Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Retsnom
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Retsnom

    Niet willen starten van ZX6 (carb versie)

    Vraagje voor een vriend. Zijn ZX6 wil na bv een dag og dagen stil staan niet starten, je ruikt na doorstarten wel dat hij brandstof krijgt. (benzine lucht komt dan uit de uitlaat) Soms als je de motor even 10 min laat staan na het doorstarten , start hij in een keer zonder problemen, soms...
  2. Retsnom

    Hoger benzine verbruik Z750

    Hoi even een vraag. Ik ben in bezit van een Z750 uit bj 2004, met 60000 op de teller. De laatste maanden valt mij op dat het verbruik hoger is geworden, van 1 op 18 naar net 1 op 15. Mijn rijgedrag is nog het zelfde, (reed normaal een afstand van 270 km op een tank en nu ongeveer 230 km )het...
  3. Retsnom

    Yamaha Cygnus stukje korter geworden

    Hoi, Mij Yamaha Cygnus is vandaag een sukje ingekort. Ik stond rechts achter een bedrijfsbusje voor een stoplicht tewachten. Ondereens zie ik het busje achteruit rijdend op mij afkomen, ik nog naar achter steppen, en toeteren maar het was al telaat. Toen het busje boven op mijn voorwiel...
  4. Retsnom

    Honda Dylan.........(veel)sterker dan de Yamaha Cygnus?

    Ik rij op dit moment op een Yamaha Cygnus, bevalt goed maar het probleem is de snelheid met (flinke) tegenwind. Nu ben ik aan het rond kijken naar een wat zwaardere kleine scooter. De SC van Aprilia, heeft mijn voor keur, maar is op dit moment nog wat teduur in aanschaf (als ww scooter) Nu...
  5. Retsnom

    Hoogste km stand op een lichte scooter??

    Hoi, ik ben in het bezit van een Yamaha Cygnus X 125 cc Ik heb deze nu een maandje en heb er tot nu toe zo,n 1000 km ww verkeer mee gereden (met een Big smile), de km stand is op dit moment 7250 km Mijn vraag is nu, wie rijd er nog meer op een lichte scooter en wat is jullie km stand tot nu...
  6. Retsnom

    Yamaha NXC 125 CYGNUS

    Hoi ik ben op zoek naar een scooter voor ww verkeer (enkele reis 43 km) Ik kan deze route op de 80 km wegen rijden :Y Ik lees dit forum al een tijdje en zie eigenlijk veel positieve reacties, vandaar mijn intresse in de scooter voor ww verkeer. Nu kan ik een Yamaha NXS 125 Cygnus kopen, is...
  7. Retsnom

    Onderdelen, CBR 1000 uit 1991

    Hoi, ik ben voor een kennis opzoek naar beplating (kuipdelen enz) van een CBR 1000 uit 1991. Wie heeft hier nog wat van liggen :? of weet een adres waar dit tekoop is. BVD
  8. Retsnom

    Yamaha XT 350, Is dit wat voor de wintermaanden?

    Hoi, ik kan een XT350 overnemen, en wil deze gaan gebruiken voor de wintermaanden.(pekelbike) Ik moet met deze motor ook de snelweg op (woon werk)is dit een beetje tedoen :? Wat is het gemiddeld verbruik zo,n beetje, en heeft deze motor nog zwakke punten, waarbij ik op moet letten met de...
  9. Retsnom

    Gezocht Puntbak voor GPZ 500

    Ik ben op zoek naar een puntbak (onderkuip) van een gpz 500, wie kan mij daar aan helpen Mag best wat beschadigd wezen B| Ik hoor wel wat er er voor wilt hebben :Y
Terug
Bovenaan Onderaan