Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Brmc
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Brmc

    TKA Shoei Neotec systeemhelm

    Te koop aangeboden: Shoei Neotec systeemhelm. Zwarte Shoei systeemhelm met ingebouwd zonnevizier en uitneembare binnenvoering. - maat L, 59-60 cm. - aankoop datum 29-5-2012, dus net 1 jaar oud. originele bon aanwezig. - slechts drie keer gedragen - in absolute nieuwstaat met helmtas. -...
  2. Brmc

    On the road again

    Ja mensen ik heb weer een motor gekocht! Heb in 2004 m'n rijbewijs gehaald en motor gekocht en tot 2009 gereden. Toen in een vlaag van verstandsverbijstering de hele boel verkocht. Maar kan toch niet zonder hé :+ Afgelopen maanden weer lekker aan het zoeken geweest. Had plannen voor een...
  3. Brmc

    TK: Kawasaki ER-5. Rood, 2004

    Te koop Kawasaki ER-5 uit 11-2004. Verkocht :W
  4. Brmc

    gezocht: Kawasaki lakstift lime green

    Ik zoek een Kawasaki lakstift. In dé Kawa kleur lime green! wie-o-wie kan mij helpen?
  5. Brmc

    Te koop Motor Bar-end spiegel, stuurspiegel

    Te koop Motor Bar-end spiegel, stuurspiegel Bar end spiegel voor aan het uiteinde van je motorstuur. doorsnede spiegel 80mm doorsnede schroefdraad 6mm totale lengte schroef 45mm (v.a. spiegel tot einde schroefdraad 32mm) € 16.- incl. verzendkosten
  6. Brmc

    TK: Kawasaki ER-5 2004

    Aangezien ik een andere motor heb gezien zet ik m'n Kawasaki ER-5 te koop. Kawasaki ER-5 uit 2004, perfecte motor voor beginnende motorrijder of heropstapper, evt. door de dealer om te bouwen naar 25kw. De Kawa heb ik in 2004 nieuw gekocht en hij is altijd netjes bij de Kawasaki-dealer in...
  7. Brmc

    Gezocht Motoplus nr.2 2006

    Wie heeft voor mij Motoplus nr.2 uit 2006 graag een reactie hier of per mail: elpres_idento[a]hotmail.com alvast bedankt! :)
  8. Brmc

    TK: Suzuki GSX 600 F (1993)

    M'n broer stopt wegens tijdgebrek (helaas) met motor rijden. daarom te koop aangeboden: Suzuki GSX 600F - bj. 1993 - 26.000 km - Laser uitlaat - technisch in perfecte staat - nieuwe olie+filter - nieuwe accu - banden 80% Tevens motorjas en -broek te koop. De GSX is ideaal voor...
  9. Brmc

    Te Koop: Honda VT 500 c Shadow

    Te Koop: Honda VT 500 c Shadow De Honda Vt 500 c Shadow ziet er optisch netjes uit, zeker gezien de leeftijd van de Motor (bouwjaar 1986). Het is een Amerikaans model dat wil dus zeggen dat er een Miles teller opzit. op de teller staan nu 23.000 miles. De banden zijn nog erg goed. Op de...
  10. Brmc

    welke V-twin 1000cc ?

    nog een maandje en ik ben 25-kw af *O* niet dat ik nu ontevreden ben over me motor maar toch wil ik wat zwaarders gaan rijden. ik zit te kijken naar één van onderstaande drie v-twin's van 1000cc, maar welke keuze is volgens jou de beste en waarom zou ik die dan moeten kiezen? Suzuki SV1000 s...
  11. Brmc

    weer een nieuw lid!

    Hallo daar, ben al een tijdje wat aan het rondkijken hier op MF en heb me nu ook aangemeld ! de naam is Nanne en mocht je worden afgesneden door een rode super Kawasaki ER-5 ? probably me :+
Terug
Bovenaan Onderaan