Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Aprilia4fun
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Aprilia4fun

    Achterschokdemper defect ?

    Heb een 2e handse achterschokbreker aangeschaft voor een thundercat omdat degene die erop zat lek was. Na geklooi eindelijk erop gezet van de bok gehaald blijkt dat de hele veer inzakt en totaal niets doet? Instellingen veranderen helpt niets Ook de piggybag waar olie? inzit doet niets als je...
  2. Aprilia4fun

    km teller aandrijving.

    Wie heeft er nog een goeie km teller aandrijving liggen voor cbr600F2 ? Ps ben voorzien 🫠
  3. Aprilia4fun

    Gevraagd Bos demper

    Wie heeft er nog een bos demper liggen met link pijp voor CBR600F2 .
  4. Aprilia4fun

    Bougie kabels CBR600F2

    Zijn deze bougie kabels los te halen van de bougie dop ? Van de bobine kant dat kan zag ik . Zo niet wie weet waar je de kabels kunt bestellen ? Kan altijd nog een 2e hands bobine(cil 2,3) set kopen Reden kleine beschadiging bougiekabel waardoor de motor dan wel dan niet op 4 cilinders loopt...
  5. Aprilia4fun

    Windgeruis cbr 600 F?

    Beste MF'ers Ik vindt persoonlijk dat mijn CBR600F2 best wel veel herrie maakt bij de kappen voor .Lijkt te komen door de wind en klink best wel hard vind ik. Ook als ik maar 30 rijd hoor je dit. Denk dat de meesten wel een CBR600F gereden hebben? Is dat normaal of voor iemand herkenbaar? Blok...
  6. Aprilia4fun

    Voortandwiel past niet

    Vandaag kettingset binnen gekregen. Did 530 met JT kettingwielen. Voortandwiel met rubber inleg. Bedoelt voor CBR600F2 . Maar krijg met geen mogelijkheid het tandwiel erop geschoven . Past gewoon niet, terwijl het tandwiel type zou moeten passen volgens verschillende aanbieders. Ook op het...
  7. Aprilia4fun

    Bobine aansluiting

    Op een bobine zitten 2 stekkertjes in feite een spoel , die stekkertjes mag je gewoon omwisselen toch ? Doet niets aan de werking hiervan ?
  8. Aprilia4fun

    koppelings probleem CBR 600F2

    Beelden zeggen meer dan woorden, het geluid is eender zoals het filmpje bij koude motor . CBR 600 F2 74.000 km Koppeling inknijpen is het klapperende geluid helemaal weg. Motor komt rottig weg tijdens stilstand met opkomen koppeling en gas geven . Vermoed en bijna zeker de originele...
  9. Aprilia4fun

    SBK ombouw Aprilia RSV 1000 inclusief stuur van ABM

    Aangeboden ABM superbike ombouw + inclusief stuur van ABM voor een RSV 1000 eerste type . Kleur zwart zgan (nooit gemonteerd geweest) Complete set .. Alleen de kroonadapter los kost al 225 euro, ABM stuur 90 euro Wil je relaxer zitten ala Aprilia Tuono .dan is deze set een uitstekende keuze...
  10. Aprilia4fun

    bandit smoort

    Hoi heb hier een bandit 600 staan GSF600 (1996) deze start prima loopt stationair ook heel mooi. Maar zodra je gas geeft boven de 3 a 4000 toeren smoort deze enorm en slaat dan af. Geef je rustig gas dan kom je tot 6000 toeren en dan vindt ze het niet meer ok en smoort weer . Voordat ik de...
  11. Aprilia4fun

    zwakke punten shadow 1100 1988 model ?

    Beste chopper fanaten , Waar moet ik op letten bij aanschaf van een 4 versnelling honda shadow 1100 . Had begrepen dat de bak en dan de 3e versnelling nogal een dingetje is ? Is dit gewoon een slecht ontwerp ? Is zo`n 4 bak wel ok om te rijden ? ivm versnellingskeuze snelheid ?
  12. Aprilia4fun

    Gratiz

    Heb nog dempers liggen voor een VT1100 ACE (1996/1997/1998 )deze zaten toen ik em kocht eronder maar had ze vervangen voor in nieuw staat complete uitlaat. Deze dempers geven een zeer zwaar geluid slash cut dempers . Niet mooi maar wel prima verder. gaan anders de stort op. Gratiz maar wel...
  13. Aprilia4fun

    Motorfietsen vervuilen tot elf keer meer dan auto’s

    vanochtend in de krant AD nu zijn wij aan de beurt ! https://www.ad.nl/auto/motorfietsen-vervuilen-tot-elf-keer-meer-dan-auto-s~a4cb2860/
  14. Aprilia4fun

    chain lube ?

  15. Aprilia4fun

    expansievat dop loopt los

    Heb een aprilia falco gekocht, hartstikke gave motor getuned door Roke met Bos dempers en Roke Eprom. Het laatste wat dat ook mag inhouden? Km stand 16.700 km, de motor is echt als nieuw. Maar laatst had ik een eind gereden, kom terug en zat de kunststof dop van het kunststof expansievat...
  16. Aprilia4fun

    expansievat dop loopt los

    Heb een aprilia falco gekocht, hartstikke gave motor getuned door Roke met Bos dempers en Roke Eprom. Het laatste wat dat ook mag inhouden? Km stand 16.700 km, de motor is echt als nieuw. Maar laatst had ik een eind gereden, kom terug en zat de dop van het expansievat er los erop. Door...
  17. Aprilia4fun

    kraken geluid

    Vandaag de motor Aprilia falco op de bok gezet om de ketting opnieuw te smeren. . Draaiend aan het achterwiel kwam dit geluid eruit zie link hieronder. Ketting schoongemaakt en op nieuw ingevet en afgesteld maar het geluid bleef helaas. Zodra ik de centrale wiel moer ga lossen dan is het...
  18. Aprilia4fun

    nieuwe techniek mosfet regelaar

    Nieuwe geavanceerde "SERIES" MOSFET-REGELAAR - reduceert de dynamo temperatuur tot 25%. Dé oplossing om het verbranden van uw dynamo tegen te gaan. Normale spanningsregelaars laten de overtollige dynamo energie naar massa vloeien, deze regelaar houdt het overtollige vermogen tegen. Door...
  19. Aprilia4fun

    Waarvoor zijn die drie gaten?

    Er komt uit alledrie de gaten luchtdruk uit. Ik heb wel een vermoeden dat het misschien iets met tegendruk oid te maken heeft? Het geeft hierdoor een beetje het Harley achtige geluidje bij de Honda VT1100 C2 als ik het afdek met een doek dan dempt dat best wel. Weet helaas niet welk...
  20. Aprilia4fun

    Slangetje los of ergens aan vast ?

    Ik zit ff vast het betreft een honda VT1100 C2 uit 1997. De vorige eigenaar heeft er open dempers opgezet de motor rijd verders prima , start goed en loopt stationair. Loopt iets te rijk aangezien de dempers lichtelijk zwarte roet vertonen. Nu tank eraf om bij de carburatuers tekomen daarv...
  21. Aprilia4fun

    VT1100 c2/3 Olie lekkage tip

    VT1100 c2/3 Olie lekkage langs koelwaterslang onder het blok . Had lichte olie lekkage onder het blok na inspectie leek het uit de dynamo deksel te komen maar dat was niet het geval het kwam uit een ronde klep oid ? Opgezocht bleek het de guide plug te zijn . Een ontwerpfoutje van Honda ;( ...
  22. Aprilia4fun

    onderdelen srad 600

    Voor de GSXR600 bouwjaren 1997/98/99 (SRAD) Heb ik nog liggen een prima werkend CDI unit voor 30 euro 2 Sets Vesra gesinterde remblokken voor de voorkant deze zijn hagelnieuw voor 30 euro alles voor 50 euro = koopje :Y...
  23. Aprilia4fun

    tikken CDI unit Srad 600

    Er is me iets opgevallen bij toevalligheid. Ik had het zadel eraf daaronder zit o.a. de accu en het CDI unit . Startte de motor deze stond op z'n jiffy . Nu vernam ik een snel tikkend geluid wat ergens daar verdaan kwam ? CDI unit uit z'n rubbers gehaald en tegen het oor gelegd, en inderdaad...
  24. Aprilia4fun

    Srad 600 TPS sensor niet goed afgesteld?

    Op de Srad 600 1998 zit een TPS sensor aan de zijkant van de carburateurs. Ik merk dat de motor af en toe behoorlijk bokt bij 50 km/h in z`n tweede/derde versnelling vooral met warme motor (3 a 4000 tpm). Met de koppeling een klein beetje erbij pakken gaat het dan weer goed . Ook bij hoog in...
  25. Aprilia4fun

    sebring + DB killer ?

    Heb vanochtend een Sebring demper gekocht voor de SRAD 600 + een losse db killer Degene van wie ik hem gekocht had zei dat de DB killer er aan de andere kant ingaat en met het schroefje deze klem zet . Maar zit net goed te kijken maar snap ff niet hoe het zit . Aan de achterkant zit geen...
Terug
Bovenaan Onderaan