Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: jeeron
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. jeeron

    Garmin Zumo 390lm GPS (Verkocht)

    De navigatie + 2x een houder + 2x voeding voor op de motor, alleen even nieuwe connectortjes opzetten en klaar. Deze navi is meegeweest naar Nieuw Zeeland & Australië, heeft Europese lifetime updates. Navigatie werkt verder nog altijd naar behoren, op de behuizing logischerwijs wat krasjes. Ik...
  2. jeeron

    Project GS550 - 1978 - verkocht

    4 jaar geleden overgenomen van de weduwe van een goede maat van m`n paps met het idee om de fiets uiteindelijk op te knappen maar de fiets krijgt het totaal niet voor elkaar om mij te laten glimlachen. Heb er geen klik mee en kan de energie daardoor ook niet vinden om naar onderdelen te speuren...
  3. jeeron

    HTC One X en de Nolan N-com BT2.1 - spraak label?

    Ik had wel een topic gevonden m.b.t. de Nolan N-com maar geen antwoorden gevonden. En het leek mij niet duidelijk om genoeg om daarin een reactie te plaatsen vandaar een nieuw topic. Nolan N-Com systeem Ik gebruik al enige tijd met veel plezier en gemak de Nolan N103 met n-com Bluetooth...
  4. jeeron

    afschaffen helmplicht meer donoren

    http://www.parool.nl/nieuws/2007/JUN/04/bin3.html Lekker voor de mensen die toch al half bloot rijden, kunnen ze hun hoofd ook meteen afkoelen.
  5. jeeron

    toerrit groningen zaterdag 22 april

    Omdat ik het hier nergens anders kan vinden knal ik em hier maar eens neer. Ik weet dat je geen reclame mag maken voor een ander forum maar het inschrijven gaat toch via het forum van bikeforce.net: 22 april 2007 is het weer tijd voor een rit door het groninger landschap. We zullen starten...
  6. jeeron

    een ervaring rijker

    Kortom ik naar grolloo vanwege een kleine collectie van oude gp motoren e.d.. Wil ik terug naar huis, 100m verderop een fantastische rotonde waarvan ik wist dat er rotzooi lag dus ik nam em al rustig en binnendoor. Dit heeft helaas niet mogen baten en ben toch onderuit gegaan :+ kan er goed om...
  7. jeeron

    Weer de v35

    Ik heb nog steeds ruzie met mijn v35III, nu zit ik met het volgende probleem. Rechter cilinder alles ok, hij wil hier ook op draaien. *O* Linker cilinder vonkt goed, carb krijgt benzine, maar hij slaat niet aan. -O- Ik weet op het moment niet meer waar ik het zoeken moet. (afstelling is nog...
  8. jeeron

    Onregelmatig lopende carbs

    Het ontstekings probleem dat ik met mn v35 had is opgelost maar nog steeds rijd hij als dik stront door een trechter. Volgens ons kan het alleen nog in de carbs zitten, heb ze eergister (donderdag) laten afstellen maar dat ging ook al met pijn en moeite. 1 carb is erg gevoelig voor de...
  9. jeeron

    1cilinder ipv 2

    Ik heb een guzzi v35 III (staat momenteel bij garage) die nu stationair 9 v/d 10x netjes op 2 pitten loopt maar tijdens het rijden meer 1 dan 2 pitten gebruikt. Hij staat nu al dik 4 week bij de garage *zou al klaar zijn geweest maar het probleem was niet verholpen toen ik naar huis ging*. De...
  10. jeeron

    25kw op kenteken

    Afgelopen vrijdag mn rijbewijs gehaald *O* ging fantastisch op het stukje na dat ik mn achterwiel liet slippen :P . Maar mijn vraag is dus het volgende: ik heb hier een leuke Moto Guzzi v35 III staan maar ik moet me houden aan dat 25kw regeltje. Het 25kw gebeuren moet dus op kenteken staan...
  11. jeeron

    rijbewijs aanschaffen

    Ik ga dus op 1 Juli afrijden voor het motortje :9 . Dit gebeurt in Groningen maar het probleem waar ik dan tegen aanloop is dat wanneer ik het haal ik nooit op tijd weer in scheemda kan zijn om die ambtenaartje te pakken te krijgen voor een rijbewijs, mijn vraag hierop is dus: Kun je je...
  12. jeeron

    moi

    Ik neus hier al een tijdje rond op het forum en vindt het wel gezellig, en vondt het dus tijd worden om me maar aan te melden (vergeten dat ik me had aangemeld vandaar nu pas voorstellen |( ). Ik heet Jeroen ben 18 sinds 31 jan, ik begin met lessen met uiterlijk 3 weekjes... maar ja dat krijg...
Terug
Bovenaan Onderaan