Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Midnight
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Midnight

    Tokico 6 zuiger remklauwen / Akra Titanium slipon

    De bekende, in goede staat, 90mm afstand hart/hart, onderste op de foto. 150e mogen ze opgehaald worden. Versturen is ook een optie ofcourse. Ook nog een Akrapovic titanium slip-on, aansluitmaat 60mm, als nieuw met carbon beugel, 200e. Hier even op m'n bol gehangen: Bij...
  2. Midnight

    Hulp met identificatie swingarm

    Ik heb net een single-sided swingarm opgehaald, was een eind rijden maar wel de moeite waard; Iemand een idee wat het precies is? De remklauw (trouwens een klein meesterwerkje opzich) staat Harris op, dus ik verwacht dat de swingarm ook van Harris is, alleen geen flauw idee welk...
  3. Midnight

    Zit een beetje te kijken naar een setje flatslides

    Zit een beetje te kijken naar een setje flatslides, maar ben er niet uit welke de beste keuze zouden zijn, in combi met een honda cb1100r motor, uitgerust met digitale ontsteking en een sportuitlaat. Die krengen zijn erg duur maar af en toe wel tweedehands verkrijgbaar, nu ken ik de Mikuni RS...
  4. Midnight

    cb900f bol d'or blok

    Blok uit m'n bol, zoals op de foto staat. Is matzwart gespoten met chrome dohc cover. Blok is zonder carbs en zonder de oliekoeler. Altijd probleemloos gestart en liep prima toen hij eruit ging, geen rammelende distributie of lekkage oid. Volgens de teller van de motor ongeveer 50.000...
  5. Midnight

    fzr1000 carbon voorspatbord (UPSD)

    Die zoek ik dus! een carbon voorspatbord voor mij bol-project, of iemand die weet waar ik deze kan kopen, heb al wel lopen zoeken op internet maar niets in NL gevonden. is voor een fzr1000 upsd voorvork (geloof na '91) alle hulp is welkom!
  6. Midnight

    Mikuni 34mm Flatslides voor Suzuki's

    Heb deze carbs zelf gekocht voor m'n project maar het pas maken is me teveel gedoe. kan toevallig een passend setje kopen voor m'n honda dus daarom zijn deze weer in de verkoop. Deze carbs komen van een Bandit 1200 fighter af en hebben dus suzuki spacing, leuk voor op bijv een gixxer...
  7. Midnight

    afstandsbussen fireblade sc33

    Die zoek ik, of iemand die een tip heeft hoe ik eraan kan komen. de afstandsbussen voor het achterwiel (op de achteras dus) ik ben bezig met een projectfiets en ik heb de achterbrug/wiel/rem etc compleet maar ik mis dus de afstandsbussen. bij de motorzaak hier in de buurt kan ik die bussen...
  8. Midnight

    ZXR stickers

    setje stickers: kosten 15 euro als je ze komt ophalen. verzenden zal iets van 3 euro zijn... als je intresse hebt, stuur ff een mailtje!
  9. Midnight

    Bol d'Or liefhebbers show your bike!!! Deel II

    En hier is alweer het 2e deel van dit topic, speciaal voor de volgende types: CB 750/900/1100 F/R DOHC nu ook met zijspan :z
  10. Midnight

    De nieuwe supersports voor 2004..

    Jup, met al die introducties van nieuwe modellen ben ik benieuwd welke jullie nu het mooist/gaafst/leukst/liefst vinden 8-) hier alvast wat kandidaten! money doesn't matter, het gaat erom welke je het liefste zou willen rijden... of in je kamer zetten om naar te kijken, whatever.. vertel er...
  11. Midnight

    fototje van mijn gebakje

    als het gelukt is een foto van mijn brommie, ik weet ut het is geen motor, maar totdat ik m\'n rijbewijs heb speel ik hier wel mee :) honda st-50e 3 bak handkoppel 106cc (boring =52 slag =50) 26mm keihin vervroegende ontsteking gelagerde hrc nok hrc cilinderkop 270% oliepomp carterontluchting...
  12. Midnight

    uitlaatdemper gezocht

    ben op zoek naar een uitlaatdemper, liefts een beetje racy, carbon of titanium ofzo *D weet iemand een sloop waar ze losse dempers of hele uitlaatsystemen verkopen? of heeft er hier iemand nog een dempertje liggen (heel toevallig?) grtz..
Terug
Bovenaan Onderaan