Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Klaphekje
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. K

    TE KOOP: Honda CBR 600 (1996)

    Model: Honda cbr 600 1996 (import) Bouwjaar: 1996 Km stand: 25470 MIJLEN Prijs: € 1.250 Locatie: Tilburg Email: bart@klaphekje.com Reden verkoop: Verhuizing en geen plek voor stalling. De motor heeft nu ruim 2 jaar stil gestaan. Ik weet dat de accu op is en de laatste keer dat ik...
  2. K

    Route naar huis zonder snelweg aan te raken

    Hallo.. ik zit hier nu op mijn werk en ik mag zo naar huis (joepie weekend). Ik werk in nieuwkoop en woon in tilburg (110 km). Nu is het vandaag super (motor) weer. en heb ik wel zin in een ritje. is er een site ergens waar ik een route kan plannen waar ik kan aangeven dat ik niet op de...
  3. K

    wel of niet doen? advies graag

    Hallo allemaal.. ik ben in onderhandeling met een van onze oosterburen voor een motor. nu weet ik alleen nog niet zeker of ik het wel of niet moet doen, hebben jullie doorslaggevende argumenten om het wel of niet te doen. Ik vind het type motor erg mooi een zx6r is leuker maar gelijk ook 2 keer...
  4. K

    gecrashed.... snik

    Het is al weer een weekje geleden dat ik mijn mooie zx6r in de vangrail boorde op de baars '( , maar toch maar ff een post hierover.. Ik wou ff iedereen bedanken die daar gestopt zijn, z'on kleine 30 rijders in een kwartiertje :} . Het was een domme eigen fout |( , te ijverig de bocht in...
Terug
Bovenaan Onderaan