Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Boelie
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. B

    Vragen over upgrade performance GSXR-1000 K3

    Ik wil graag de performance van me GSXR-1000 K3 verbeteren. Nu vang ik her en der wel eens wat op, maar het preciese weet ik er nog niet van vandaar deze post. Het doel van de "upgrade" is meer vermogen over de gehele linie en een mooi race geluid (hogere top snelheid is leuk maar niet...
  2. B

    Handige Suzuki GSXR-1000 K3 site

    Ik kwam onderstaande site tegen op zoek naar info over mijn type motor. Vooral het het digitale handboek van de GSXR-1000 K3 in PDF formaat (128MB, 460 pagina's)is handig, maar ook de rest van de info is zeer handig (als je deze motor heb). http://wotid.com/gsxr/content/view/12/40/
  3. B

    F1 melding op GSXR-1000 k3

    Heel af en toe gaat bij mij het rode lapje rechts bovenin branden en verandert de temp aanduiding knipperend in F1. Draai ik de motor ff uit en vervolgens weer aan dan heb ik nergens last van. Ook tijdens het rijden met deze error melding merk ik niks qua rijden. Was da? Het is vast niet de...
  4. B

    Motorrijschool voor doven in de buurt van Den-Haag

    Zijn er in de buurt van Den-Haag rijscholen die ervaring hebben met lesgeven aan mensen die slechthorend of doof zijn? (zo ja welke) Heb ff op internet rondgekeken, maar er bar weinig over te vinden. Bij auto is het makelijker aangezien de instructuur er naast zit en gelijk kan ingrijpen, maar...
  5. B

    Te koop: Suzuki VS 1400 GLP Intruder uit 1993

    Te koop: goed ondehouden Suzuki VS 1400 GLP Intruder uit 1993. De motor is in orginele staat er is niets aan verbouwd. De motor heeft to nu toe 80.000 km weg gezien. Ik heb deze motor vorig jaar gekocht in februari (2005) met 74000 km op de teller. Toen ik hem vorig jaar kocht zijn er nieuwe...
  6. B

    Knal uit uitlaat schadelijk?

    Ik ben vast niet de eerste die dit heeft ondekt, maar ik kwam er een tijdje geleden bij toeval achter dat ik via mijn nood stop knop een harde knal incl. vuur uit me uitlaat kan laten komen. (Ik zat tijdens een ritje per ongeluk de schakelaar uit en weer aan te doen). Op zich een leuk effect wat...
  7. B

    Welke thunder uitlaat voor Suzuki Intruder?

    Ik wil graag voor mijn Suzuki VS 1400 Intruder uit 1993 een "lawaai" uitlaat. Het moet een uitlaat zijn die een lekker zwaar en hard geluid voortbrengt. Ook wil ik zoals ik nu heb 1 chrome pijp links en 1 chrome pijp rechts qua systeem. Aangezien je niet zoals bij internet abonementen je zo'n...
  8. B

    BouliIntruder stelt zich voor

    Hoi allemaal, Via zo'n kenteken stikker op een motor die ik ergens op de Motorbeurs in utrecht zag ben ik achter dit forum gekomen, Zag er gezellig en goed uit dus gelijk maar aangemeld. (Denk dat ik er ook meer eens een ga bestellen ;) ) Goede reklame, werkt dus. Ok ff wat over mezelf...
Terug
Bovenaan Onderaan