversen in m'n Radian ( 10W40 ) en na een tijdje rijden, gaat het terugschakelen erg zwaar. Opschakelen nog steeds soepel, maar terug...moet echt een stamp geven. Iemand een idee ???? bvd TT
  8. tom tailor

    Hoog toerental, gaat omlaag bij choken

    Hoi,Gisteren een pekelbike opgehaald, een Radian. Probleem is dat ie 2 jaar heeft stilgestaan. Heb vandaag de carbs schoongemakkt enb de benzinetank, kwam nogal wat troep uit. Nu gaat ie bij het starten gelijk naar de 7000 toeren, bij choken loopt dit terug naar 2000 en gelijk weer naar 7000. Op...
  9. tom tailor

    Goedkoop pekelfiets, als ie maar start

    Hola, Zoek een pekelfiets die ook te gebruiken is als ratbike. Prijs rond de 300 euro, heb ook nog een Ipod photo 30 Gb die ik in kan brengen... *O* Hij moet in ieder geval goed starten, ( heb er een bloedhekel aan als ik in de winter moet duwen) rijdend zijn, heb geen zin meer in klussen...
  10. tom tailor

    Foto's BigTwinBike show

    Hoi, Ben vandaag geweest...erg mooie bobbers gezien. Moet nog 32.998 euro sparen... :z Heb de foto's ff online gezet: home.tiscali.nl/dennnet/ Klikken op email-skelethandje. Grtz TT
  11. tom tailor

    Eindelijk durf ik....

    Hoi, Heb vorig jaar een VT600 gekocht in een gewaagde kleurstelling: Iedereen vond hem geweldig en en mooi..en ik....vond het een mietjeskleur. ;) Dus ben ik in eerste instantie een aantal dingen gaan veranderen: Risers, wide bar , wat chromen dingen, stahlflex kabels en matzwart, omdat ik...
  12. tom tailor

    Motor gerelateerde tattoo ???

    Hoi, Heb gisteren een nieuwe tattoo laten zetten van een V-twin...( sorry, chopperrijder :X ). Ik vroeg me af of er nog meer " gekken " zijn die ook een tattoo hebben als ode aan de motorfiets en/of het motorrijden.
  13. tom tailor

    Leiden, LUMC, Kawa..wie oh wie

    Vanmorgen gespot op het terrein van het LUMC...een zwart/blauwe..( :? , ze waren toch altijd groen.... :P ) ZZR. M'n eerste spot....in Leiden..yeahhhhhh
  14. tom tailor

    Uitgangswaarden spanningsregelaar VT 600

    M'n Honda vt600 heeft een laadprobleem. Na al de accu vervangen te hebben, is deze na 2 maanden wederom leeg. Ik wil alles even doormeten en vraag me af of hoe hoog de uitgangswaarden op de spanningregelaar moeten zijn. Bij de vorige motor ( zelfde probleem... B| ) was dit 3 x 70 volt en kon ik...
  15. tom tailor

    MegaMeeting..wie nog meer ???

    Het lijkt wel of er alleen racers/posers/blinkers komen op de Mega-Meeting 7 mei a.s. Heb ik natuurlijk niks tegen... O-) , maar wie weet of er toch een hoog chopper gehalte is.... ???
  16. tom tailor

    Brede maat banden VT600

    Hallo, Moet binnen 2 a 3 maanden nieuwe banden onder de Shadow VT600 hebben. Nu wilde ik een " dikkere " maat nemen. Iemand hier ervaring mee ??? Ligt nu, dacht ik, 180 onder, maar het is te donker om te kijken.... ;)
  17. tom tailor

    Mad count of Count Mad........iemand iets gekocht

    Ik vroeg me af of iemand iets gekocht heeft in Utrecht van dit figuur ??? Vond het een beetje triest...zag veel mensen kijken naar de dvd, maar niemand wat kopen.....wilde bijna de hele serie kopen, totdat ik zag dat die geen 15 maar 55 euro was....whoahahahahaha.......maar masker was wel...
  18. tom tailor

    Wij willen MofKap terug

    OK, omdat het bijna weekend is en de zwaai topics een beetje uitblijven.... -O- Ik wil dat de ban op MofKap wordt opgeheven...hij had vaak goede posts en replies. Dus, omdat de actie tegen de regering toch niet doorgaat, dan maar een simpele.... MofKap terug.........en snel... B| B| B| B|...
  19. tom tailor

    Yamaha XV 250, gebruikt maar goed

    Omdat ik een ander heb gekocht bied ik mijn Yamaha XV 250 aan. Met custom knippers, slash uitlaten voor een vet geluid. Hij staat nu dik in de W40, dus het wordt eerst poetsen..:-). Heeft zomer j.l een nieuwe ketting en tandwielen gekregen, vorige week een beurtje. Start en en rijdt geweldig...
  20. tom tailor

    Goeie baksteen...

    Toch even vertellen, aangezien de politie meestal afgezeken wordt hiero.... Vanmiddag even knutselen aan de winterbike en daarna proefrijden. Kwam bij een kruising en de zon scheen. Met m'n hand op m'n hart durf ik te beweren dat mijn stoplicht op groen sprong..... O-) en aangezien iedereen...
  21. tom tailor

    Ik ben zo blij,zo blij,met die motorfiets van mij,

    FF wat kwijt... :) Begin mei reed ik nog " illegaal ". Bleek dat m'n linnen rijbewijs verlopen was. Enniewee, we reden op de boulevard in Noordwijk en daar zag ik een superbike staan. Nooit gezien, maar zo mooi. Nou rijdt ik zelf op een Yamaha XV 250, ook mooi, maar te weinig power. Inmiddels...
  22. tom tailor

    Gratis theorieboek Vekabest

    Wie kan ik blij maken met m'n Veka Best theorie boek. Deze zomer aangeschaft. WIl hem noooooooooooooooooooooit meer inkijken :9 Wil um tegen postzegelprijs versturen of ophalen in Leiden.
  23. tom tailor

    Sigarettenaansteker inbouwen

    Hoi, Wil op m'n trudy een sigarettenaansteker inbouwen, heb al een leuke gezien bij motozoom. Maar wat zou de beste plek zijn. Heeft iemand hier al ervaring mee ??? En direct op de accu ??? EN is het verantoowrd om deze te gebruiken als de motor niet loopt ??? Kortom, een dwaas kan meer vragen...
  24. tom tailor

    Opnieuw examen doen...brrrrrr

    Heb door eigen stommigheid rijbewijs laten verlopen..( gehaald in 1978 met "L" lletje op het kenteken ). Was alweer zo,n 3 jaar aan het rijden, toenik erachter kwam dat linnen rijbewijzen niet meer geldig zijn. Moet nu dus opnieuw examen doen...das alla.. Rijschool deed lacherig toen ik zei: 1...
  25. tom tailor

    Hoe open uitlaten te dempen

    Hoi, Heb een paar open outlaw pijpen onder de viagro. Wil deze toch ietwat gaan dempen, klinken wel erg hard. Iemand enig idee hoe ??? BVD TT
Terug
Bovenaan Onderaan