Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. C

    Domeinnaam te koop

    Eenvoudig voor je zelf beginnen? Ik verkoop mijn domeinnaam Enige wat je moet doen is goede inkoop vinden in Italië of het verre Oosten voor mooie tankpads. Keiti is een goed adresje bijvoorbeeld. Mocht je serieus interesse hebben svp een email sturen naar Ook xxx is te koop De...
  2. C

    WP gemodificeerde SHOWA achtershock CBR600RR 03/04

    Wat de advertentie titel al doet vermoeden, Te koop: een weinig gebruikte achteschokdemper van een CBR600RR uit 2003/2004. De demper is aangepast met een WP veer voor 80/85kg persoon, ook het binnenwerk is aangepast. De schokdemper komt van mijn racer af en is toen vervangen door een...
  3. C

    ||Gezocht|| Carburateursetje r1/r6 of cbr600/900

    Ik ben op zoek naar een carburateursetje van een Yamaha r6/r1 of Honda CBR600/900 (36mm tot 38mm) Het beste is een keihin of mikuni CV (Constant Vacuum) carbs liefst compleet met aansluitrubbers. Het is om te plaatsen op me koekblikje. Mag natuurlijk weer geen drol kosten, dus mocht...
  4. C

    handel

    Geen handel op M-F
  5. C

    Dainese DTEC raceoverall TEAB

    Te koop, Me dainese raceoverall, zeer goede kwaliteit leer en dus heel veilig. ik ben er mee komen te vallen op Zandvoort in 2007. Vandaar de glijschade, het leer is absoluut niet doorgesleten, her en der is de verflaag alleen weggesleten, met name op de kont en rug. Ik heb de rest van het...
  6. C

    AIM laptimer zeer goede staat

    Te koop, me AIM laptimer, paar keer gebruikt in het afgelopen seizoen. Zonder baken De laptimer heeft speciaal een kort snoertje tussen het oogje en de timer zelf, dus speciaal voor de motoren, ik schat dat die draad zo 50cm is. Laptimer werkt heel prima! prijs 150 euro incl...
  7. C

    GPT bandenwarmers ZGAN

    Te koop setje paar keer gebruikte bandenwarmers, zijn van begin vorig seizoen en maar half seizoen gebruikt (10x max) dus nog in zeer goede en betrouwbare staat incl originele koffer. Merk GPT met automatische termostaat voorbeeldplaatjes: dit is de versie met elastisch...
  8. C

    Transponder afmelden op mylaps

    wie kan mij uitleggen hoe ik op mylaps mijn transponder afmeldt? aangezien deze verkocht is moet ie nog ff van mijn naam af. ik ben een leek met computers dus gedetailleerde uitleg zou mooi wezen! alvast bedankt Tim
  9. C

    Transponder te koop

    Te koop, Een transponder, het racen zit erop voor mij en heb nog een transponder liggen. mag weg voor 220 euro incl verzenden. Hij is compleet nog met doos, houder, lader, autolader en alles wat erbij hoort. Goede staat, knippert 4x na volledig opladen (dus kan dan 4 dagen mee)...
  10. C

    Ducati 748 mooie machine!

    Te Koop, mijn schitterend mooie ducati 748 in zeer goede staat. De motor is 100% schadevrij en goed onderhouden (1000kms geleden groot onderhoud gehad twv 1000 euro) hierbij zijn de riemen enz ook allemaal vervangen. aankomende 20.000km geen groot onderhoud meer nodig. Wel uiteraard ff om de...
  11. C

    2 nieuwe supercorsa SC2 achterbanden, nieuwe types

    Te koop nog 2 nieuwe Supercorsa SC2 achterbanden, Dotcode begin 2008 gaat om de nieuwe types, fotos lijken me vooralsnog overbodig? 180/55/17 Prijs per stuk 160 euro afgehaald in Emmeloord
  12. C

    Full Arrow systeem + PCIII voor CBR600RR

    Te Koop, Zeer goed Arrow uitlaatsysteem met titanium demper, E keur en DB killer. Met dit systeem mag je op Assen rijden zonder geluidsproblemen. Dit garandeer ik. Bij de uitlaat zit een Powercommander PCIII met een custom mapping van Powerpoint voor een honda CBR600RR 2003/2004. Ook 2...
  13. C

    Mooie CBR 600RR racer 2004

    Te koop, mijn honda CBR 600rr Racer zonder kenteken incl aankooppapieren. het gaat om een zéér complete motor met 9500km op de teller (ex motorsportschool holland fiets) met origineel blok. De motor is proffesioneel gespoten (zeer mooi!) motor is goed onderhouden en heeft gisteren nog...
  14. C

    Assen 21 mei MSL groep 3 Te koop

    Circuitdag 21 mei op Assen in groep 3 van MSL te koop. Door omstandigheden kan ik helaas zelf niet -O- -O- de dat is helemaal volgeboekt dus wellicht is dit je laatste kans. Dag mag weg voor de kostprijs, deze is 200 euro mailen kan op tfzeinstra at hotmail punt com
  15. C

    Gezocht: Topkuip FZR1000 '87/'88

    Ik ben op zoek naar een schadevrije topkuip, eventueel met kuipruit. Kleur is onbelangrijk. gaat om dit type FZR1000 Eventueel andere leuke onderdelen ook welkom :}
  16. C

    wie mag er 14 april ZACcen op Assen?

    Na aanleiding van dit bericht wordt de ZAC opgedeeld in 2 groepen. Groep: A T/m L en Groep M T/m Z Mag jij rijden de 14de??
  17. C

    CBR 600RR 2007! zéér mooi en compleet!

    Te koop, De Honda CBR 600RR van mijn maat, de motor is van Juli 2007 en heeft sindsdien 2.845km gelopen en is in zeer nette staat! Compleet met: - Akrapovic titanium full evo 2 system (200km oud!!!!) - Power Commander - Puig smoke ruitje - Achterlicht in het kontje (2003...
  18. C

    Nieuwe onderkuip CBR600rr 03/04

    Te koop nieuwe onderkuip voor CBR600RR 03/04. Ik heb em over van mijn complete set aangezien ik me gespoten oude onderkuip weer monteer de kuip is dus ongespoten en zonder snelsluiters oid. afhalen in Emmeloord prijs: 60 euro?
  19. C

    Mychron light laptimer

    Te koop me uitvoerig getestte MyChron laptimer Jaar in me bezit, eerst brak ie in 2en daarna ging het snoertje door, alles professioneel gerepareerd. Laptimer is met Tape weer aan elkaar gezet en het snoertje heb ik ingekort. Helaas heeft ie door een schuurbrand wat blaren opgelopen...
  20. C

    Remhendel Pazzo voor 1000rr

    Ik ben op zoek naar een lange zwarte pazzo remhendel voor een honda cbr1000rr 04/07 hoeft niet in nieuwstaat te zijn, kleine beschadigingen geen probleem, tis voor me racer namelijk :}
  21. C

    Zero gravity ruitje DB voor 600rr 03/04 helder

    Te koop Nieuw!!! zero gravity ruitje helder dubble bubble nooit gemonteerd. voor CBR600RR 03/04 Ruitje is voor racekuip, dus loopt door in de punt prijs 60 euro excl verzenden. email: tfzeinstra AT hotmail.com
  22. C

    *NIEUW* setje Michelin Pilot Power 180/120

    Te koop omdat ik ben over gestapt op Pirelli super corsa SC2 een NIEUW setje Michelin pilot powers banden maat 180/55/17 120/70/17 Prijs 220 euro incl verzendkosten mailen mag op info at racesticker.nl ik neem aan dat jullie wel weten hoe ze eruit zien dus een foto lijkt me...
  23. C

    GEZOCHT: velgen + regenbanden CBR600RR 04

    gezien ik een dagje heb mogen rijden op regenbanden ben ik helemaal verkocht! wat een vertrouwen geeft zoiets in de regen zeg :9~ dus vandaar mijn vraag, wie wil er nu of in de winter af van zijn setje velgen + regenbanden + remschijven enz oftewel de hele mikmak om ze zo te monteren als...
  24. C

    Vervangende tellerkabelboom voor 600RR?

    Ik heb een cbr 600rr04 racer die nog vrijwel standaard is, echter erger ik me aan al de onnodige dradenbende achter me tellers, dan bedoel ik de draden van me verlichting knippers enz enz. nu vroeg ik me af of er ook een simpelere kabelboom te krijgen is hiervoor. het gaat dan om het...
  25. C

    Yamaha R6 2000 Circuitracer nette staat!

    Te koop, mijn Yamaha R6 circuitracer van 2000, hij is vrijwel standaard op voorvering na deze is aangepast. 18.000km waarvan ongeveer 1500km circuit. op de motor zitten: STOMP grippads Stalen Remleidingen Valproppen hyperpro stuurdemper Valtermoto remschakelset binnenkant van...
Terug
Bovenaan Onderaan