Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: brian
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. brian

    borgtang + borgdraad

    heren ik heb nog een setje borgtang+ draad liggen interesse? €30 op halen in drechtsteden €37 verzenden binnen NL
  2. brian

    db killer

    db killer komt uit leo Vinci GP pro rond 51 mm
  3. brian

    Zwarte alu risers voor fatbar

    Te koop aangeboden Zwarte alu riser voor 28 mm fatbar Nieuw in doos, niet gebruikt. Vraagprijs €30,-
  4. brian

    Schokbreker fz1 2010

    Standaard fz1 schokbreker Ca. 16500 km gebruikt. Voor de zelfbouwprojecten, inbouw lengte 320mm Vraagprijs, €50
  5. brian

    hotel omgeving baden baden

    ik ben opzoek naar een leuk en betaalbaar motor hotel/gasthof etc in de omgeving van baden baden. het komt niet op een kilometer tips
  6. brian

    Motor aanhanger 3 motoren huren

    voor het weekend van 12-15 juni ben ik opzoek naar een aanhanger Voor 3 motoren Heeft iemand een adresje voor de verhuur In de omgeving drechtsteden
  7. brian

    shoei multitec mt S

    zo goed als nieuwe mat zwarte multitec systeemhelm maat S 55-56 cm incl. pinlock kinstuk nekstuk zak boekje vraagprijs 100 euro
  8. brian

    dames jas bering

    leuk sportief dames jasje textiel, weinig gebruikt maat T3 (ik zou zeggen M) uitneembare voering protectie stukken vraag prijs 35 euro
  9. brian

    evolution heren broek mt M

    evolution heren broek textiel maat M met lessen gebruikt goede staat uitneembare voering
  10. brian

    wielklem

    handig voor aanhanger of brommert zonder jiffy €25 af te halen in papendrecht of doordeweeks in rosmalen
  11. brian

    inrijklem

    xx
  12. brian

    paddockstand ducati

    paddock stand voor Ducati met enkelzijdige swingarm €20
  13. brian

    TK gebruikte dunlop NTEC banden

    1 set banden voorband 120/70 achterband 190/55 productiedatum voorband 0912 achterband type 8827(soft) productiedatum 0612 prijs per set €50 (voor + achterband)
  14. brian

    TK bridgestone regenbanden

    gekocht in maart 2013 alleen 1 x in kwalificatie OW cup gebruikt werkelijk ZGAN prijs €150 voorband 120/60 productiedatum 2512 achterband 180/640 productiedatum 42/12
  15. brian

    TK bandenwarmers

    bandenwarmers sportbike evolution led indicatie rood en groen prijs €125
  16. brian

    zolder 1 september

    wie o wie gaat op zaterdag 1 september naar zolder
  17. brian

    zolder 9 aug 2012

    gaat er nog iemand naar zolder aankomende donderdag??
  18. brian

    koplampstickers

    ik ben op zoek naar koplampstickers. en dan geen stickers om over je lampen te plakken voor naar GB. maar van die dummy stickers voor op je racekuip zulke dus iemand een idee waar je ze kan verkrijgen?? (maar dan niet voor een kawa!!)
  19. brian

    tomtom rider

    te koop tomtom rider met rammount bolletje op m8 draad en alles wat in de doos zit kabeltje is ingekort, aansluiting zat achter het contactslot , vandaar nieuw 550 euro vraagprijs 275
  20. brian

    600 of 1000 circuit motor

    Heren (en dames) ik twijfel tussen een 1000 of een 600 cc graag jullie ervaring wat nu de voor- en nadelen zijn tov elkaar
  21. brian

    RSV mille €2000

    te koop RSV mille bj 2000, geen kenteken ik heb hem vorig jaar gekocht naast mijn weg motor, als circuit motor voor erbij helaas is het virus overgeslagen en wil ik een nieuwere circuitmotor blok en frame zijn in goede staat, koppeling is onlangs vervangen begin maart heeft hij zijn...
  22. brian

    gebruik inrijklem

    heren hoe zetten jullie de inrijklemmen vast in aanhangers of bussen ik kan gebruik maken van een 'normale' aanhanger dwz stalen bodem geen goten je zou de inrijklem ook los moeten kunnen gebruiken, de spanbanden houden de klem + motor op zijn plaats maar mijn wantrouwige onderbuik...
  23. brian

    bandenwarmers

    ik ben opzoek naar bandenwarmers het valt me op dat ze varieren tussen de €165 - €380 ik vind het verschil nog al groot ik denk altijd elk waar naar zijn geld en het midden zal wel goed zijn maar zijn er ook echte afraders? waar moet je op letten?
  24. brian

    KTM superduke 2007

    ff druk met andere zaken
  25. brian

    leuke circuitdag zolder

    heren en dames Ik kan zondag helaas niet dus te koop Zolder zondag 3 juli 2011 vrij rijden minder snel open uitlaten dag!!! pb me ff
Terug
Bovenaan Onderaan