Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Bor_S
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Bor_S

    Verkocht Voorbochten (Headers) voor BMW S1000XR GEN 1 (2015 - 2019)

    Voorbochten (Headers) voor BMW S1000XR GEN 1 (2015 - 2019) Bijna nieuwe voorbochtenset, zonder catalisator, van Black Widow, uitgevoerd in RVS. De motor klinkt veel beter en leverd een beetje meer vermogen en koppel. Vervangt de voorbochten en catatalisator van de motor. Op deze bochten...
  2. Bor_S

    Verkocht BMW topkoffer F800S,R,ST,GT , R1200R,RT,ST en K1200GT

    Topkoffer BMW voor oa. F800, R1200 en K1200. Koffer met slot en 2 sleutels, door uw dealer eventueel pas te maken op de sleutel van uw motor. Koffer is in zeer nette staat. Vraagprijs € 200,-- exclusief verzending (graag ophalen). Passend voor : R1200 en 1250RT (K52) R 1200ST (K28)...
  3. Bor_S

    R1200RS 2015 - Wunderlich zadel en Puig touring scherm (light smoke)

    Beste dames, heren, ik ga afscheid nemen van mijn 2017 R1200RS, hierbij komen een aantal accessoires vrij. Deze gaan niet mee in de verkoop. Deze mogen tegen gereduceerd tarief weg. Gaat om een zadel van Wunderlich (stukken comfortabler dan origineel , variant hoog) (Zadel verkocht )en een...
  4. Bor_S

    Rainpal, ruitenwisser voor opde helm

    Kwam bijgaande net tegen op het internet. Ben benieuwd of dit gaat werken.... ga er denk ik tzt 1 bestellen om eens te proberen. Ben een beetje huiverig voor bv het windgeluid wat het rondom de helm gaat veroorzaken. Hij is uitgerust met diversen snelheden en optioneel met een sproeier en...
  5. Bor_S

    BMW Sportboxer topic - deel 18 (still going strong )

    - Voorgaande edities: deel 1 | deel 2 | deel 3 | deel 4 | deel 5 | deel 6 | deel 7 | deel 8 | deel 9 | deel 10 | deel 11 | deel 12 | deel 13 | deel 14 | deel 15 | deel 16 |deel 17 Dit topic is opgezet vanwege het enthousiasme dat er bestaat voor de BMW boxer-motor. En dan met...
  6. Bor_S

    Injectie problemen met een Bakker BMW-K1200RS

    Ik heb een Bakker BMW K1200RS uit 2004, door de vorm/bouw van het Bakker frame is het niet mogelijk de stationair-stelmotor te plaatsen. Ook de Lambasonde is verwijderd. De injectie is aangepast door het monteren van een BBP chip te plaatsen ivm de aangepast uitlaat en luchtfilter. Het...
  7. Bor_S

    Veel motoren zonder licht?

    Ligt het aan mij? , maar ik heb het idee dat ik steeds vaker motoren zonder verlichting zie rijden. Ik begrijp het niet, volgens mij is het nog steeds veel beter om met de verlichting ligt aan te rijden. Verder een vraag, hoe ik iemand laat weten dat hij die zonder licht rijd?
  8. Bor_S

    Nette geheel orginele Suzuki GSX-R 1100 WS, bj "95

    Te koop aangeboden, Een zeer nette Suzuki GSX-R 1100 Bouwjaar en kenteken 1995, Km stand 42500 Model GSX-R 1100 WS (watergekoeld) In goede staat, geheel origineel, dealer onderhouden (bonnetjes aanwezig). Goede banden en recent vervangen ketting en tandwielen. Wordt geleverd met...
  9. Bor_S

    Yamaha TT600 bj 1985, aangepast naar Super Motard

    Verkocht Motorblok recent gereviseerd bij Hoogland Motoren, o.a. nieuwe oliepomp, versnellingsbak en zuiger. Alle lagers in het motorblok vernieuwt. Motor voorzien van compleet RVS uitlaatsysteem met dikkere voorbochten K&N luchtfilters en afgesteld op dynobank (Hoogland) ca 42 Pk aan het...
  10. Bor_S

    Trillen voorrem bij montage nieuwe wave-schijfen

    Gisteren omdat mijn originele schijven versleten waren, nieuwe waveschijven gemonteerd. Oude schijven gedemonteerd, alles goed schoongemaakt en de nieuwe schijven gemonteerd. Meteen nieuwe remblokken gemonteerd en ook een met de nieuwe schijven op de velg een nieuwe voorband gemonteerd en de...
  11. Bor_S

    Transmissie demper in achterwiel ??

    Ik ben even benieuwd hoe dat zit bij jullie motoren. Mijn Yamaha TT600 heeft geen transmissiedemper in het achterwiel. Ik hem hem omgebouwd naar SM, en nu is mijn versnellingbak stuk gegaan. Ik vraag me dus af of mijn versnellingsbak hierdoor is stuk gegaan. Ik wil graag weten hoe dat zit bij...
  12. Bor_S

    Parijs Dakar,..... of wat is het dit jaar..

    Ik kwam vorige week iemand met een XT500 tegen welke Parijs Dakar gaat rijden. Het echte verhaal, in het klassement.... Ding zag er goed uit. USD-voorvork, KEDO had het motorblok gedaan, en een en ander gedaan aan het rijwiel gedeelte, zag er goed uit. De link gevonden...
Terug
Bovenaan Onderaan