Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. B

    Ohlins FGK204 30mm cartridges voor Honda CBR 600 RR PC40

    Te koop aangeboden wegens overcompleet, Splinternieuwe fgk204 set voor de pc40. Nieuw in doos, nooit geïnstalleerd. Ligt hier stof te vangen en zie liever dat iemand er goed gebruik van maakt. Vraagprijs 950,- euro, mf-prijs 850,- euro :) Pm of een appje naar nulzes 14 534 304
  2. B

    Racen op een Sp1

    Zijn er hier nog mensen die trackdays rijden op een sp1 of aan een competitie meedoen? Ik heb in 2011 voor het laatst serieus geraced, maar wil het nu wel weer oppakken met een sp1. Lijkt me wel dikke lol op een (na huidige standaard) log zwaar ding te racen. Wil geen ONK meer rijden, maar...
  3. B

    Met spoed gezocht delen voor een Honda vtr1000 Sp1

    Bekijk Mijn Motor-Forum Bekijk onderwerpen Bezoek homepage Hallo mensen, Ik ben met spoed opzoek naar de volgende delen voor een sp1, wie kan mij helpen? - Voorspatbord - Topkuip - Linker zijkuip - Kontje - Koplampen - Inlaatsnorkel - Kuipframe - Linker clip-on +...
  4. B

    Gezocht: Honda VTR1000 SP1 racer met papieren

    Hallo mensen, Ik ben opzoek naar een Honda VTR1000 Sp1 racer met papieren. Ik heb mijn oude onk fiets onverwachts verkocht en wil weer terug naar mijn oude liefde. Wellicht zelfs weer in competitie rijden.... Aangezien ik ook af en toe eens weer op de openbare weg wil rijden zou het mooi zijn...
  5. B

    Achterwiel Ducati Monster

    125,- euro 4,5 x 17 inclusief tandwieldrager+tandwiel en remschijf. Nette velg met qua profiel nog een redelijke band.
  6. B

    Uitlaatbochten CBR600RR pc40

    50,- euro Uitlaatbochten voor de Honda CBR600RR PC40 vanaf 2007 tot de 2012 Geen lambda sensor erbij en de klep voor de katalysator moet vastgezet worden. Verder helemaal oke. Eventueel te koop samen met de demper (dan 100,- euro)
  7. B

    Originele demper Honda CBR600RR pc40

    50,- euro Niet mooi, maar wel stil. Eventueel met het spruitstuk erbij (dan 100,- euro)
  8. B

    Stylmartin Gear S1 Pro mt43 supermoto laarzen

    Zo goed als nieuwe, letterlijk 2x gedragen, Supermoto laarzen die perfect staan bij je (oranje) KTM! Maat 43. Alleen op de linkerlaars een donkere plek van het schakelpookje voor de rest onbeschadigd. Vraagprijs: 125,- euro
  9. B

    Honda CB350F '73

    Hallo mensen, hier iemand uit het hoge noorden met de kleinste four :) Begin dit jaar gekocht en zoals zoveel hier maak ik er ook een caféracer van 8-) Alleen geef ik hem als die klaar is cadeau aan mijn vriendin :) Maar wel met de eis dat ik hem zo vaak mag lenen als ik wil O-)...
  10. B

    Binnenpoot Honda CB350Four '73 gezocht

    Ik ben opzoek naar een binnenpoot voor een Honda CB350F uit '73 (33mm) Mag ook een complete vorkpoot, dan moet het wel de linker poot zijn (dus met remklauwbevestiging). Het liefst met zo min mogelijk roest, die ik nu heb is zo verroest dat die niet meer bruikbaar is. Heb eventueel ook wat...
  11. B

    Tuff Jug KTM model met snelvuladapter

    Tuff Jug, met snelvuladapter. Benzine erin tankdop los tuff jug op de kop en hij stopt vanzelf als de tank vol is. Ik gebruikte hem voor een KTM SMR 450, maar de aansluiting past vast op alle Ktm's. Prijs: 50,- euro
  12. B

    Rem en koppelings hendel CBR 600 RR flip up

    Aangeboden rem en koppelings hendel voor een Honda CBR 600 RR vanaf 2007. Ze zijn een beetje beschadigd (koppelingshendel), maar zeker goed te gebruiken als reserve set! Ze klappen om als je valt, dus goede kans dat je weer verder kunt rijden na een crash, of in ieder geval naar de pits toe...
  13. B

    Lucas MCB 634 SH Achterremblokken 600rr

    Nieuw in verpakking achterremblokken voor een Honda CBR600RR vanaf 2007 Lucas MCB 634 SH. Heb 3 setjes liggen. 20,- euro per stuk.
  14. B

    Lucas mcb 755 CRQ remblokken fireblade, 600rr

    Nieuw in verpakking remblokken voor Honda Fireblade en 600RR vanaf 2007 tot en met nu. Lucas MCB 755 CRQ, dus de carbon gesinterde remblokken. 25,- euro per set.
  15. B

    520 JT Tandwielen Honda CBR 600RR voor en achter nieuw

    JT Aluminium tandwielen voor een Honda CBR600RR vanaf 2007, nieuw! Voortandwiel: 16 tands. 15,- euro Achter: 41 en 44 tands. 30,- euro p/s. Alle drie nieuw. Alles in 1 koop voor 70,- euro
  16. B

    Schokbreker CBR600RR 2007-2012 Matris M05-R

    Te koop aangeboden: Matris raceschokbreker voor een Honda CBR600RR vanaf 2007 tot en met het nieuwste model (uitgezonderd de ABS uitvoering!) In Nieuwstaat! 100KG veer gemonteerd, Hydraulische veervoorspanning, Hi en Lo speed ingaande demping, rebound en hoogteverstelling. Lengte...
  17. B

    Schokbreker CBR600RR 2007-2012 Matris M05-R

    Te koop aangeboden: Matris raceschokbreker voor een Honda CBR600RR vanaf 2007 tot en met het nieuwste model (uitgezonderd de ABS uitvoering!) In Nieuwstaat! 100KG veer gemonteerd, Hydraulische veervoorspanning, Hi en Lo speed ingaande demping, rebound en hoogteverstelling. Lengte...
  18. B

    KTM 450 SMR 2008

    Aangezien hij geen kenteken heeft en je er best wel mee een groot circuit op kan mag die hier vast ook wel staan :) Te koop: Ktm 450 SMR Vraagprijs is 4200,- euro
  19. B

    TK uitlaatsysteem CBR600RR 07/08

    Origineel uitlaatsysteem te koop! Van CBR600RR 07/08 2009 en 2010 past die vast ook wel op:) De klep die in de bochtenset zit moet je wel even vast zien te maken of er tussenuit halen. Demper is stil genoeg voor de cup en met een goede afstelling beter vermogen dan een racedemper met...
  20. B

    TK K&N luchtfilter CBR600RR 07/08/09

    K&N luchtfilter zeer weinig gebruikt ---> 2000km! en zelfs na elke wedstrijd schoongemaakt en ingeolied :) 50 euro
  21. B

    TK K&N luchtfilters VTR1000 SP1

    Luchtfilters van K&N voor een Honda SP1 te koop. Hoef je nooit weer te vervangen, schoonmaken opnieuw in oliën en klaar is kees. Voor 30 euro mogen ze weg. Zal snel even een fototje plaatsen.
  22. B

    Matris M05R CBR600RR 07/08/09

    Te koop aangeboden: Matris M05R schokbreker voor een Honda CBR600RR 2007 tot en met 2009 Slechts 5 wedstrijden gebruikt, nieuw aangeschaft in maart en dus ook nog in nieuwstaat ;) 100 kg veer Hi en Lo speed Rebound Hoogteverstelling Hydraulische veervoorspanning versteller (met...
  23. B

    GSXR 600 K4/5

    GSXR 600 K4 Klaar voor de Cup, zac of gewone CRT dagen (met de Bos demper en standaard luchtfilter erop GEEN geluidsproblemen) Rij 1:53 op Assen zonder zwarte vlag. -Standaard blok -Powercommander -Quickshifter -Yoshimura uitlaat -Bos en Yoshimura demper -Snelgas (alu gefreesd)...
  24. B

    Braking wave schijven gsxr600 k4/5

    Heb in de verkoop 2 braking wave schijven. Zijn absoluut niet krom!! doe ze weg omdat ik andere krijg van een sponsor. Vraagprijs ?? kosten iets van 250 euro per stuk nieuw dacht ik... dan deze twee samen voor 350 euro :)
  25. B

    Braking wave schijven gscr600 k4/5

    Heb in de verkoop 2 braking wave schijven. Zijn absoluut niet krom!! doe ze weg omdat ik andere krijg van een sponsor. Vraagprijs ?? kosten iets van 250 euro per stuk nieuw dacht ik... dan deze twee samen voor 350 euro :)
Terug
Bovenaan Onderaan