Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. B

    BMW K1100LT

    Te koop aangeboden: BMW K1100LT Bouwjaar: 1995 Km stand: 105.000 Omdat ik momenteel twee motoren in mijn bezig heb en sinds kort ook een auto, heb ik besloten om de K1100 weg te doen. De motor is voorzien van ABS, een in hoogte verstelbaar kuipruit, en in de kuip zijn 2 speakers een antenne...
  2. B

    Speling schakelpedaal K75

    Sinds een paar weken rij ik nu een BMW K75 voor woon-werk gebruik. Afgelopen week is me opgevallen dat ik het schakelpedaal bijhoorlijk ver moet optillen voor ik daadwerkelijk kan schakelen. Dit vond ik in het begin vooral irritant als hij bijvoorbeeld niet voldoende in de volgende versnelling...
  3. B

    Yamaha XJ600s Diversion '93

    Yamaha XJ600s Diversion. - Bj 1993. - Km stand 78000 km. - Daytona hotgrip handvatverwarming. - Givi Monkey Top koffer. - Pas nieuwe banden voor en achter. - Nieuw achterwiel lager. - nieuw luchtfilter. - nieuwe koppelingskabel. - Voorpoten recentelijk gereviseerd. - Lichte...
  4. B

    Waterdichte stekkerverbinding

    Afgelopen zomer heb ik LED verlichting gemaakt in mijn topkoffer. De voeding hiervoor heb ik aan de voeding van mijn standaard achterlicht gesoldeerd. Alleen kan ik nu niet zo eenvoudig de koffer van mijn fiets halen. Nou heb ik op internet gezocht naar een waterdichte stekker die je...
  5. B

    Vering CBR F2

    laatst heb ik op school een lezing bijgewoon van een werknemer van Protech support, die een uitleg gaf over het afstellen van de wielgeleiding van een motorfiets. dus eenmaal thuis gekomen begon ik natuurlijk ff lkkr te douwe en te trekken aan de veren/ dempers van mijn F2 en kwam ik tot de...
  6. B

    aanschaf motor

    ik ben van plan om komende zomer een motor aan te schaffe.. een maat van me heeft een honda cbr600 uit 1993 die ik voor een 'vriendenprijsje'van 1500 euro mag kopen. dit lijkt mij erg goedkoop, en lijkt me ook wel een goeie deal... maar ik wil natuurlijk niet later op extra onkosten komen...
Terug
Bovenaan Onderaan