Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: motor fan
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. M

    inhouden bij ca. 80 van cbr 600 F help!!!

    mijn cbr 600f uit 1995 houdt in als ik ca. 80 km rij. En ik wil harder!! Hij start perfect, ook als hij een tijdje heeft stilgestaan. In zijn 1e en 2e versnelling trekt hij gewoon, goed. Tot ik bij de 80 km kom dan houdt hij in en zakt terug naar ca. 60. Ook in 3,4 en 5 kom ik niet hoger als...
  2. M

    Moer van de voorpot loshalen i.v.m nieuwe olie

    Ik wil de olie in de voorpoot van mijn GTR 1000 vervangen. Is al afgetapt, luchtdruk afgebouwd, en nu dacht ik ff de dop los te draaien aan de bovenzijde om nieuwe olie er in te gooien. HELAAS DE DOP DRAAIT DOOR, volgens mij draait de binnenveer ook mee. Wee weet hoe ik eenvoudig deze dop...
  3. M

    lijmen van magneten aan vliegwiel

    bij het demonteren van mijn vliegwiel van mijn cagiva w16-600 heb ik de magneten beschadigd |( een van de magneten is gescheurd, Wie heeft ervaring met het lijmen van de magneten aan het vliegwiel!! Geeft het lijmen van gescheurde magneten problemen met de ontsteking of ed.?
  4. M

    vliegwiel voor rotaxblok cagiva W16-600

    ik zoek een vliegwiel met ingelijmde magneten voor mijn cagiva W16-600. deze motor heeft een rotax blok dus misschien is het vliegwiel ook van een aprillia of bmw mogelijk. Op het vliegwiel staat Kokusan FD 8313 5d Diameter uitwendig ca. 135 mm Inwendig tussen de magneten ca. 105 mm Wie...
Terug
Bovenaan Onderaan