Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: smirrie
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. smirrie

    Gezocht: aanhanger

    Ik ben op zoek naar een technisch goede aanhanger waar ik mijn motor en wat kampeerspul op kan meenemen. Voorkeur gaat uit naar een bakwagen constructie zodat ik hem ook als normale aanhanger zou kunnen gebruiken. Wellicht dat iemand hier er een heeft met oprijplaat etc die ik kan overnemen...
  2. smirrie

    Te koop: complete outfit voor dame (Rev'it/Bering/Shark)

    Mijn huidige motor leent zich niet echt voor duo-ritjes en ik heb een complete set motorkleding voor mijn vriendin op zolder liggen waar we nu niets mee doen. Hopelijk kan ik iemand anders er blij mee maken! Te koop aangeboden: complete set motorkleding voor de vrouw (ter referentie: mijn...
  3. smirrie

    IXS (race)overall (blauw/wit) in lengtemaat

    Te koop aangeboden ivm aanschaf tweedelig pak: IXS (race)overall (1 delig): - type WINNER - blauw/wit - lengtemaat 106 - zie bijgevoegd plaatje (van internet, die van mij ziet er hetzelfde uit) Pak ziet er netjes uit en is door mij nieuw aangeschaft. Speciale lengtemaat is handig...
  4. smirrie

    Alpinestars Tech rugprotector (maat L)

    Te koop aangeboden: Alpinestars Tech rugprotector in maat L. Compleet verstelbaar en een fijne pasvorm, in perfecte staat (nooit wat mee gebeurd). Ik verkoop hem omdat ik een andere heb gekocht (eentje die iets langer is). Op te halen/passen kan in Breda, opsturen natuurlijk ook een optie...
  5. smirrie

    Aanhanger te leen/huur?

    Hallo, Ik heb onlangs een andere motor gekocht en wilde deze meenemen naar Zuid-Frankrijk voor 1,5 week (vanaf 23 april). Omdat ik samen met mn vriendin/dochtertje ga zoek ik een aanhangertje om hem mee te nemen en ik was benieuwd of iemand er een te leen/huur heeft? Kom zelf uit omgeving...
  6. smirrie

    Bags Connection Cargobag

    Te koop aangeboden: Bags Connection Cargobag Tas voor sportieve motoren die op de duozit gemonteerd wordt, ik heb hem een aantal vakanties gebruikt achter op mn (vorige) GSX-R600 K5 - handige tas, max 52 liter verdeeld over 3 vakken - flexibel, makelijk te monteren met 4 punts...
  7. smirrie

    Radiale remklauwen Tokico (goud)

    Te koop aangeboden; set Tokico radiale remklauwen (goudkleurig) afkomstig van een Suzuki GSX-R600 K4/5, maar uiteraard passend op diverse modellen. Reden van verkoop: setje remklauwen zat op de motor van een maat van me die een beschadiging ontdekte tijdens het poetsen. In het huis waar...
  8. smirrie

    Remklauw: scheurtje bij remblok pin

    Ik heb zojuist bij een vriend van me staalomvlochten remleidingen gemonteerd en het volgende viel me op bij zijn remklauw; op de plek waar de pin gemonteerd wordt die je blokken vasthoudt, zit een scheurtje. Zie foto: (willekeurige klauw, gewoon even om aan te geven) Het is niet helemaal...
  9. smirrie

    Sidi Vertigo in nieuwstaat

    Te koop aangeboden: mijn Sidi Vertigo laarzen (zwart met rode accenten) in maat 46. Laarzen zijn werkelijk in nieuwstaat en ik heb er niet meer dan 1000 km mee gereden. Ik verkoop ze omdat ik een andere kleur laarzen wil die beter bij mijn motor past :9 Hieronder een tweetal foto's van de...
Terug
Bovenaan Onderaan