Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Cees_masterkiller

    Honda VF 500 Interceptor

    Te Koop: Mijn trouwe Honda VF 500. Ik heb er de afgelopen drie vier jaar mee gereden zonder problemen. Wel zijn de spanningsregelaar en accu drie jaar terug vervangen. Koud of warm weer, droog of nat, start altijd! Verder is het profiel op de banden nog prima en kunnen er nog heel wat km's...
  2. Cees_masterkiller

    Dynamo voor Honda VF 500 F

    Ik ben op zoek naar een (tweedehands) dynamo voor mijn VF 500 F. Heeft iemand er één liggen? Tel: 06 42169540 Mail: Cees_masterkiller@hotmail.com
  3. Cees_masterkiller

    Nieuwe Suzuki Hayabusa 1500 op komst!

    Er gaan geruchten over een nieuwe Hayabusa 1500. Bijgevoegd een persbericht. Suzuki Announces Hayabusa 1500 Suzuki Motors USA announced today the introduction of the Hayabusa 1500, a 1498cc version of their top-selling sportbike. “Since its introduction in 1999 the Haaybusa has been...
  4. Cees_masterkiller

    TK: Kawasaki GPZ 500S bj 1990

    Hierbij bied ik mijn trouwe GPZ'tje aan. Kawasaki GPZ 500S Bouwjaar 1990 KM stand 24500 (and counting) Door een schuiver in het gras, is de top kuip aan de linker zijde beschadigd. Ik heb andere kuip liggen die ik geprobeert heb te spuiten in de juiste kleur maar is net niet de goede. Opties...
  5. Cees_masterkiller

    goedkope spuiter

    Ik zoek voor het spuiten van mijn gpz kuipdelen en tank een goedkope spuiter.
  6. Cees_masterkiller

    Kneedown

Terug
Bovenaan Onderaan